als hij zo'n ding koopt kan hij hem dag 1 alweer te koop zetten en als nog verplicht een jaar er in rond rijden

Henk Jan schreef:
Deze staat bij van der Linden in Waddinxveen en ik weet uit betrouwbare bron dat deze voor een (flink) lager bedrag weg mag (auto is van een kennis). Uit ervaring weet ik dat het een prima onderhouden apparaat is.
Want?Knot schreef:Een R8 handbak is zeker gaaf, daar wil ik ook de knip nog wel voor trekken maar niet bij John
Knot schreef:Tijd geleden altijd dikke wielen op alle bmw's en altijd rond dezelfde kmstand, dat viel me op in negatieve zin.
ik denk dat je aan deze geen buil kan vallen, bijna 17k maar wellicht gaat die voor 15k ook weg.Knot schreef:Die 3200 blijft ook spelen, prachtig geluid uit die V8 maar ik vertrouw de techniek niet zo, het is niet als BMW volgens mij.
The turbocharged 90° V-8 engine on the Maserati 3200 GT is a 3.2 litre that develops an impressive 271 kw (370 hp) at 6250 rpm with a peak torque of 442 Nm (45 kgm) over a broad 2700-5500 rpm power range.The perfectly balanced crankshaft with 90° cranks on an integral engine block is stiffened by its connection to bearings eliminating noise and vibration.
The twin turbos use mixed flow turbines that respond 20% faster than traditional types.
Which means in practice excellent acceleration from a standing start (0-100 km/h in just 5.12 secs) and good engine response at low speeds, overall offering exceptional flexibility.
The electronic engine management system that controls both fuel injection and ignition is "Drive-by-Wire" technology that significantly enhances the car's performance and driveability.
This system, developed in conjunction with and supplied by Magneti Marelli, allows for very low gas emissions levels for a sports car and it can already meet the future proposed exhaust legislation.
The performance capability of the engine even at less than full power is assisted by the specific characteristic of the "Drive-by-wire" system.
This is also fully integrated with ASR traction control on the manual version and is adopted on the transmission of the 3200 GT Automatic model.
http://www.autointell.com/european_comp ... t11115.htm" onclick="window.open(this.href);return false;The manual transmission features six-speeds (plus reverse) with triple cone synchronisers for 1st and 2nd, double cone for 3rd and 4th, all offering smoother gear engagement. The transmission shaft is made of aluminium to reduce both weight and inertia forces.
It is divided into two sections with a constant velocity joint combined with one flexible rubber coupling and two universal joints. The differential casing is mounted on the rear suspension frame and the diff itself is a preloaded self-locking type with different pull and push settings (25/45%).
This self-locking diff comes into operation when the automatic traction control is switched off.
Origineel nederlands geleverde auto..
100 Procent geen schadeverleden..
Dealer onderhouden..
Boekjes aanwezig
2 Sleutels aanwezig
1000 km geleden groot onderhoud gehad..
trouwens, voor relatief weinig 420pk = 249,-euroKnot schreef:Elke 30k die riemen, dat is snel zeg maar idd zelf direct (laten) vervangen en dan pas belasten.
Die turbo's zijn die een beetje betrouwbaar? En natuurlijk, is er door remappen nog wat meer uit te halen of zit er weinig reserve in?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, EricYellow en 3 gasten