Robin Hartog schreef:@MParallel: Mocht je tijd hebben; kun je dan niet eens al die E36 M3 folders inscannen en hier plaatsen of opsturen via een DM? Schitterend!
Edit: Had ik hier al eens gezegd dat ik jouw M3 schitterend vond? Bij deze dan iig!

Deze plaatjes zijn gewoon van Google hoor. Ik heb zelf geen scanner. Ik heb denk ik wel 20 E36 brochures en dan nog aparte van BMW Sonderausstattungen, velgencatalogussen, noem maar op. Dan ben ik wel ff zoet
Geen idee of je het al had gezegd, maar dank!
///Joost schreef:Wow, wat blijft het toch een mooie kar!
Het moet helemaal machtig zijn om die I6 te horen met het dak open. Ik heb zelf geen A/C dus ik word 'helaas' gedwongen om zomers ook met de ramen op een kier te rijden.

Kap open, dicht, hardtop, die I6 is onder alle omstandigheden een feest, maar inderdaad, met dakje open is weer een hele andere belevenis.
Goed, met een cabrio lever je natuurlijk (wat) stuurgevoel/wegligging in, maar ik zou em voor geen goud met een coupe of sedan willen ruilen.
Zelfs de SMG zou ik niet meer anders willen. Toen nog wel getwijfeld, maar elke keer als ik weer in me 328i stap, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het schakelen bijna saai.
Natuurlijk erg vreemd aangezien je bij de SMG minder doet dan met handbak. Maar ik ben er nu helemaal weg van en kan er onderhand ook wel aardig mee schakelen.
Automaat stand moet je echter als niet-aanwezig beschouwen. Alleen in de file zet ik hem daar in en weet nu waar de bak schakelt in de "E" stand.