Ik zou dan risico's nemen mbt mijn relatie

Lekker verhaal dan... Denk je 'm van een liefhebber te kopen... Hoe kwam je erachter?
Tsja mag ie nog mazzel hebben. Particulier heb je 0 garantie. Zo heb ik ooit eens een E39 M5 verkocht particulier waarvan de eigenaar na 6 weken terugkwam om de schade van een versleten koppeling te verhalen. Had al meteen een rekening meegestuurd met z'n betoog. Dacht het niet he, en afgepoeierd. Als koper heb je een onderzoeksplicht. Nu is dit een ander verhaal maar als niet direct aan te tonen valt dat de verkoper hiervan op de hoogte was dan kan het nog een lastig verhaal worden.Henk Jan schreef: 02 nov 2018, 11:07 Ik dacht al zoiets te lezen tussen de regels door![]()
Mooi zuur!![]()
Wel opgelost met de verkoper?
Jij hebt naast deze auto gestaan en erin gereden? Ben benieuwd naar het resultaat van de AKK, post anders even het rapport, Bram zou je dankbaar zijn.
Denk dat het verhaal iets genuanceerder is ...Henk Jan schreef: 02 nov 2018, 13:03 Niet helemaal netjes dus.... Gelukkig voor Bram dan dat hij er op tijd achter kwam via Bas Roos toch?
Toppertje die Bas hoor en dat benadrukt de goede staat van mijn M3 nog maar eens, helemaal Bas approved!![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 6 gasten