Luco schreef:Het was op de rotonde voor de ingang iig erg druk.
Kom je in Venlo ook nog van dat langharig gajes tegen in een taxibus met aanhanger
Laat me raden, poedermans?
Luco schreef:Het was op de rotonde voor de ingang iig erg druk.
Kom je in Venlo ook nog van dat langharig gajes tegen in een taxibus met aanhanger
Heb het nog voorgesteld, alleen mensen met ervaring en winterbanden rondom de baan om maar was niks mogelijk helaas.Erik dB schreef:Ik gok dat Rody zijn spikes al om de wielen heeft gelegd en klaar is voor een rondje Eisdriften am Ring.
**doet zonnedans voor de rest**
Oui c'est moiEnrico schreef:
een BMW M4 die erg snel is boven de 200![]()
Ook zonder racekarts is Eindhoven leukKasteel schreef: Wij hebben nog ff een bedrijf gebeld dat racekarts verhuurde (stond al tijdje op me lijstje om eens te doen) en zijn ff rond gegaan op Eindhoven, om er zo toch nog ff een leuke dag van te maken.
Macboy schreef:
Trouwens ik had pas echt pech.
[..]
FML
Was inderdaad gewoon opgevroren dauw. Best wel glad, en dat was over de hele dottinger hohe zo, kun je nagaan hoe de donkere bochten erbij lagen. Gister lag er rond 13.30 ook nog ijs in Wehrseifen bvb.GTRene schreef:is dat witte dan een soort ijs oid? das inderdaad te gevaarlijk en vragen om...wat enorm balen zeg, vooral omdat de vooruitzichten vorige week nog zo goed leek voor jullie.RVV schreef:Wegens te gladde baan zal de ring niet worden vrijgeven en is de trackday afgelast!
magoed niks aan te doen, next time better...
kun je met z'n allen daar dat Nurburgring feestwereld? bekijken en karten ofzo (just kidding)
nah...sterkte allen met verwerken van de Ring dag en voorbereidingen enz te zien vervallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast