Dat hok doet goed zijn best
Dat is even afwachten binnenkort even rondje proberen.jos_br schreef: 24 mar 2022, 22:47 Dit is werkelijk een serieus vermogen! Ook benieuwd of het goed op de weg te houden is, koppel komt er resoluut in en dat op de achterwielen.......... Maar wat een gave build zo!!
Jos.
Ik denk dat het moeilijk gaat worden onder de 5seconden. Want met die oude versnellingsbak die eronder zit kan ik niet super snel schakelen.Robin schreef: 25 mar 2022, 08:15 811pk en 1000Nm. Dat zal < 5s 100-200 zijn denk ik?
Wat weegt hij ook alweer?Machtig! Petje af!
Daardoor wél kouwe kop. Is nog frisjes buiten.
Klopt weer bij dp engeneering inderdaad persoonlijk vind ik het de beste tuner van Nederland en zijn koeling is op orde.Paul S schreef: 27 mar 2022, 07:34 Gaaf man. Weer bij DP engineering zie ik?
Hoe ging het met de temperaturen onder de kap bij de proefrit?
Ja de koeling staat inderdaad ook wel een beste unit voor. Wat anders als 2 fans die je wel eens voor een rollenbank ziet staan.Hdv schreef: 27 mar 2022, 08:55Klopt weer bij dp engeneering inderdaad persoonlijk vind ik het de beste tuner van Nederland en zijn koeling is op orde.Paul S schreef: 27 mar 2022, 07:34 Gaaf man. Weer bij DP engineering zie ik?
Hoe ging het met de temperaturen onder de kap bij de proefrit?
Temperaturen onder de kap zijn heel netjes, egt rond de 850, inlaat temp loopt maar 2 graden op tijdens de runnen en koelvloeistof blijft op 85graden staan dus alles is een dikke prima
Rollenbanken ben ik zelf niet zo heel erg fan van, zeker niet met hoge vermogens (of ik heb teveel dynofails gekeken).Bert ///M3 schreef: 27 mar 2022, 17:55 Probleem met een rollebank is altijd dat ze koeling tijdens normale rijomstandigheden nooit kunnen simuleren ook al hebben ze 184 fans. Daarom overhitten veel auto's op de rollebank. Ga maar na, meeste vermogensbanken kan je gewoon rondlopen, maar bij 150 km/u je hoofd uit hat raam steken is niet aan te raden LOL.
Knap staaltje sleutelen en zo veel vermogen halen![]()
Ja er is perfect mee te rijden, bij normaal straat gebruik schakel je meestal toch onder de 3500 toeren, dus rustig cruisen kan ook nog gewoon.Zed240 schreef: 27 mar 2022, 21:39 Wat een geweld zeg!En die kromme, is daar een beetje normaal mee op straat te rijden?
Overigens, max. vermogen pas bij redline; valt er nog meer te behalen bij een hogere toerenbegrenzer of kom je dan in de problemen met pingelen o.i.d.?