Noem eens 1 logische stimulerings/subsidieregeling die de regering de afgelopen 10 jaar heeft verzonnen

De 6% BTW in de bouw, renovatie....en hoveniersbranche? Niet zo heel lang geleden over gehad in het topic over de nieuwe begroting.Luco schreef:Rutger
Noem eens 1 logische stimulerings/subsidieregeling die de regering de afgelopen 10 jaar heeft verzonnen
Die heeft toch niet geholpen? Ik dacht begrepen te hebben dat de hoveniers er iig mee geholpen waren.Luco schreef:Ja die heeft ook prima geholpen![]()
branche
Bedankt voor het compliment Spijkerhard maar zo zie ik het niet,ik heb die 0% en de regelingen waar ik blij mee ben...dat ding verdiend genoeg voor me.Spijkerhard schreef:Dat Marc genoeg geld heeft om alle brandstof accijns te blijven betalen moet ie zelf weten.
Ik tank lekker stroom zonder accijns. Jammer voor mijn vriend de pomphouder overigens. Toevallig een 3 jarig stroomcontract gesloten met 50% korting in het derde jaar, 2014. Dus dat is effe lache! Laat m'n buurman ook bij mij stroom tanken...
Chippen van een plug-in...of eigenlijk elke andere auto in de fabrieksgarantie zonder fabrieksondersteuning is niet zo slim.Marc R schreef:Ik heb vernomen dat Volvo door heeft gekregen dat sommige V60 PIH's werden gechiptuned,deze wagen zijn gelijk uit de garantie geschrapt.
Gelukkig had ik de mijne nog niet gechipped...
7%, 5 jaar lang.Tristan schreef:Hoe zit het nu eigenlijk als je een V60 PIH op kenteken zet in 2014 qua bijtelling?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten