Z3 Coupé S54 swap/6 bak + e91 320d
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Hier heeft de S54 nieuwe drijfstanglagers gekregen. Omdat ik een facelift S54 heb heeft deze de andere drijfstangbouten welke torque to yield zijn en maar eenmalig mogen worden gebruikt. Een nogal tijdrovende en omslachtige procedure als je het mij vraagt.
Afijn, alles zit er netjes in en spelingen gemeten met Plastigage waarbij bleek dat alle pasvlakken perfect binnen de toleranties vallen! Dit was een flinke opluchting.
Daarnaast waren de oude lagers niet slecht maar is het toch fijn om het nieuw te hebben.
Afijn, alles zit er netjes in en spelingen gemeten met Plastigage waarbij bleek dat alle pasvlakken perfect binnen de toleranties vallen! Dit was een flinke opluchting.
Daarnaast waren de oude lagers niet slecht maar is het toch fijn om het nieuw te hebben.
- Bijlagen
-
- Nieuwe lagers en drijfstangbouten. Ik heb gewoon voor OEM gekozen en niet voor fancy gecoate lagers oid aangezien ik toch alleen maar op de straat rijd. Daarnaast zie ik het nut niet in van gecoate lagers omdat deze alleen maar een harder oppervlak hebben en dus sneller de kruktappen beschadigen wanneer deze elkaar raken (wat theoretisch niet gebeurt maar de praktijk wijst wel anders uit bij o.a. S54 motoren)
- upload_-1 (24).jpg (95.5 KiB) 2561 keer bekeken
-
- Hoekverdraaiingstool van BMW voor de torque specs.
- upload_-1 (21).jpg (81.73 KiB) 2561 keer bekeken
-
- upload_-1 (20).jpg (208.57 KiB) 2561 keer bekeken
- Niels
- Berichten: 22506
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Supergave ombouw!
Sleeper is misschien niet helemaal de juiste term, maar stijlvol snel zou ik het toch zeker willen noemen.

- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Bedankt! Sleeper zal een z3 coupé inderdaad niet zomaar worden maar het is de bedoeling dat de buitenkant 'gewoon' blijft. Elke z3 coupé is natuurlijk al redelijk vlot met minimaal 192pk hoewel sommige mensen de auto helemaal niet kennen en ik wel vaker de vraag krijg of het een nieuw model is! Blijft leuk.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak

had ik ooit een keer met die S54 M coupe, dat ding had ik ook nooit buiten staan dus werd ook niet snel gespot.
Maar was destijds een keer in Hengelo en zat net in de auto, komen er een paar jongens naar me toe zo van,
wat een mooie auto, is dat een nieuw type concept auto oid van BMW? ze hadden nog nooit zoiets gezien

ik smilen, en zei nee, is een M coupe van BMW maar zijn er niet zoveel van dus je ziet ze weinig.
Tijdje terug ook met de Hartge, kon ik een keer niet onder in de parkeergarage bij de DEKA (supermarkt e.d.) staan en wilde hem ook niet zomaar tussen andere auto's zetten, dus rondom dat winkelcentrum rijden tot ik een veilige plek in een parkeerhaven langs de weg zag, dus auto veilig neergezet.
Niet dat ik dan veel rust heb, dus snel die boodschappen doen en terug naar de kar.
Komt er een wat oudere dame naar me toe lopen met der hondje en ik doe net de deur open, zegt ze, meneer wat heeft u een prachtige auto, zoiets had ze nog nooit gezien, ze hield wel van de mooie lijnen van de kar en de kleur vond ze ook prachtig en het interieur ook

Ik had zoiets echt niet van zo'n oudere vrouw verwacht

Toen begon ze ook nog vragen te stellen als wat voor type auto e.d. en wat voor motor en hoe lang ik die auto heb en dat ik die nooit moest verkopen en zuinig op zijn en ze zei wel een stuk of 4<>5 keer dat ze het zo'n mooie auto vond

made me smile.
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Hier vast enkele foto's van de uitbouw en opbouw van het s54 blok. Ik wil het nieuwe blok in een zo goed mogelijke staat installeren nu je overal toch makkelijk bij komt.
Denk aan:
-nieuwe waterpomp
-thermostaat
-vliegwiel
-koppeling + drukgroep
-toplager
-krukaskeerringen
-CPV O-ring van Viton materiaal
-bougies
-tal van pakkingen en o-ringen
-nieuwe motorsteunen + rubbers
-nieuwe bakrubbers
-nieuwe hardy schijf
and so on
Denk aan:
-nieuwe waterpomp
-thermostaat
-vliegwiel
-koppeling + drukgroep
-toplager
-krukaskeerringen
-CPV O-ring van Viton materiaal
-bougies
-tal van pakkingen en o-ringen
-nieuwe motorsteunen + rubbers
-nieuwe bakrubbers
-nieuwe hardy schijf
and so on
- Bijlagen
-
- Begin van de uitbouw
- upload_-1 (19).jpg (141.44 KiB) 2406 keer bekeken
-
- upload_-1 (18).jpg (203.34 KiB) 2406 keer bekeken
-
- Nieuwe onderdelen voor de S54
- upload_-1 (17).jpg (138.64 KiB) 2406 keer bekeken
-
- Nieuw OEM vliegwiel, koppeling en drukgroep. Hoeft dat voorlopig niet meer open
- upload_-1 (16).jpg (174.46 KiB) 2406 keer bekeken
-
- M52tub28 eruit
- upload_-1 (15).jpg (158.59 KiB) 2406 keer bekeken
-
- upload_-1 (14).jpg (128.19 KiB) 2406 keer bekeken
- Niels
- Berichten: 22506
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Mooi om te zien 

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
idd, en klinkt als een goede manier om het lekker fris te installeren nu je overal nog mooi bij kan, nice work.
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Nieuwe OEM Z3M Behr Hella radiator voor extra koeling tov de non-M rad en een ophangpunt voor de z3m oliekoeler.
Verder een beetje huiswerk mbt de bedrading van de s54
Verder een beetje huiswerk mbt de bedrading van de s54
- Bijlagen
-
- upload_-1 (16).jpg (140.8 KiB) 2375 keer bekeken
-
- upload_-1 (15).jpg (96.55 KiB) 2375 keer bekeken
-
- upload_-1 (14).jpg (154.38 KiB) 2375 keer bekeken
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Nieuwe Z3M S54 kabelboom van BMW München voor een mooie OEM oplossing.
Verder het gaspedaal van een e46 m3 geinstalleerd welke de sensoren ingebouwd heeft zitten itt de z3m unit. Deze heb ik geinstalleerd voor de DBW conversie omdat de m52tub28 nog een mechanische gaskabel had.
Daarnaast een nieuwe waterpijp met een splitsing zoals de Z3M dat ook heeft voor de aansluiting naar het kvs reservoir. De e46 m3 heeft hier een andere buis/pijp zitten omdat deze het kvs reservoir rechtsvoor achter de koplamp heeft zitten.
Verder het gaspedaal van een e46 m3 geinstalleerd welke de sensoren ingebouwd heeft zitten itt de z3m unit. Deze heb ik geinstalleerd voor de DBW conversie omdat de m52tub28 nog een mechanische gaskabel had.
Daarnaast een nieuwe waterpijp met een splitsing zoals de Z3M dat ook heeft voor de aansluiting naar het kvs reservoir. De e46 m3 heeft hier een andere buis/pijp zitten omdat deze het kvs reservoir rechtsvoor achter de koplamp heeft zitten.
- Bijlagen
-
- upload_-1 (16).jpg (148.57 KiB) 2347 keer bekeken
-
- upload_-1 (15).jpg (204.89 KiB) 2347 keer bekeken
-
- upload_-1 (14).jpg (199.99 KiB) 2347 keer bekeken
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
je moet het allemaal maar weten en uitzoeken, das mij net wat te groot
dus knap en benieuwd

dus knap en benieuwd

- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Er gaat ook erg veel tijd zitten in de voorbereiding. Ik wil voordat ik ergens aan begin graag tot in detail weten hoe het werkt (ook uit interesse voor de techniek).
En uren lang speuren om soort boodschappenlijsten samen te stellen etc. daar gaat misschien nog wel de meeste tijd in zitten.
En uren lang speuren om soort boodschappenlijsten samen te stellen etc. daar gaat misschien nog wel de meeste tijd in zitten.
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Na van alles vervangen te hebben (zie lijst hierboven) aan het s54 blok is de 6 bak erachter gekomen met nieuwe baksteun en rubbers van een e36 m3 3.2. Verder alle koelslangen vernieuwd, carterventilatie gecheckt en aangesloten, tankontluchting met ontluchtingsklep geinstalleerd (lek detectie gebeuren vanwege emissie eisen). Nieuwe oliekoeler, nieuwe olieleidingen enzovoorts.
Ook is op deze foto's reeds de nieuwe z3m s54 kabelboom geïnstalleerd aangezien je er lastig bij komt als het blok er eenmaal in zit.
Als iemand iets in detail wilt weten m.b.t. de ombouw hoor ik het wel;)
Ook is op deze foto's reeds de nieuwe z3m s54 kabelboom geïnstalleerd aangezien je er lastig bij komt als het blok er eenmaal in zit.
Als iemand iets in detail wilt weten m.b.t. de ombouw hoor ik het wel;)
- Bijlagen
-
- upload_-1 (16).jpg (190.42 KiB) 2214 keer bekeken
-
- upload_-1 (15).jpg (204.65 KiB) 2214 keer bekeken
-
- upload_-1 (14).jpg (158.74 KiB) 2214 keer bekeken
-
- upload_-1 (13).jpg (125.57 KiB) 2214 keer bekeken
-
- upload_-1 (7).jpg (147.72 KiB) 2214 keer bekeken
-
- upload_-1 (6).jpg (205.56 KiB) 2214 keer bekeken
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Nieuwe spanrollen en riemen (airco riem was nog niet binnen hier)
Verder ook het brandstofsysteem met filter en drukregelaar aangepast omdat het M blok op 5 bar druk draait itt een m52 op 3,5 bar. Ik ben jullie alleen de foto's hiervan nog even schuldig (staan op een andere camera)
Verder ook het brandstofsysteem met filter en drukregelaar aangepast omdat het M blok op 5 bar druk draait itt een m52 op 3,5 bar. Ik ben jullie alleen de foto's hiervan nog even schuldig (staan op een andere camera)
- Bijlagen
-
- upload_-1 (17).jpg (153.2 KiB) 2211 keer bekeken
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
nice work, die carterventilatie zit daar ook lekker makkelijk...als de rest er al af is
ding lijkt wel wat op zo'n T-stationair regelklep oid
edit, ff opgezocht is het ook

hoe zit dat eigenlijk de carterventilatie bij de S54, helemaal vergeten...
of is dat dit ding die olie-afscheider


ding lijkt wel wat op zo'n T-stationair regelklep oid

edit, ff opgezocht is het ook

hoe zit dat eigenlijk de carterventilatie bij de S54, helemaal vergeten...
of is dat dit ding die olie-afscheider
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
de olie afscheider zit inderdaad onder de afdekking van de kleppendeksel. een retour naar de oliepeilstok en een retour boven het uitlaatspruitstuk. relatief eenvoudige opstelling en je komt er itt een m52/m54 beter bij omdat je die luchtbox er zo afpakt.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Ik heb een jaar of 9<>10 alleen een keer de kleppendeksel van de S54 af gehad om de kleppen te stellen (met plaatjes) maar bleek niet daar weg te komen ondanks de verkeerde speling, bleek om 3 ingesleten tuimelaars te gaan daar waar de nokkenas ze raakte, dus dat karwei voor nop uitgevoerd achteraf gezien
kan me niet meer herinneren dat die olie afscheider daar zat
maja ook al lang geleden.
maar die luchtbox is er dus makkelijk af te halen bij de S54? ifso das dan wel handig, als je bv die idlevalvecontrol moet reinigen.

kan me niet meer herinneren dat die olie afscheider daar zat

maar die luchtbox is er dus makkelijk af te halen bij de S54? ifso das dan wel handig, als je bv die idlevalvecontrol moet reinigen.
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
gaat relatief eenvoudig. alleen die slangklemmen zijn vervelend die je met zo'n speciale tang open moet maken. verder is het alleen wat slangetjes lospluggen die in de box lopen en dan kun je hem er zo afschuiven (van de gaskleppen)
- Tim N
- Berichten: 7750
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Mooi project, ook leuk in Donald Duck stand plaatjes kijken ;-P
- Eric-328
- Berichten: 804
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 00:04
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Mooi project!!!
laat jij hem ook omkeuren?
laat jij hem ook omkeuren?
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Ik heb hem 2 maanden geleden (met opzet) apk laten keuren voor de ombouw zodat ik rustig de tijd heb alles te verwerken en te testen.
gelukkig is er in de z3 een type goedkeuring afgegeven voor een s54 en bij omkeuring verwacht ik hier geen problemen mee. om antwoord op je vraag te geven, ja ik laat het ook op kenteken zetten. Gaat dat bij jou lukken met de s50 ombouw?
gelukkig is er in de z3 een type goedkeuring afgegeven voor een s54 en bij omkeuring verwacht ik hier geen problemen mee. om antwoord op je vraag te geven, ja ik laat het ook op kenteken zetten. Gaat dat bij jou lukken met de s50 ombouw?
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Hierbij de rest van de foto compilatie.
Hele lading castrol 10w60 ingeslagen. Jammer dat de eerste oliebeurt al gelijk na 1000km moet plaatsvinden ivm nieuwe lagers!
De 6 bak van de e46 m3 past prima in de tunnel en zorgt verder niet voor problemen.
Aandrijfas opgestuurd naar Technotrans welke de as hebben ingekort, gebalanceerd en gereviseerd (nieuwe koppelstukken etc). Deze is dus weer als nieuw en past mooi bij het thema "while you are in there". bovendien vind ik het een fijn gevoel om alles nieuw te hebben
Verder gelijk natuurlijk de bakolie ververst, stb olie, diff olie, kvs.
De simota carbon box moet ik nog even pasmaken op de inlaat. Verder heb ik het spruitstuk van een EU e46 m3 en nieuwe middenpijp met 2 keer 200 cells kats. Deze moeten nog pas worden gemaakt op een nieuwe einddemper (Eisenmann is onderweg). Ik hanteer gewoon de OEM positie van een non-m dus ook maar 1 einddemper.
Eerste meters zijn al gereden naar het tankstation op en neer
(herinnert me er gelijk weer aan dat zo'n ding een slokje lust)
Starten was trouwens geen probleem, alles een paar keer nagelopen en gecontroleerd en dat leek allemaal oké. Nieuwe accu gehaald, CAS even eruit gehaald om een paar keer "droog" te starten of te primen (hoe je het noemen wilt). Mooi snel oliedruk opgebouwd, vervolgens de CAS sensor weer terug gezet zodat deze signaal geeft naar de DME om daadwerkelijk door te kunnen starten.
sleutel om, spannend moment natuurlijk na al dat werk, en gelijk aan! Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht toen die bij de eerste poging gelijk aansloeg en alles netjes werkte zoals het hoort!
Het meeste heb ik al getackeld. Er zijn nog 2 fouten die naar boven komen die ik even moet aanpakken: DSC steering angle sensor en radiator outlet temp.
De dsc programmeer ik eruit omdat de z3 dat niet heeft. Ik kan gewoon de ASC gebruiken die al in de auto zat. retourslang van de radiator zit bij een m3 een sensor in en bij een z3m niet. aangezien ik de DME en dus software heb van een m3 (verder identiek aan een z3m) verwacht de DME een signaal uit die slang die een z3m dus niet heeft. De z3m heeft immers de temp switch in de radiator zelf zitten (91/99 graden schakelaar voor de elektr. fan)
De motor loopt bijzonder netjes en start goed, geen geschommel of iets dergelijks. Fijn om te merken dat alles fris is aan de auto en gewoon goed werkt.
Oja, en hij maakt nu zonder de einddemper, zoals te verwachten is, een beetje veel lawaai
Hele lading castrol 10w60 ingeslagen. Jammer dat de eerste oliebeurt al gelijk na 1000km moet plaatsvinden ivm nieuwe lagers!
De 6 bak van de e46 m3 past prima in de tunnel en zorgt verder niet voor problemen.
Aandrijfas opgestuurd naar Technotrans welke de as hebben ingekort, gebalanceerd en gereviseerd (nieuwe koppelstukken etc). Deze is dus weer als nieuw en past mooi bij het thema "while you are in there". bovendien vind ik het een fijn gevoel om alles nieuw te hebben

Verder gelijk natuurlijk de bakolie ververst, stb olie, diff olie, kvs.
De simota carbon box moet ik nog even pasmaken op de inlaat. Verder heb ik het spruitstuk van een EU e46 m3 en nieuwe middenpijp met 2 keer 200 cells kats. Deze moeten nog pas worden gemaakt op een nieuwe einddemper (Eisenmann is onderweg). Ik hanteer gewoon de OEM positie van een non-m dus ook maar 1 einddemper.
Eerste meters zijn al gereden naar het tankstation op en neer

Starten was trouwens geen probleem, alles een paar keer nagelopen en gecontroleerd en dat leek allemaal oké. Nieuwe accu gehaald, CAS even eruit gehaald om een paar keer "droog" te starten of te primen (hoe je het noemen wilt). Mooi snel oliedruk opgebouwd, vervolgens de CAS sensor weer terug gezet zodat deze signaal geeft naar de DME om daadwerkelijk door te kunnen starten.
sleutel om, spannend moment natuurlijk na al dat werk, en gelijk aan! Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht toen die bij de eerste poging gelijk aansloeg en alles netjes werkte zoals het hoort!
Het meeste heb ik al getackeld. Er zijn nog 2 fouten die naar boven komen die ik even moet aanpakken: DSC steering angle sensor en radiator outlet temp.
De dsc programmeer ik eruit omdat de z3 dat niet heeft. Ik kan gewoon de ASC gebruiken die al in de auto zat. retourslang van de radiator zit bij een m3 een sensor in en bij een z3m niet. aangezien ik de DME en dus software heb van een m3 (verder identiek aan een z3m) verwacht de DME een signaal uit die slang die een z3m dus niet heeft. De z3m heeft immers de temp switch in de radiator zelf zitten (91/99 graden schakelaar voor de elektr. fan)
De motor loopt bijzonder netjes en start goed, geen geschommel of iets dergelijks. Fijn om te merken dat alles fris is aan de auto en gewoon goed werkt.
Oja, en hij maakt nu zonder de einddemper, zoals te verwachten is, een beetje veel lawaai

- Bijlagen
-
- upload_-1 (14).jpg (246.96 KiB) 2022 keer bekeken
-
- upload_-1 (13).jpg (150.2 KiB) 2022 keer bekeken
-
- upload_-1 (9).jpg (128.42 KiB) 2022 keer bekeken
-
- upload_-1 (8).jpg (160.31 KiB) 2022 keer bekeken
-
- upload_-1 (7).jpg (104.71 KiB) 2022 keer bekeken
-
- upload_-1 (6).jpg (124 KiB) 2022 keer bekeken
- Eric-328
- Berichten: 804
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 00:04
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak
Omdat mijn compact van na 2000 is zal er een individuele keuring op lelystad plaats moeten vinden. Hier wordt ook naar emissie en geluid gekeken... Wordt een uitdaging.e30touring1990 schreef:Ik heb hem 2 maanden geleden (met opzet) apk laten keuren voor de ombouw zodat ik rustig de tijd heb alles te verwerken en te testen.
gelukkig is er in de z3 een type goedkeuring afgegeven voor een s54 en bij omkeuring verwacht ik hier geen problemen mee. om antwoord op je vraag te geven, ja ik laat het ook op kenteken zetten. Gaat dat bij jou lukken met de s50 ombouw?
Letten ze bij de apk wel op het blok? Zolang het aantal cylinders gelijk blijft althans.
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak (eerste start + nieuwe foto's)
Gelukkig ga ik van een 6 cil. naar een 6 cil. Echter neemt wel het vermogen fors toe en betreft het een ander motornummer welke bekend dient te zijn bij het RDW. Om deze twee redenen moet ik (naar mijn weten) een keuring aanvragen.
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Z3 Coupé S54 swap + 6bak (eerste start + nieuwe foto's)
Leuk om te zien dat mensen meelezen met mijn werk. Zijn er vragen/opmerking etc brand los zou ik zeggen. Ik beantwoord met plezier alle vragen die er zijn.