ErikS schreef:Martijn_bmw schreef:ErikS schreef:Ik sluit m'n energie elk jaar over met easyswitch.nl
Elk jaar krijg je een welkomst bonus, varieert per jaar, en elk jaar ga ik gewoon over naar de volgende goedkoopste. Ik denk dat ik iedereen hier uit lag met mijn energie lasten............
Afgelopen jaar betaalde ik(tussenwoning):
€95,- per maand
285 euro welkomst premie
en nu was het natuurlijk een voordelig energie jaar, want bijna geen winter gehad.......
Kreeg ook nog €415 euro terug aan het einde van het jaar....
Beat that!

toevallig net afrekening gehad
tussenwoning, ook 95EUR voorschot en 330EUR terug gehad.
Maarja, die welkomstpremie van bijna 300 euro was mijn extra'tje!

95,-eu das wel heul weinig, nu is een tussenwoning over het algemeen ook wel gunstiger qua gas verbruik, maar daar kom ik lang niet aan (vrijstaand) wel een stuk goedkoper geworden (gas) na wat aanpassingen qua isolatie e.d aan/in de woning, scheelt een boel.
Elk jaar wisselen lijkt me onrustig, of kan je dat op automatisch zetten zodat die site het allemaal automatisch regelt elk jaar opnieuw, zodat je het niet merkt alleen in de knip
wat me opvalt is dat je bv bij de goedkoopste 150,-euro terug krijgt aan het einde van heel loopjaar en bij bv een ander 50,-euro
maar als bv dat jaar voorbij is en je blijft gewoon bij diezelfde is het 2de jaar goedkoper bij die van 50,-eu, dus de werkelijke kosten zonder zo'n actie is vaak heel anders zag ik wel.
als je elke keer gaat switchen en je houd de boel in de gaten is het idd voordeliger.
Ik zit bv onlangs bij Nuon, kijk ik naar de goedkoopste Energieflex in een berekening, zie ik daar die 150 en bij de ander 80 als korting,tel ik die bedragen weer bij de prijs op, zonder korting dus, dan is in deze vergelijking ineens die Nuon de goedkoopste.