TV Series
-
Re: TV Series
dexter is ownage!
- Robin Hartog
Hmz, lekker dan.MartijnS schreef:Voor zover ik kan zien, alleen 12 april nog een aflevering.
Naja, dan maar met Dexter beginnen; The Pacific heb ik net even gekeken; niets voor mij.
- Robertdj
+ héél veelMetchu schreef:dexter is ownage!
- MartijnGizmo
Ben wel benieuwd naar een volgend seizoen, nu Michael C. Hall z'n kanker overwonnen heeft.
- ErikMartijn
Volgen jullie de nieuwe afleveringen van House M.D. wel? Geweldige serie is dat, volgende week maandag komt er weer een nieuwe aflevering van.. 

- MartijnGizmo
Vanaf zondag begint een nieuwe HBO-serie, Treme, over de wederopbouw van New Orleans na Katrina, gezien door de ogen van lokale artiesten. Iig mooie beelden zo te zien, vraag is natuurlijk of dat voldoende is, maar ik ga het wel ff bekijken... 
Trailer:

Trailer:
-
mogelijke spoiler voor 24
omg... 24.... hoe dramatisch willen ze het maken hej... DE TERING!! ongelofelijk...
omg... 24.... hoe dramatisch willen ze het maken hej... DE TERING!! ongelofelijk...
- Robin Hartog
Whaha, wat een ranzige serie zeg, dat Spartacus!
Zo ranzig, dat het weer grappig is. 

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Speelt zelfs een Nederlander mee, Michiel Huisman. Ben benieuwd! Ga deze 's bekijken.Martijn Koevoets schreef:Vanaf zondag begint een nieuwe HBO-serie, Treme, over de wederopbouw van New Orleans na Katrina, gezien door de ogen van lokale artiesten. Iig mooie beelden zo te zien, vraag is natuurlijk of dat voldoende is, maar ik ga het wel ff bekijken...
Trailer:
- duifjes.com
die van DF???Rivanov schreef:Speelt zelfs een Nederlander mee, Michiel Huisman. Ben benieuwd! Ga deze 's bekijken.Martijn Koevoets schreef:Vanaf zondag begint een nieuwe HBO-serie, Treme, over de wederopbouw van New Orleans na Katrina, gezien door de ogen van lokale artiesten. Iig mooie beelden zo te zien, vraag is natuurlijk of dat voldoende is, maar ik ga het wel ff bekijken...
Trailer:

-
das Michel, niet Michiel 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik vind 'et fantastisch.Robin Hartog schreef:Whaha, wat een ranzige serie zeg, dat Spartacus!Zo ranzig, dat het weer grappig is.

Hoop dat er een 2e seizoen komt.
-
SPOILERALERT onWouter81 schreef:Ik vind 'et fantastisch.Robin Hartog schreef:Whaha, wat een ranzige serie zeg, dat Spartacus!Zo ranzig, dat het weer grappig is.
Gister deel 13, het laatste deel van dit seizoen helaas, gezien. Weinig tieten maar des te meer bloed, lots of it.
![]()
Hoop dat er een 2e seizoen komt.
een nieuw seizoen....volgens mij is iedereen (op Spartacus na) dood
SPOILERALERT off
- Jurriuit
Ik ben vorige week begonnen met Chuck, eerste twee seizoenen gezien nu. Begin vanavond aan seizoen drie. Wow! wat een goede serie, komt wat traag op gang(zeker eerste helft seizoen 1), maar zeker seizoen twee is vollen bak actie. Ben benieuwd naar drie!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik zie toevallig dat Dexter vanavond om 23.00 te zien is op Ned 3
Weet iemand welk seizoen dat is? Aan de beschrijving te zien seizoen 3, maar welke aflevering dan precies?
Heb namelijk de eerste twee seizoenen nu gezien op dvd en moet nog beginnen met seizoen 3
Weet iemand welk seizoen dat is? Aan de beschrijving te zien seizoen 3, maar welke aflevering dan precies?
Heb namelijk de eerste twee seizoenen nu gezien op dvd en moet nog beginnen met seizoen 3

- ErikMartijn
Het is aflevering een van seizoen drie.Richardt. schreef:Ik zie toevallig dat Dexter vanavond om 23.00 te zien is op Ned 3
Dexter komt deze week elke dag op ned. 3 met elke dag een nieuwe aflevering.

-
Ah
Zag ik het dus op precies het juiste moment 8)

Zag ik het dus op precies het juiste moment 8)
-
"ZE" is ook wel erg leuk!!!!Jurriuit schreef:Ik ben vorige week begonnen met Chuck, eerste twee seizoenen gezien nu. Begin vanavond aan seizoen drie. Wow! wat een goede serie, komt wat traag op gang(zeker eerste helft seizoen 1), maar zeker seizoen twee is vollen bak actie. Ben benieuwd naar drie!

Ik ben begonnen aan een nieuwe serie. Happy Town. Zijn pas 2 afleveringen uitgezonden maar ziet er erg goed uit. Aanrader dus.
-
Gister The Pacific Part 9 gezien... damn... die's heftig. 

- MartijnGizmo
Idd, zat op het puntje van m'n stoel... 

- ErikMartijn
Toch nog iemand die er naar kijkt dusWouter81 schreef:Gister The Pacific Part 9 gezien... damn... die's heftig.

-
Jazekers, trouw elke week de nieuwste episode downloaden via eztv. Moest ook even wennen maar toch wel een erg sterke serie hoor! En zo heftig als deze laatste aflevering heb ik het nog niet meegemaakt. Helaas ook alweer bijna ten eind....
Binnenkort nog maar eens een dagje opofferen om de hele serie nogmaals te bekijken.
Binnenkort nog maar eens een dagje opofferen om de hele serie nogmaals te bekijken.
- ErikMartijn
Ja, ik ben bij aflevering vier of vijf afgehaakt, toen was het niet echt boeiend meer..Wouter81 schreef:Jazekers, trouw elke week de nieuwste episode downloaden via eztv. Moest ook even wennen maar toch wel een erg sterke serie hoor! En zo heftig als deze laatste aflevering heb ik het nog niet meegemaakt. Helaas ook alweer bijna ten eind....
... Maar ik begrijp dat het wel weer boeiend wordt verderop in de serie? Moet misschien toch nog maar eens
een poging wagen.

-
Ik ben ook na aflevering 5 gestopt. Moet dus toch nog maar even de laatste afleveringen binnenhalen en kijkenErikMartijn schreef:Ja, ik ben bij aflevering vier of vijf afgehaakt, toen was het niet echt boeiend meer..Wouter81 schreef:Jazekers, trouw elke week de nieuwste episode downloaden via eztv. Moest ook even wennen maar toch wel een erg sterke serie hoor! En zo heftig als deze laatste aflevering heb ik het nog niet meegemaakt. Helaas ook alweer bijna ten eind....
... Maar ik begrijp dat het wel weer boeiend wordt verderop in de serie? Moet misschien toch nog maar eens
een poging wagen.

- MartijnGizmo
Die 'langzamere' afleveringen zijn vaak minder spannend, maar oh zo belangrijk voor de ontwikkeling van de verhaallijn en de karakters! 8) Ik kan beamen dat het na aflevering 5 weer spannender wordt.