satte 165 PS...
VW Golf VII (facelift p.20)
- MartijnGizmo
- Berichten: 13000
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
- Niels
- Berichten: 22502
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Dat waren nog eens tijden
Daarna ging het berg afwaarts qua kwaliteit.
De Golf aanhang vindt dat de Golf (natuurlijk) wordt afgezeken maar ik vind het eigenlijk gewoon een overrated product. Leuk als het nieuw is maar als het op leeftijd komt dan wordt het waarschijnlijk gewoon weer een rammelbak evenals bij de 4 en 5. Goed, de Golf 1,2 en 3 voelden niet premium maar het waren wel kwalitatief goede producten. Dat een Focus beter stuurt geloof ik wel, dat de afwerking beter lijkt in de Golf ook wel. Punt is dat je voor de running costs (inclusief onderhoud) gewoon ook een echte premium auto kunt rijden want die kosten vallen al jaren tegen. Daar zou VAG iets aan moeten doen i.p.v. mensen het gevoel geven een premium auto te kopen. Maar goed, de mens is oppervlakkig

De Golf aanhang vindt dat de Golf (natuurlijk) wordt afgezeken maar ik vind het eigenlijk gewoon een overrated product. Leuk als het nieuw is maar als het op leeftijd komt dan wordt het waarschijnlijk gewoon weer een rammelbak evenals bij de 4 en 5. Goed, de Golf 1,2 en 3 voelden niet premium maar het waren wel kwalitatief goede producten. Dat een Focus beter stuurt geloof ik wel, dat de afwerking beter lijkt in de Golf ook wel. Punt is dat je voor de running costs (inclusief onderhoud) gewoon ook een echte premium auto kunt rijden want die kosten vallen al jaren tegen. Daar zou VAG iets aan moeten doen i.p.v. mensen het gevoel geven een premium auto te kopen. Maar goed, de mens is oppervlakkig

-
- Berichten: 9420
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Golf 6 GTI, standaard stug. Ook nog eens verlaagd/verhard met setje Eibach veren. Al 84.000 km volledig rammelvrij. Niks, nul. Heb serieus nog nooit een auto gehad waarbij de bouwkwaliteit zo hoog was. Dashboard, hoe de knoppen aanvoelen... het is allemaal nog als nieuw.
En running costs? Heeft nu 2x een beurtje gehad, om de 30.000 km. Wat nieuwe olie erin etc. Verder niks. Dus amper onderhoudskosten.
Mijn vorige Grande Punto begon na een paar duizend kilometer al te kraken en te rammelen.....
En running costs? Heeft nu 2x een beurtje gehad, om de 30.000 km. Wat nieuwe olie erin etc. Verder niks. Dus amper onderhoudskosten.
Mijn vorige Grande Punto begon na een paar duizend kilometer al te kraken en te rammelen.....
-
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 12:07
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Pfoe, in hoeveel tijd heb je die 84k er op gezet Wouter? Erg rap.. Bij ons staat de teller na dik 2 jaar net iets onder de 20k.
- Niels
- Berichten: 22502
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Zou wat zijn als ie beneden de ton al uit elkaar rammelt maar het verbaast me niets dat een product dan als kwaliteitsproduct wordt aangemerkt. Sorry maar 84k op de teller is imho nieuw, dat redden ze wel ja 

- dvh
- Berichten: 17194
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Niels schreef:Dat waren nog eens tijdenDaarna ging het berg afwaarts qua kwaliteit.
Heerlijk ding hoor ! Zo'n Golf vr6 ( alleen het geluid al... ! ) Maar de V6 blokken stonden erom bekend snel kapot te gaan.
- PD power
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
- Locatie: Coevorden
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Als je het nou over hoge kosten hebt, dat was juist bij de v5 en vr6 het geval en het was zeker geen kwaliteit.
Wel grappig dat mensen die een produkt niet dagelijks gebruiken, een uitgesproken negatieve mening hebben, lijkt wel een vorm van jaloezie.....
Ik rij zo'n 80 a 90 duizend km per jaar waarvan zo'n 60 a 70 duizend km zakelijk.
Ik kan leasen, maar rij voor km vergoeding, rij dus liever 2de hands , maar dan een auto die ik naar m'n eigen wensen(vooral extra vermogen) kan aankleden, het lukt me nog steeds om goedkoper m'n km's te rijden dan met een lease auto, dit lukt me prima met een vag produkt ( de arme tak Seat)
Rij nu een Seat Leon 2.0tdi (BKD) met 260+ pk's inmiddels zo'n 180.000km op het uurwerk, degene die me kennen weten ook dat ie gebruikt wordt, rij bv nu al op winterbanden, omdat ik regelmatig door de modder moet baggeren.
Buiten standaard onderhoud, radiateur vervangen bij 160k, brandstofpomp 170k en geen rammel te bekennen.
Denk dat koppeling en vliegwiel wel een keer vervangen moeten worden, maar dan zit ie denk ik wel boven de 2 ton.
Kijk over smaak valt niet te twisten, gelukkig is die verschillend, moet er niet aan denken, als iedereen in een VW of een BMW zou rijden.
Natuurlijk heeft elk merk z'n missers, zo ook VAG, interieur kwaliteit tussen 2003 en 2006 was bij bepaalde types ver onder de maat, Passat 3 c was gewoon slecht, maar ook BMW, Ford of wat dan ook heeft z'n missers.
Gelukkig leren ze wel van hun fouten bij VAG, want bouwkwaliteit van de golf VI is gewoon weer super, golfVII heb ik geen idee, want die panelen heb ik nog niet los gehad.
Ik heb zelf ook zeer geintereseerd naar een 1 serie gekeken en gereden, fijne auto, ook lekker onderstuurd
, waar je volgens mij heerlijk km's in kunt maken, vind alleen het belachelijk lage trekgewicht (1200kg) toch wel een beperking, zeker in verhouding tot hun redelijk hoge eigen gewicht.
Daarom denk ik dat VAG gewoon slim is, door het eigen gewicht te verlagen in de golf VII, iedereen die iets met een lekker sturende auto heeft, moet dit aanspreken, hoop dan ook dat dit andere merken zoals BMW ook zal aanspreken, en zal stimuleren ook deze weg in te zetten.
Daarnaast is de defenitie DF voor iedereen anders, zelf heb ik nog "oude" seat ibiza diesel met ruim 3 toen op het uurwerk, waar ik ook wel eens met op een trackday te vinden ben, is het een super auto, nee, is het een super sturende auto, nee eerder listig, maar heb elke keer weer een smile op m'n snuffert als ik er mee stuur.
Heb hier ook een posche op de oprit staan, maar heb in elke auto zo de eigen fun beleving.
Denk dat daarom auto forums ook zo vol staan met dergelijke discussies.
Wel grappig dat mensen die een produkt niet dagelijks gebruiken, een uitgesproken negatieve mening hebben, lijkt wel een vorm van jaloezie.....
Ik rij zo'n 80 a 90 duizend km per jaar waarvan zo'n 60 a 70 duizend km zakelijk.
Ik kan leasen, maar rij voor km vergoeding, rij dus liever 2de hands , maar dan een auto die ik naar m'n eigen wensen(vooral extra vermogen) kan aankleden, het lukt me nog steeds om goedkoper m'n km's te rijden dan met een lease auto, dit lukt me prima met een vag produkt ( de arme tak Seat)
Rij nu een Seat Leon 2.0tdi (BKD) met 260+ pk's inmiddels zo'n 180.000km op het uurwerk, degene die me kennen weten ook dat ie gebruikt wordt, rij bv nu al op winterbanden, omdat ik regelmatig door de modder moet baggeren.
Buiten standaard onderhoud, radiateur vervangen bij 160k, brandstofpomp 170k en geen rammel te bekennen.
Denk dat koppeling en vliegwiel wel een keer vervangen moeten worden, maar dan zit ie denk ik wel boven de 2 ton.
Kijk over smaak valt niet te twisten, gelukkig is die verschillend, moet er niet aan denken, als iedereen in een VW of een BMW zou rijden.
Natuurlijk heeft elk merk z'n missers, zo ook VAG, interieur kwaliteit tussen 2003 en 2006 was bij bepaalde types ver onder de maat, Passat 3 c was gewoon slecht, maar ook BMW, Ford of wat dan ook heeft z'n missers.
Gelukkig leren ze wel van hun fouten bij VAG, want bouwkwaliteit van de golf VI is gewoon weer super, golfVII heb ik geen idee, want die panelen heb ik nog niet los gehad.
Ik heb zelf ook zeer geintereseerd naar een 1 serie gekeken en gereden, fijne auto, ook lekker onderstuurd

Daarom denk ik dat VAG gewoon slim is, door het eigen gewicht te verlagen in de golf VII, iedereen die iets met een lekker sturende auto heeft, moet dit aanspreken, hoop dan ook dat dit andere merken zoals BMW ook zal aanspreken, en zal stimuleren ook deze weg in te zetten.
Daarnaast is de defenitie DF voor iedereen anders, zelf heb ik nog "oude" seat ibiza diesel met ruim 3 toen op het uurwerk, waar ik ook wel eens met op een trackday te vinden ben, is het een super auto, nee, is het een super sturende auto, nee eerder listig, maar heb elke keer weer een smile op m'n snuffert als ik er mee stuur.
Heb hier ook een posche op de oprit staan, maar heb in elke auto zo de eigen fun beleving.
Denk dat daarom auto forums ook zo vol staan met dergelijke discussies.
- Niels
- Berichten: 22502
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Jaloers? Tussen 2003 en 2006?
Maar als jij tevreden bent dan moet je lekker VAG blijven rijden. Ik heb een paar jaar terug bewust de overstap naar een ander merk gemaakt en ik WAS echt wel VAG liefhebber (en ex werknemer). Overigens staat hier ook nog altijd een Audi voor de deur maar dat terzijde. Vriend van me (ook ex VAG werknemer) neemt nu ook (eindelijk?) afscheid en stapt over op een ander merk. Zeker wel tevreden over de 20VT maar over de rest niet. Vroeger reden de monteurs bij de dealer waar ik werkte allemaal in een Golf 2 of 3, tegenwoordig rijden ze niet eens meer in een eigen merk. Als dat niet genoeg zegt
Nogmaals, mensen moeten het allemaal zelf weten maar een Golf op een voetstuk plaatsen??


Nogmaals, mensen moeten het allemaal zelf weten maar een Golf op een voetstuk plaatsen??

- Niels
- Berichten: 22502
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Het enige maar dan ook het enige zwakke punt van de VR6 zijn de spanners en geleiders van de distributie ketting. Die worden naar verloop van tijd hard en bros waardoor ze kapot gaan/afbrokkelen. Probleem daarbij is dat de constructie een beetje ruk is en de bak er hiervoor achterweg moet. Anders was het een klusje van een uurtje of 2-3. Geloof mij, I knowdvh schreef:Niels schreef:Dat waren nog eens tijdenDaarna ging het berg afwaarts qua kwaliteit.
Heerlijk ding hoor ! Zo'n Golf vr6 ( alleen het geluid al... ! ) Maar de V6 blokken stonden erom bekend snel kapot te gaan.

Verder een wereld motor imho. Klinkt super, hangt lekker aan het gas, soepel en redelijk zuinig te rijden. Wel bedenkelijk dat VAG nog altijd de distributie ketting methodiek niet onder de knie heeft maar dat zal bij die geweldige premium kwaliteit horen

-
- Berichten: 4242
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Niels, ik zal je even helpen hoorNiels schreef:Zou wat zijn als ie beneden de ton al uit elkaar rammelt maar het verbaast me niets dat een product dan als kwaliteitsproduct wordt aangemerkt. Sorry maar 84k op de teller is imho nieuw, dat redden ze wel ja


- dvh
- Berichten: 17194
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Wat heb begreep is dat de cilinders te dicht op elkaar geplaatst zaten waardoor er snel scheuren kunnen ontstaan in het motorblok, mede de danken aan het (te) compacte ontwerp van het VR6-blok.
Maar ben geen kenner.. Was jaren terug ooit in de markt meer hoorde toen van meerdere dit gerucht waardoor het er eigenlijk nooit van gekomen is er een aan te schaffen.
Maar ben geen kenner.. Was jaren terug ooit in de markt meer hoorde toen van meerdere dit gerucht waardoor het er eigenlijk nooit van gekomen is er een aan te schaffen.
- Niels
- Berichten: 22502
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
We gaan wel wat offtopic maar de VR6 is wel een heethoofd (zes cilinders onder een kleine cilinderkop) waar maatregelen voor getroffen zijn w.o. een extra waterpomp. Na een aantal jaren sneuvelen die wel eens en als je dan gewoon blijft doorrijden dan wreekt zich dat natuurlijk. Overigens ben ik geen geen gescheurde cilinders tegengekomen dus dat het vaak voor komt is zeker niet zo.
Roy, helaas en dat vind ik gewoon jammer want de package is gewoon lekker vwb de GTI. Overigens roestte een Focus ST van een collega van me (ex Luca) dus elders is ook wel wat te vinden hoor. Dat is mijn punt ook niet...
Roy, helaas en dat vind ik gewoon jammer want de package is gewoon lekker vwb de GTI. Overigens roestte een Focus ST van een collega van me (ex Luca) dus elders is ook wel wat te vinden hoor. Dat is mijn punt ook niet...
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Ondertussen is de levertijd van de Golf 7 in Duitslands al bijna 5 maanden. Hoezo crisis?
Goede producten verkopen zich zelf. Dat kan zelfs Niels niet tegen houden met zijn lastercampagne
Goede producten verkopen zich zelf. Dat kan zelfs Niels niet tegen houden met zijn lastercampagne

-
- Berichten: 55040
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Dus zou hij hier thuis horen?
Te denken valt aan Lipitor(medicijn), Toyota Corolla(ja die!), de Playstation, Star Wars, de Mario Donkey Kong reeks, Harry Potter, de iPhones, de iPads, Thriller van de heer Jackson en Rubiks Cube(op 1 aller tijden)
Te denken valt aan Lipitor(medicijn), Toyota Corolla(ja die!), de Playstation, Star Wars, de Mario Donkey Kong reeks, Harry Potter, de iPhones, de iPads, Thriller van de heer Jackson en Rubiks Cube(op 1 aller tijden)
- PD power
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
- Locatie: Coevorden
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Komop Niels, voldoende aannames, nu feiten van jezelf en geen cafe praat.Niels schreef:Jaloers? Tussen 2003 en 2006?Maar als jij tevreden bent dan moet je lekker VAG blijven rijden. Ik heb een paar jaar terug bewust de overstap naar een ander merk gemaakt en ik WAS echt wel VAG liefhebber (en ex werknemer). Overigens staat hier ook nog altijd een Audi voor de deur maar dat terzijde. Vriend van me (ook ex VAG werknemer) neemt nu ook (eindelijk?) afscheid en stapt over op een ander merk. Zeker wel tevreden over de 20VT maar over de rest niet. Vroeger reden de monteurs bij de dealer waar ik werkte allemaal in een Golf 2 of 3, tegenwoordig rijden ze niet eens meer in een eigen merk. Als dat niet genoeg zegt
![]()
Nogmaals, mensen moeten het allemaal zelf weten maar een Golf op een voetstuk plaatsen??
Trouwens ik plaats de golf helemaal niet op een voetstuk, probeer hier alleen enige relevantie aan te brengen.
Geef in m'n vorige post ook duidelijke pijnpunten aan.
Dat dealers matig zijn hier en daar is ook geen nieuws, dus dat een VW monteur geen VW rijdt zegt misschien meer over z'n kennis, want bij de "specialisten" zie je dit absoluuut niet, maar ook dit is geen probleem van alleen VAG, dit geld ook voor BMW en Porsche, om maar wat te noemen.
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Ik heb vandaag in de nieuwe Golf 7 gereden. (140pk met cylinder-uitschakeling) Bijzonder pittige motor met veel koppel bij lage toeren (voor een 1.4) fijne variable stuurbekrachtiging, waardoor de Golf heerlijk licht en wendbaar aanvoelt
Het interieur overtreft de huidige Passat qua uitstraling c/q afwerking en is nog ruimer dan de vorige Golf, met name achterin hebben ze weer extra ruimte gecreëerd.
Toch zit, rijdt en stuurt de Nieuwe A3 lekkerder. (sportiever)
Uiteraard allemaal betrekkelijk, want er gaat niks boven een BMW 1-serie.
Het verschil met een Golf 6 viel me tegen. In het echt alleen voor een kenner direct waarneembaar. De zwarte Golf 7 stond op een gegeven moment per toeval naast een zwarte Golf 6, maar je moet 3 keer kijken om het te zien. Waarschijnlijk dat de kleuren op de foto's het verschil iets groter doen lijken.
Mijn moeder zou de verschillen niet eens ontdekken. Enigszins jammer.
Het interieur overtreft de huidige Passat qua uitstraling c/q afwerking en is nog ruimer dan de vorige Golf, met name achterin hebben ze weer extra ruimte gecreëerd.
Toch zit, rijdt en stuurt de Nieuwe A3 lekkerder. (sportiever)
Uiteraard allemaal betrekkelijk, want er gaat niks boven een BMW 1-serie.

Het verschil met een Golf 6 viel me tegen. In het echt alleen voor een kenner direct waarneembaar. De zwarte Golf 7 stond op een gegeven moment per toeval naast een zwarte Golf 6, maar je moet 3 keer kijken om het te zien. Waarschijnlijk dat de kleuren op de foto's het verschil iets groter doen lijken.
Mijn moeder zou de verschillen niet eens ontdekken. Enigszins jammer.
- RutgerK
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Ik denk dat de meer aflopende daklijn bij de 7 het grootste verschil is. Optisch lijkt de 7 lager en sportiever igg.Rebel schreef:Ik heb vandaag in de nieuwe Golf 7 gereden. (140pk met cylinder-uitschakeling) Bijzonder pittige motor met veel koppel bij lage toeren (voor een 1.4) fijne variable stuurbekrachtiging, waardoor de Golf heerlijk licht en wendbaar aanvoelt
Het interieur overtreft de huidige Passat qua uitstraling c/q afwerking en is nog ruimer dan de vorige Golf, met name achterin hebben ze weer extra ruimte gecreëerd.
Toch zit, rijdt en stuurt de Nieuwe A3 lekkerder. (sportiever)
Uiteraard allemaal betrekkelijk, want er gaat niks boven een BMW 1-serie.
Het verschil met een Golf 6 viel me tegen. In het echt alleen voor een kenner direct waarneembaar. De zwarte Golf 7 stond op een gegeven moment per toeval naast een zwarte Golf 6, maar je moet 3 keer kijken om het te zien. Waarschijnlijk dat de kleuren op de foto's het verschil iets groter doen lijken.
Mijn moeder zou de verschillen niet eens ontdekken. Enigszins jammer.
- Joy
- Berichten: 10869
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Vandaag ook wat beter kunnen bekijken. Van de zijkant gezien lijkt ie echt heel erg op de Golf 6. Tussen achterportier en achterlicht is vrijwel identiek. Neus oogt wat lager. Van de voorkant gezien is de auto wel een stuk lager en breder. Niet verkeerd om te zien. Auto stond op nette 17 inch velgen (225/45/17) wat prima oogde. Interieur is erg fraai. Goed afgewerkt en mooie materialen. Ik denk dat ze het toch wel weer aardig voor elkaar hebben bij VW.
-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Ik reed van de week 3x langs een grijze golf op zwarte 18 inch.
Kwam er de 3e keer pas chter dt het een 7 was.....
Kwam er de 3e keer pas chter dt het een 7 was.....

- dvh
- Berichten: 17194
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Gisteren, of de dag daarvoor stond er in de parkeergarage een " nieuwe Golf".
Je weet wel. Zo'n demo met een hoop reclame erop. " de nieuwe Golf "vanaf 18k ofzo.
Ik moest ook 3 keer kijken voor het tot me door drong, ze bedoelen de nieuwe Golf 7!
Ben er zelfs voor teruggelopen.. Maar ik zag het serieus niet! Stond echt te twijfelen..
En weet je wat, ik weet het nog steeds niet.
Ga dit topic nu eens terugkijken om te zien wat nou de uiterlijke verschillen zijn.
Je weet wel. Zo'n demo met een hoop reclame erop. " de nieuwe Golf "vanaf 18k ofzo.
Ik moest ook 3 keer kijken voor het tot me door drong, ze bedoelen de nieuwe Golf 7!
Ben er zelfs voor teruggelopen.. Maar ik zag het serieus niet! Stond echt te twijfelen..
En weet je wat, ik weet het nog steeds niet.
Ga dit topic nu eens terugkijken om te zien wat nou de uiterlijke verschillen zijn.
- JP
- Berichten: 34195
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Blij dat ik tijdig mijn VI'je verkocht heb.......voor je het weet komen mensen je vragen of het een Golf 7 is.....
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
In het echt is het nog lastiger om de verschillen te zien. Het verschil van Golf 5 naar Golf 6 is veel beter zichtbaar.
- Hielke
- Berichten: 11635
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Schitterend in elkaar geschroefde auto die 7. Heb ik een zwak voor.
Maar ook zo oubollig. Looks zijn er niet op vooruit gegaan.
Maar ook zo oubollig. Looks zijn er niet op vooruit gegaan.
- dvh
- Berichten: 17194
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Ja, ok.. donkere kleur, donkere garage , dus misschien had ik wat beter moeten kijken.
De achterkant is wel herkenbaar. En bij bovenstaande witte uitvoering zie je dat de mistlampen wat verschillen.. Maar dat zag je bij de donkere uitvoering beduidend minder goed.
De achterkant is wel herkenbaar. En bij bovenstaande witte uitvoering zie je dat de mistlampen wat verschillen.. Maar dat zag je bij de donkere uitvoering beduidend minder goed.
- Hielke
- Berichten: 11635
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: De VW Golf VII..........is officieel !!....p3
Blijkt er een fucking semi-starre achteras onder die Golf 7 te hangen!
Was dat bij de edities 5 en 6 ook nog zo? Dat waren toch mooie multi-link ophangingen?
Was dat bij de edities 5 en 6 ook nog zo? Dat waren toch mooie multi-link ophangingen?