CBR 2010: --->>>The Movie pag 11<<<---
-
- Joop
Re: CBR 2010: --->>>The Movie pag 11<<<---
Schiet me nog wel iets te binnen...
@Hans: hoe verhoud jouw Corvette zich tot de Skyline van Elco? Hij kon de laatste keer tijdens de DSR niet (helemaal) voluit op de A31 vanwege een technisch mankementje. De VXR Monaro (opgevoerd naar 600PK) was daarmee de enige 300+ auto van dat weekend.
Valt me overigens wel op dat dergelijke snelheden (pak 'm beet boven de 230) niet echt opschieten; die bewuste zondag hadden we ook bijna een lege A31. Op de echt lege stukken rijdt de genoemde Monaro redelijk makkelijk bij me weg (maar dat mag ook wel met 600PK tegen de schamele 218 van mij), maar zoek rijden doet ie me niet; zeker niet als je verder op een paar keer iets bij moet remmen; wat niet geheel ongebruikelijk is.
@Hans: hoe verhoud jouw Corvette zich tot de Skyline van Elco? Hij kon de laatste keer tijdens de DSR niet (helemaal) voluit op de A31 vanwege een technisch mankementje. De VXR Monaro (opgevoerd naar 600PK) was daarmee de enige 300+ auto van dat weekend.
Valt me overigens wel op dat dergelijke snelheden (pak 'm beet boven de 230) niet echt opschieten; die bewuste zondag hadden we ook bijna een lege A31. Op de echt lege stukken rijdt de genoemde Monaro redelijk makkelijk bij me weg (maar dat mag ook wel met 600PK tegen de schamele 218 van mij), maar zoek rijden doet ie me niet; zeker niet als je verder op een paar keer iets bij moet remmen; wat niet geheel ongebruikelijk is.
- Oof
- Auto: Op zoek naar de volgende
Heel herkenbaar. Ik was mijn met mijn 350Z tegen een E60 aan het "racen" de M5 was zeker boven de 200 beduidend sneller maar door het verkeer kon hij niet weg komen.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Filmpje net gezien.....Tja.....wat zal ik er van zeggen.
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat de dag leuker, spannender, grappiger is geweest dan het filmpje doet vermoeden.
Het filmpje doet dus m.i. geen recht aan wat er die dag gebeurd is en daarom vind ik het wat tegenvallen.
Leuke fragmenten, maar allemaal wat eentonig. ( auto's die hard rijden, met dito uitlaatgeluiden )
Ik mis een beetje "in-depth" werk, dus meer en langere aandacht voor iedere auto afzonderlijk ( eventueel met bestuurder )
Plus wat meer tellerfilmpjes............want die willen we namelijk allemaal zien.....
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat de dag leuker, spannender, grappiger is geweest dan het filmpje doet vermoeden.
Het filmpje doet dus m.i. geen recht aan wat er die dag gebeurd is en daarom vind ik het wat tegenvallen.
Leuke fragmenten, maar allemaal wat eentonig. ( auto's die hard rijden, met dito uitlaatgeluiden )
Ik mis een beetje "in-depth" werk, dus meer en langere aandacht voor iedere auto afzonderlijk ( eventueel met bestuurder )
Plus wat meer tellerfilmpjes............want die willen we namelijk allemaal zien.....
- dvh
Gaaf filmpje !
- JP
Net pas voor het eerst het filmpje kunnen kijken, maar ziet er kwalitatief zeer goed uit
Complimenten

- Snipe
...en zo blijkt iedereen zijn eigen opvatting van een Autobahnparty te hebben: http://www.telegraaf.nl/buitenland/7198 ... html?p=3,2
- Downforce Hans
Ik heb echt geen idee hoe groot het verschil is tussen Elco zijn auto en de mijne.Joop schreef:Schiet me nog wel iets te binnen...
We zouden dat stiekem eens ergens moeten proberen.
Ik heb bijna alles van 220 tot 330 in 5 gedaan omdat ik niet steeds zin had om terug te schakelen.
In zijn vier is hij een stuk sneller tot 280 want dan moet ik wel naar zijn vijf.
Grtz,Hans
-
Leuk filmpje!
Kom net zelf ook uit Duitsland, toch leuk.. daar schiet het tenminste op
Al gaat de GTI niet verder als 250 op de TomTom GPS.
Volgende keer op film meer stukjes vanaf buiten zoals 5:25 en 6:06.
Overigens erg grappig hoe Robert er tussen staat... lijkt net The Stig van DF
Kom net zelf ook uit Duitsland, toch leuk.. daar schiet het tenminste op

Volgende keer op film meer stukjes vanaf buiten zoals 5:25 en 6:06.
Overigens erg grappig hoe Robert er tussen staat... lijkt net The Stig van DF

- Snipe
We hebben de smaak wel weer te pakken qua CBR, dus de kans is groot dat CBR10 niet de laatste was. En we werken aan nog wat leuke ideetjes.Roy schreef:Volgende keer op film meer stukjes vanaf buiten zoals 5:25 en 6:06.
- Macboy
Ik zie het filmpje nu pas, maar moet mijn complimenten geven. Ik vind het een zeer professioneel filmpje dat heel goed in elkaar is gezet. Het is duidelijk voor een breed publiek gemaakt. Erg mooie locaties gekozen voor de beelden en heel fraai gemonteerd. Vooral naar het einde toe natuurlijk. Kan wat mij betreft echt zo op SBS6 uitgezonden worden
Maar dan kom ik daarbij ook bij een nadeel: voor de echte DF-er is het filmpje niet leuk, omdat de echte beelden wat op de achtergronden zijn verdwenen. Kan er niet ook een DF film gemaakt worden met het materiaal ? Dus zonder achtergrond muziek, gewoon tellerfilmpjes van 100-300 en mooie gefilmde stukken op de snelweg met onboard cam voor/achter ? Want dat mis ik natuurlijk in het filmpje hierboven (wat voor groot publiek dus weer niet interessant zou zijn, dus ik snap de keuze goed).
Give me some more raw material

Maar dan kom ik daarbij ook bij een nadeel: voor de echte DF-er is het filmpje niet leuk, omdat de echte beelden wat op de achtergronden zijn verdwenen. Kan er niet ook een DF film gemaakt worden met het materiaal ? Dus zonder achtergrond muziek, gewoon tellerfilmpjes van 100-300 en mooie gefilmde stukken op de snelweg met onboard cam voor/achter ? Want dat mis ik natuurlijk in het filmpje hierboven (wat voor groot publiek dus weer niet interessant zou zijn, dus ik snap de keuze goed).
Give me some more raw material

- Erik K.
Had je deze al gezien?Macboy schreef: Give me some more raw material
- GTRene
DF snuff movie?
magoed dan kun je weer je eigen glazen ingooien

magoed dan kun je weer je eigen glazen ingooien