mee eens.SpeedCars schreef:Stelletje [img:41:46]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... ftopic.gif[/img] sletten, dit topic gaat over vrijrijden [img:47:65]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... _rulez.gif[/img] bespreek dat lekker ergens in de kroeg
[8 augustus] DF Vrij rijden op CPZ
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-
OnlineFabian
- Berichten: 7283
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Bespreek het maar goed met hem hoe relaxed dat werkt en hoe gestrest je kunt worden als het niet doorgaat, indireckt heeft jou baas en rijdend NL er ook baat bij dat je op zandvoort bent..eneuh een coupe erbij maakt me blijFabian schreef:In het ergste geval komt mijn plekje vrij, want mn baas doet moeilijk om vrij te geven die dag.
Daar heb ik morgen dus nog even een flinke discussie met hem over, want ik ben het er absoluut net mee eens :twisted:
-
OnlineErik K.
- Berichten: 7222
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Ik ben er 's middags ook niet met die vervelende aanvragen, dan kun jij wel vrij krijgenFabian schreef:In het ergste geval komt mijn plekje vrij, want mn baas doet moeilijk om vrij te geven die dag.
Daar heb ik morgen dus nog even een flinke discussie met hem over, want ik ben het er absoluut net mee eens :twisted:
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1576
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1576
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Ah gelukkig, eneuh das aardig van jeDennis van der Schoot schreef:Ho! Misverstand ik ben er gewoon hoor!!
Ik zal rustig aan doen,kun je me voorbij.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
240pkHans GP1630 schreef:Vlak de Mini's niet uit Rene..Berthil heeft 240pk onder de kap zitten 8) icm semi's kan dat nog leuk worden..
Vind het super met de Hartge maar om echt wat vrijer te rijden en te knallen dan is een goedliggende voorwiel aandrijver toch wel iets safer soms...
Misschien over 5 jaar als de Donkervoort D8 GT betaalbaar is 2d hands, dan kun je lekker gassen op Zandvoort en Assen(dat rijmt
anyway, eerst maar eens een paar ronden de baan verkennen en de hoe de auto daarop reageert, ben er wel benieuwd naar, volgens mij als ie uitbreekt doet ie dat tot nu toe redelijk vloeiend dankzij die mooie sper, maar wil niet teveel uitbreken, ik probeer slow in and fast out 8)
Heb vorige week nog ff geprobeerd om heel & toe te doen maar dat ging niet echt
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Nee joh, Rene, dan is er toch geen klap meer aan?
Waarom lukt heel-toe niet bij jou? Vreemde pedaalstand of vreemde voetstand?
Een maat van mij heeft ook een beetje vreemde voeten want hij krijgt z'n voet niet eens zover naar binnen gedraaid zodat het hem enigszins zou lukken
En anders 50meter eerder remmen bij de Tarzan, je kan er toch niet verliezen (of toch wel juist eigenlijk.....).
Waarom lukt heel-toe niet bij jou? Vreemde pedaalstand of vreemde voetstand?
Een maat van mij heeft ook een beetje vreemde voeten want hij krijgt z'n voet niet eens zover naar binnen gedraaid zodat het hem enigszins zou lukken
En anders 50meter eerder remmen bij de Tarzan, je kan er toch niet verliezen (of toch wel juist eigenlijk.....).
- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
- Berthil
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 28 sep 2006, 19:45
- Locatie: Zuiden
Ik heb Peter (de initiator) een PB gestuurd maar heb helaas nog niets gehoord. Ik doe graag mee. Ik heb een circuittrining op Zandvoort achter de kiezen, stuk of 10 vrij rijden sessie's en de nodige rondjes op de Ring, dus ik denk wel dat ik een rijder ben
Als iemand al betaald heeft maar verhinderd is wil ik dat plaatsje wel overnemen als de organisatie akkoord is.
Als iemand al betaald heeft maar verhinderd is wil ik dat plaatsje wel overnemen als de organisatie akkoord is.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Ideaal? ik ben het niet gewend en ben te bang om van het rempedaal te glippen met te weinig ervaring in heel & toe...dus ik doe het maar niet maar probeer een andere oplossing te vinden?Fabian schreef:In de QP is heel-toe ideaal toepasbaar, eitje! Gaspedaal en rempedaal zitten ideaal daarvoor. Je moet natuurlijk wel een beetje doortrappen op die rem....
Misschien wel laat remmen en dan remmend de bocht insturen tot juiste ingangssnelheid en dan koppeling voorzichtig? oplaten komen als ik bijna klaar ben met remmen en hij niet meer te hard kan afremmen op de motor? of zou ie dan in de bocht te onstabiel worden...ik zal er wel eens mee spelen kijken wat voor mij het beste kan/is, rem liever wat vroeger dan dat ik de grindbak induik
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Gewoon op tijd remmen, van 4de(/5de?) versnelling naar de 3de zetten, en dan pas op het allerlaatst de koppeling rustig op laten komen, maar nog VOORDAT je begint met insturen. Zo zou ik het doen. Ik zie vaak nog achterwielaandrijvers op de koppeling afremmen voor de tarzan en dat gaat bijna altijd gewoon goed hoor, gewoon geen ronderecords neer willen zetten 
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Inderdaad, als je hem te vroeg loslaat terwijl de motor in "ruste stationeer draait" en je snelheid te hoog is en je al in 2 zit dan krijg je dat piep banden ff stil effect omdat hij dan ineens te hard op de motor afremt, die moet weer fff meelopen met de auto qua toeren.Maik schreef:Gewoon op tijd remmen, van 4de(/5de?) versnelling naar de 3de zetten, en dan pas op het allerlaatst de koppeling rustig op laten komen, maar nog VOORDAT je begint met insturen. Zo zou ik het doen. Ik zie vaak nog achterwielaandrijvers op de koppeling afremmen voor de tarzan en dat gaat bijna altijd gewoon goed hoor, gewoon geen ronderecords neer willen zetten
Een bocht wat inremmen is meer voor voorwiel aandrijvers of als je onderstuur hebt/krijgt...achja ik kijk wel ff...eerste rondjes toch ff aanvoelen en weer terrein leren kennen.
weten jullie al welk deel we gebruiken? het lange circuit of een stukje eraf?
[img:410:600]http://www.cyclevision.nl/site2005/Images/QeDBJMog.jpg[/img]
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten
