(aan de andere kant zal die ze al wel eens gezien hebben

Zo dan maarRoy RS schreef:ze lacht met d'r ogen(of ze doet de Raikkonen attitude!)
toch heeft dat wel iets, mooie dames die racen en nog winnen ook!
Wat ik uit het stukje tekst op de vorige pagina kan opmaken is dat zij in de Super pro klasse reed en Misha in de Extreme.Bram schreef:Dus als ik het goed begrijp knal jij na een aantal ronden de hekken in, wordt de boel gerepareerd, stapt zij in en wint even de TA?
![]()
Top hoor
Riceaux schreef:Wat ik uit het stukje tekst op de vorige pagina kan opmaken is dat zij in de Super pro klasse reed en Misha in de Extreme.Bram schreef:Dus als ik het goed begrijp knal jij na een aantal ronden de hekken in, wordt de boel gerepareerd, stapt zij in en wint even de TA?
![]()
Top hoor
Ik dol maar wat, prima prestatieRiceaux schreef:Wat ik uit het stukje tekst op de vorige pagina kan opmaken is dat zij in de Super pro klasse reed en Misha in de Extreme.Bram schreef:Dus als ik het goed begrijp knal jij na een aantal ronden de hekken in, wordt de boel gerepareerd, stapt zij in en wint even de TA?
![]()
Top hoor
Downforce Hans schreef:Een 1 cylinder denk ik......... van de boring en slag ben ik niet op de hoogte helaas..................
Toch heel correct, wellich niet tot op seconde gesynced.Downforce Hans schreef:Apart dat de km teller in de auto vaak een andere snelheid aangeeft als die op het scherm.........
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], JdvPolo, jvb, MarcelV, Martijn 327i, Peter-Paul en 5 gasten