Pagina 12 van 20
Geplaatst: 24 apr 2007, 09:53
door Sander S.
Geplaatst: 24 apr 2007, 10:05
door E60 M5
Plus...
Corvette Z06 114.950 euro
BMW M5 133.000 euro
BMW M6 160.500 euro
The Z06 is veel fun voor relatief weinig geld.
Weet niet wat de extra's doen. Ik zat bij aflevering al op meer dan 149 en later is er nog iets voor 6500 bijgekomen (incl winter velgen + banden van 2000 of zo).
Geplaatst: 24 apr 2007, 10:06
door Sander S.
Cor zat rond de 125. en die is toch redelijk af 8)
Geplaatst: 24 apr 2007, 10:11
door Fabian
Ik ben onder de indruk van de acceleratie van die M5 boven de 280 zeg
Dat gaat nog serieus van zn plek dan, en dat met 3 man in de auto. Respect.
Geplaatst: 24 apr 2007, 10:11
door romo
idd..................met gezwinde spoed...........................

Geplaatst: 24 apr 2007, 10:24
door Downforce Hans
Binnenkort de aanpassing van de computer en een cold air intake op de auto.
Kost bij elkaar zo`n 1200 dollar en het vermogen zou dan naar zo`n 550 pk gaan.
Dan maar eens opnieuw naar duitsland voor een testje.
Een ander luchtfilter schijnt voor deze motor een enorme verbetering te zijn daar hij op hoge snelheid nogal geknepen is.
Had het natuurlijk het liefste dit weekend er al op gehad maar die amerikanen steld de levering van het spul steeds uit.
Het ziet er wel naar uit dat Cor het eerder op zijn wagen heeft dan ik dus kunnen we het verschil goed zien.
Misschien haalt hij dan nu eindelijk is een hogere top als mijn wagen. 8)
De BMW van Frank en habib zijn erg indrukwekkend,kan niet anders zeggen.
Maar Simone vond dat rauwe geweld van de Corvette toch indrukwekkender 8)
Grtz,Chevke

Geplaatst: 24 apr 2007, 10:32
door frank de jonge
Een goede intake met goede software zal die dikke V8 zeker goed doen

Meeste standaard filters werken remmend bij hoge toerentallen!
Ben benieuwd HANZ06

Geplaatst: 24 apr 2007, 10:36
door BBVW
en sinds wanneer hebben vrouwen verstand van auto's??
Geplaatst: 24 apr 2007, 10:57
door RVV
Erg leuk om alle enthousiaste verhalen te lezen. 330

mijn hemel waar het gaat het nog over..
Ik haalde 295 km/h teller, en dan nog eens 35 km harder. pphff
Geplaatst: 24 apr 2007, 11:19
door romo
Gaat idd nergens meer over, maar verdomd wat is het mooi.................
Geplaatst: 24 apr 2007, 11:38
door René130i
Iemand nog mijn drive-by gefilmd? Zwarte RS4 van rechts naar links (de goede, 295+)...
Geplaatst: 24 apr 2007, 15:25
door BBVW
Nooit gedacht dat ze het wel zouden doen he!!!!
[quote]
frank de jonge
Geregistreerd op: 4-8-2006
Berichten: 661
Woonplaats: Klazienaveen
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 18:12 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Hmmm, als ze al controleren en dat is vaak niet het geval in Duitsland.
Ze gaan echt niet iedereen bij langs op de parking maargoed, wat kost het als je geen paspoort of een ID kaart hebt.
Neem je rijbewijs mee of ander identificatiemateriaal
[quote]
Geplaatst: 24 apr 2007, 15:34
door frank de jonge
Alleen diegene die gingen rijden werden ook gecontroleerd.
Niet diegene de gewoon aanwezig waren

Geplaatst: 24 apr 2007, 15:47
door Shakes
Hans, je auto is ruim teller uit geweest!
Waar kan ik m'n foto's kwijt?
N.
Geplaatst: 24 apr 2007, 15:56
door Sander S.
Nandor,
Heb je ook nog gefilmd toen we op de terugweg aan het filerijden waren ???
8)
Geplaatst: 24 apr 2007, 16:04
door Shakes
Yep!
Ik ga proberen ze op youtube te zetten. Ben alleen erg druk met solliciteren en werk momenteel. Zal richting weekend gaan.......
N.
Geplaatst: 24 apr 2007, 16:09
door frank de jonge
Google een idee, daar kan je ze ook weer downloaden
Youtube kan dat niet

Geplaatst: 24 apr 2007, 16:43
door Marc R
Wat mij wel een beetje steekt(lees:gezonde interesse) is dat die BMW's zo verschrikkelijk hard lopen.
Rico's M3 die mijn auto( met toch wel wat meer vermogen) gewoon op de huid zit.
Zo ook die van Erik Kramer,maar dat is een verhaal apart
Die auto hebben ze volgens mij al een 343pk blok ingelepeld voor de fun destijds....
Zou dat nou allemaal door de aandrijvingsverliezen van het quattro systeem komen?
Geplaatst: 24 apr 2007, 16:49
door Erik K.
Volgens mij zit er bij m'n M3 gewoon 360pk M3CSL blok in

Geplaatst: 24 apr 2007, 16:49
door frank de jonge
4wd is meer weerstand op hogere snelheden op de aandrijflijn.
Geplaatst: 24 apr 2007, 17:09
door RVV
Marc RS4 schreef:Wat mij wel een beetje steekt(lees:gezonde interesse) is dat die BMW's zo verschrikkelijk hard lopen.
Rico's M3 die mijn auto( met toch wel wat meer vermogen) gewoon op de huid zit.
[img:1024:680]
http://www.creativephotoart.nl/CB/CB-13.jpg[/img]
[img::]
http://img144.imagevenue.com/aAfkjfp01f ... _890lo.jpg[/img]
[img:30:20]
http://www.m-forum.de/forum/images/smilies/psb66.gif[/img]
Geplaatst: 24 apr 2007, 17:12
door RVV
We reden deze snelheid met 3 man. ook vrij relaxed trouwens.
Geplaatst: 24 apr 2007, 17:17
door Marc R
Staat een kruisje maar ik had de foto al gezien.
Heb op de terugweg zondag ook 300 aangetikt met 3 man in de wagen.....maar k blijf bij het bovenstaande.
Geplaatst: 24 apr 2007, 17:30
door Bert ///M3
Marc RS4 schreef:Wat mij wel een beetje steekt(lees:gezonde interesse) is dat die BMW's zo verschrikkelijk hard lopen.
Rico's M3 die mijn auto( met toch wel wat meer vermogen) gewoon op de huid zit.
Zo ook die van Erik Kramer,maar dat is een verhaal apart
Die auto hebben ze volgens mij al een 343pk blok ingelepeld voor de fun destijds....
Zou dat nou allemaal door de aandrijvingsverliezen van het quattro systeem komen?
Motorconcept.
M3, M6 enz zijn allemaal auto's die hun topvermogen heel hoog in toeren leveren. Een turboblok heeft de sweetspot vaak in het midden van het toerenbereik. Daarom zijn ze volgens de boekjes vaak snel in tussensprints. 80-120 in 4 gaat dan heel goed maar doe het in 3 en de rollen zijn vaak omgedraaid.
Als jij op topsnelheid in je hoogte versnelling rijd dan zit je vaak heel hoog in toeren. Daar hebben de BMW M motoren dus vaak wat meer trekkracht als de turbo tegenhangers. En dus ook iets meer topsnelheid.
Geplaatst: 24 apr 2007, 17:44
door RVV
Marc mijn ervaring is dat BMW's altijd vrij hard doorsjouwen naar de top die in verhouding ook vrij hoog is.
dit is een fotootje van mijn eerste BMW een 323i met slechts 170pk
[img:899:600]
http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 112945.jpg[/img]
Stond er toen al versteld van.