Pagina 12 van 17
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 27 apr 2013, 16:34
door Downforce Hans
Wat een zouteloos kut filmpje zeg.................
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 27 apr 2013, 16:39
door dvh
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 27 apr 2013, 16:47
door dvh
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 27 apr 2013, 17:08
door Niels v/d burgh
Downforce Hans schreef:Wat een zouteloos kut filmpje zeg.................
Past mooi bij het leidend voorwerp.
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 27 apr 2013, 18:33
door Downforce Hans
Niels v/d burgh schreef:Downforce Hans schreef:Wat een zouteloos kut filmpje zeg.................
Past mooi bij het leidend voorwerp.
Precies

Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 28 apr 2013, 09:57
door Downforce Hans
51.k dollar voor de nieuwe Corvette............dat zijn nog eens prijzen zeg..........

Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 28 apr 2013, 12:25
door Booooh
Downforce Hans schreef:51.k dollar voor de nieuwe Corvette............dat zijn nog eens prijzen zeg..........

Je zou er bijna voor gaan verhuizen

, ongelooflijk dat het hier dan minstens 3x zo veel moet gaan kosten

...
Ben
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 28 apr 2013, 19:19
door Rupie
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 28 apr 2013, 19:21
door Xave30
I'd rock that.

Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 28 apr 2013, 19:35
door GTRene
wel mooi zo op de foto's maar tis best een hele bak, best groot.
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 29 apr 2013, 11:17
door GTRene
dit zou ook best gaaf zijn geweest op die nwe corvette>>

Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 03 mei 2013, 10:45
door MartijnGizmo
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 03 mei 2013, 10:54
door Xave30
'Maro on steroids.
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 03 mei 2013, 11:20
door GTRene
wel een stoere plaat.
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 12 jul 2013, 12:44
door Xave30
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 12 jul 2013, 12:56
door 2000USA
Zo, dat heeft ook weinig meer met een Corvair te maken zeg.... Wel dik ding!
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 12 jul 2013, 12:58
door Xave30
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 14 aug 2013, 09:08
door MartijnGizmo
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 14 aug 2013, 09:22
door Downforce Hans
Bijna 800 pk dat monster..........
Leuk verhaal ook er bij geschreven, zou menig auto journalist eens een voorbeeld aan kunnen nemen met dat gezever wat ze hier vaak schrijven.........
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 14 aug 2013, 10:25
door GTRene
wat een bad ass car

Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 15 aug 2013, 23:16
door Hardstyler
Roush Stage 3

Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 16 aug 2013, 08:29
door martll
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 16 aug 2013, 10:29
door GTRene
idd die vaker gezien, die is wel heel gaaf met die breedbouw er bij, stoer ding.
Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 16 aug 2013, 15:50
door GTRene
best een apart verhaal van hoe de Qvale Mangusta tot stand kwam van een Italiaanse (de Tomaso) bouwer die verknocht was van het engelse TVR met hun Griffith naar uiteindelijk de US en Qvale.
schijnen er 284 van verkocht te zijn, best uniek dus.
Hoewel we het doorgaans bij één VriMiBolide houden, gaat het op deze plek vandaag wel over liefst vier merken: DeTomaso, Qvale, TVR en MG. Wie bedenkt dat DeTomaso Italiaans, Qvale Amerikaans en de rest Engels is, snapt dat we met een behoorlijk allegaartje van doen hebben.
Feitelijk heeft ook Maserati er nog mee te maken, want naar verluidt was het de technisch directeur van dat merk die zijn vriend Alejandro de Tomaso de tip gaf een ‘Italiaanse TVR’ te ontwerpen. De Italiaan was danig onder de indruk van de toenmalige TVR Griffith, en vond het wel een leuk idee iets van de onbehouwenheid van die auto gecombineerd te zien met wat Italiaanse flair. DeTomaso, een toen al niet bijster goed lopende onderneming, zag er wel brood in, en kwam in 1996 op de proppen met de concept-car Bigua. Het ontwerp kwam van Marcello Gandini, de man die onder meer ook de Lamborghini’s Countach en Diablo op zijn naam heeft. Als het achterspatbord een gevoel van herkenning oproept is dat dus wel te verklaren.
De ontwikkeling tot productieauto duurde nog tot 2000, maar het resultaat week maar weinig af van de voorbode. De auto kreeg de naam ‘Mangusta’, vernoemd naar de schitterende sportwagen die DeTomaso produceerde tussen 1967 en 1971. TVR-elementen zijn duidelijk terug te vinden in de DeTomaso Mangusta. Net als veel van de producten uit Engeland is het een weinig subtiele tweezits sportwagen met een V8 onder de kap en achterwielaandrijving. Die V8 kwam in het geval van de DeTomaso van Ford, een veelgebruikt blok dat de sportwagen 324 pk bezorgde. Een sprintje naar de 100 was in 5,3 seconden achter de rug, de top lag op 257 kilometer per uur. Naast de opzet en het karakter leende de Mangusta nog een belangrijk element van TVR: de dakconstruktie. Net als bij de Griffith, maar bijvoorbeeld ook de vroegere ‘Wedges’ uit Blackpool maakte de Italiaan gebruik van een dak dat de auto zowel in een targa als in een volwaardige cabriolet kon transformeren.
Helaas voor DeTomaso moest het merk zich genoodzaakt zien de stekker uit het Mangusta-project te trekken net voordat de productie echt op gang kwam. Amerikaanse partner Qvale kreeg de rechten van de auto, die vanaf dat moment als Qvale Mangusta door het leven ging. Tussen 2000 en 2001 werden er 284 verkocht voor een prijs die begon bij 78.900 dollar maar al snel 10.000 dollar zakte. In 2001 gooiden ook de Amerikanen de handdoek in de ring, en verkochten de rechten voor de auto aan MG, dat hem als basis gebruikte voor voormalig VriMiBolide X-Power SV. Ook voor MG was dit de één van de laatste modellen, waardoor de Mangusta vermoedelijk de enige auto is die het einde van liefst drie merken markeert…
video>
http://youtu.be/UCDKj5UrLBU" onclick="window.open(this.href);return false;
bron
http://www.autoweek.nl/nieuws/24429/vri ... &ku=285068" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: North and South America porno, US e.d. USA
Geplaatst: 16 aug 2013, 19:17
door Downforce Hans
Die concave wielen van die laatste corvette foto zou ik graag willen hebben..