Hoogste-snelheid-ooit topic
-
Re: Hoogste-snelheid-ooit topic
304 in een 525! 

- Kasteel
Nope, 302EJGT3CS schreef:304 in een 525!

-
264kmu op de autobahn.
En toen kwam er een Nederlander zonder schroom het linkerrijvak opgereden
Ik heb toen echt ALLES dicht moeten gooien. Echt onbegrijpelijk.
Het resultaat waren trouwens kromme remschijven, ik was onderweg richting 'Ring
En toen kwam er een Nederlander zonder schroom het linkerrijvak opgereden

- frank de jonge
115 op downhill fietse 8)
-
Sick! Snelste wat ik ooit gehaald heb was 70 km/u op een mountain bike downhill. Betonnen wegdek. Sneller kon niet ivm hoeveelheid bochten.frank de jonge schreef:115 op downhill fietse 8)
-
hihi tuurlijk niet waar EJGT3CSKasteel schreef:Nope, 302EJGT3CS schreef:304 in een 525!

- Inne
310... op twee wielen... (Hayabusa presentatie)
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Ben jij ff gek
302 op een motor..
Ik zou het spontaan in me broek doen

302 op een motor..
Ik zou het spontaan in me broek doen

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Mijn top ligt iets over de 240 op de teller van m'n Leon. Overigens gewoon op de A37 tussen Hoogeveen en Emmen.
Daar ook al 1x een schrik moment gehad op een ander moment. Ik zag bij een zonnige zaterdagmiddag met 230 op de teller ineens een driepoot onder een viaduct staan, vol in de ankers en een paar weken later met liefde 24 euro overgeboekt naar Leeuwarden
Daar ook al 1x een schrik moment gehad op een ander moment. Ik zag bij een zonnige zaterdagmiddag met 230 op de teller ineens een driepoot onder een viaduct staan, vol in de ankers en een paar weken later met liefde 24 euro overgeboekt naar Leeuwarden

-
245 in de bmw, rond de 90km/h op de mountainbike 
En 125 met de truck
En 125 met de truck

- KW
Vroegah ja... toen ik nog wel es gezond bezig was...Xave30 schreef:Sick! Snelste wat ik ooit gehaald heb was 70 km/u op een mountain bike downhill. Betonnen wegdek. Sneller kon niet ivm hoeveelheid bochten.frank de jonge schreef:115 op downhill fietse 8)

heb ik met m'n vorige (oude) mountainbike met lompe banden met mooi weer in m'n Tshirtje ooit in zuid Limburg (Simpelveld) 66,7 km/u op m'n fietstellertje gehad. Adviessnelheid voor auto's was daar 30, ik reed over de middenstreep verschillende auto's voorbij, je had die gezichten moeten zien

Met m'n huidige mountainbike op vlakke weg met windkracht 9-10 in de rug ooit 60 km/u gehaald, toen moest ik remmen voor een scherp knikje in de weg waarvan ik weet dat er vaak veel zand en grind op het asfalt ligt, anders had het misschien nog sneller geweest.
- Erik335i
300(+) op de teller in een a8 w12, 270 op de teller in mijn 335i, en in mijn oude calibra v6 nog een 240 op gps gehaald 

- Erik K.
Volgens mij heeft Rico destijds met zijn M3CS nog een onderonsje gehad met zo'n tankKasteel schreef:Hmmz, no offends, maar had de str8 wel sneller verwacht eigenlijk :$.Kgroot.nl schreef:http://vimeo.com/6870131
Redelijk rap zo'n 6.1![]()
Daarna nog iets hoger gegaan, maar niet veel verder

- Adje ///M3
Ik vond het gisterenavond ook aardig rap gaan op 31.
Minuten lang met een 3.0 TDI in de begrenser (250) kunnen rijden
Minuten lang met een 3.0 TDI in de begrenser (250) kunnen rijden

235(op de teller) met de celica @ de autobahn opweg naar de ring
- Martin van der Zwaard
Ben in Frankrijk een keer ingehaald door een Scania 530pk....die ging 160km/hFransbmw7 schreef: En 125 met de truck

Wist niet wat ik zag. Even aangehaakt en ik reed met de auto ongeveer 160 op de teller achter hem

Hardste wat ik zelf gereden heb is 260km/h in een 500E van '92. Was een week of 4 terug.
- martijnsud
Meegereden met een Spyker C8 Spider op de N705 met 275 km/u
- Martijn_bmw
dat is idd vreselijk :twisted:Bort schreef:264kmu op de autobahn.
En toen kwam er een Nederlander zonder schroom het linkerrijvak opgereden![]()

daarom rij ik eigenlijk nooit harder dan zo'n 200km/h,,,
-
Hoogste zelf gereden: 265, tijdens een proefritje met een Evo 8 op een stukje autobaan in Nederland...
Hoogste meegereden: 300 in een Ferrari F40, wat is dat vreselijk eng! Dat ding lijkt echt uit elkaar te vallen....
Lang leve de Duitsers! Die kijken tenminste spiegels! Kan me nog herinneren dat ik een keer met de 535D van mijn oom met 240 aan kwam toen ik een polo achter een vrachtwagen zag. Was er stiekem al op voorbereid dat die hem ervoor ging gooien. Zag hem zijn knipper naar links uitgooien en een beetje naar links bewegen. Net toen ik vol op de rem wou gaan zag hij mij en dook netjes terug achter de vrachtwagen. Kom daar in Nederland maar eens om... Hier kunnen ze auto's net zo goed zonder spiegels leveren...
Hoogste meegereden: 300 in een Ferrari F40, wat is dat vreselijk eng! Dat ding lijkt echt uit elkaar te vallen....
Zelfs met 200 kan een Nederlander die hem op de duitse autobaan ervoor gooit spannende momenten opleveren...bmw320i schreef:dat is idd vreselijk :twisted:Bort schreef:264kmu op de autobahn.
En toen kwam er een Nederlander zonder schroom het linkerrijvak opgereden![]()
Het resultaat waren trouwens kromme remschijven, ik was onderweg richting 'Ring![]()
daarom rij ik eigenlijk nooit harder dan zo'n 200km/h,,,
Lang leve de Duitsers! Die kijken tenminste spiegels! Kan me nog herinneren dat ik een keer met de 535D van mijn oom met 240 aan kwam toen ik een polo achter een vrachtwagen zag. Was er stiekem al op voorbereid dat die hem ervoor ging gooien. Zag hem zijn knipper naar links uitgooien en een beetje naar links bewegen. Net toen ik vol op de rem wou gaan zag hij mij en dook netjes terug achter de vrachtwagen. Kom daar in Nederland maar eens om... Hier kunnen ze auto's net zo goed zonder spiegels leveren...
- Robertdj
Hoezo? Als je richting aangeeft heb je toch het recht om een baan te verschuiven? Moet de rest maar niet zo hard rijden. 

-
Fer Benning schreef: .... Kom daar in Nederland maar eens om... Hier kunnen ze auto's net zo goed zonder spiegels leveren...

-
Goedzo, dat is de manierRobertdj schreef:Hoezo? Als je richting aangeeft heb je toch het recht om een baan te verschuiven? Moet de rest maar niet zo hard rijden.

-
Ik weet niet waar jij hebt leren rijden, maar mij hebben ze geleerd dat je als je van rijbaan wil verschuiven je niemand mag hinderen. Ook niet als iemand ver boven de Max snelheid aankomt. Nu ben ik het er wel mee eens dat die regel in Duitsland belangrijker is dan hier in Nederland. Als hier iemand met 200 aankomt moet ie er maar rekening mee houden dat anderen dat niet verwachten.Robertdj schreef:Hoezo? Als je richting aangeeft heb je toch het recht om een baan te verschuiven? Moet de rest maar niet zo hard rijden.
- Robertdj
Gek genoeg zie je dat het meest bij VrachtwagenchauffeursFransbmw7 schreef:Goedzo, dat is de manierRobertdj schreef:Hoezo? Als je richting aangeeft heb je toch het recht om een baan te verschuiven? Moet de rest maar niet zo hard rijden.

Even serieus, het was maar een geintje

- Robertdj
Maar als het fout gaat ben je als hardrijder gewoon de sjaak toch?Fer Benning schreef:Ik weet niet waar jij hebt leren rijden, maar mij hebben ze geleerd dat je als je van rijbaan wil verschuiven je niemand mag hinderen. Ook niet als iemand ver boven de Max snelheid aankomt. Nu ben ik het er wel mee eens dat die regel in Duitsland belangrijker is dan hier in Nederland. Als hier iemand met 200 aankomt moet ie er maar rekening mee houden dat anderen dat niet verwachten.Robertdj schreef:Hoezo? Als je richting aangeeft heb je toch het recht om een baan te verschuiven? Moet de rest maar niet zo hard rijden.