Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt, dit was Coleta C rijdend in een TwingoMarc RS4 schreef:@MarcF,
Coleta als in Coleta B? rijdend in een Lupo?
Of heb k dan de verkeerde?

Machtig apparaat trouwens je rs4, wat een geluid!
Hij haalde flink wat capriolen uit inderdaad!Adje ///M3 schreef:Ben ik de enige die hem een koekwous vond?GTRene schreef:geweldige oude man, reed een paar keer ons voorbij dan zat ie wat te swingen en te genieten in z'n kar.
Nou vooruit dan: http://rally.arfman.net/Tom/Panda100HP.mpg" onclick="window.open(this.href);return false;Petrolhead Tom schreef:Ik ben wel benieuwd naar de beelden van de Panda die wegreed bij het tankstation haha.
Klopt ik heb het ook wel gezien. Even afwachten wanneer hij komt. :drieling:M-bitious schreef:Als je gefiltst bent heb je het gezien, want hij flitste van voren, onze oosterburen hebben altijd graag een foto van de bestuurder er bij. Bij de Panda zag ik de flits zelf.
Erik K. schreef:Ik heb nog wel wat video opnamen van mij achter MarcRS4 en achter Femme.
Ook nog een stukje achter de RS6r en de 135i van Frank.
Binnenkort f monteren.
Geen idee we hebben een paar keer gas gegeven achter me kaar aan, heb ze niet allemaal op video staan.Marc RS4 schreef:Erik K. schreef:Ik heb nog wel wat video opnamen van mij achter MarcRS4 en achter Femme.
Ook nog een stukje achter de RS6r en de 135i van Frank.
Binnenkort f monteren.
Was dat dat ik zat te ouwehoeren met Rene? Wel een leuk vergelijk maar niet echt reeël natuurlijk.
En dat boven de 240 de bakverhoudingen ook erg belangrijk zijn.SteV6 schreef: Wat bij echt goed zichtbaar is is dat peekaa's gaan tellen zodra de 200km/h op de klok staan.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], JdvPolo en 3 gasten