Taycan cool! ook een fotootje van?

Om eerlijk te zijn.. geen idee. Ik kom niet op het circuit .. Dus ik neig naar de PS4?! De P-zero's die er nu op zitten zijn wel een drama.. zal vast ook wel door de leeftijd komen.. Het gaan iig Michelins worden.Robin schreef: 08 jul 2022, 10:21 PS4 of PS4S? 19 inch is groot zat vind ik.
Feli met de Taycan. Mooi.
Dus ik denk, mooi! Kunnen ze die nieuwe set toevoegen (oude TPMS was dood).Uitlezen van alle regelapparaten om opgetreden storingen te signaleren
Uitvoeren van updates die door de fabrikant zijn vrijgegeven (bijv. de laatste versie van de motormanagementsoftware)
Vervangen van motorolie
Oliefilter vervangen
Controleren en aanvullen vloeistoffen
Visuele controle remsysteem
Verlichting controleren
Controleren van banden, bandenspanning en reparatieset
Kalibreren bandenspanningscontrolesysteem
Accutest
Motormanagement test
Visuele controle aandrijving, assen en versnellingsbak
Carrosserie inspectie
Controle slijtage remblokken
Nagengast schijnt wel top te zijn, ze doen ook voor de E34 M5's de EDC-dempers. Wordt van over de hele wereld naar ze toegestuurd voor refurbishment.Wimo schreef: 08 jul 2022, 12:02 Jep, de refurb set was 1600 voor twee veren achter. Nog steeds veel geld.. maar beter dan 5k
Die beurt is absurd.. maar ik heb de stempel nodig.
Zeg dat voor een auto van zo'n bedrag mag je meer verwachten!
De oude generatie koplampen hadden DRL leds die konden doorbranden en daardoor geel werden.. is gewoon productiefout. Nieuwste versie (die ik kreeg dus) waren prima. Als je er op gaat letten zul je zien dat een hele hoop Sjes dit probleem hebben.Martijn_bmw schreef: 08 jul 2022, 14:41Zeg dat voor een auto van zo'n bedrag mag je meer verwachten!
Overigens Tesla S "wat koplampen" een stoel is natuurlijk ook om je dood te schamen voor een nieuwe auto en maar 35k km gebruik dan is die auto net uit de verpakking.
Zulke delen horen minstens 200k-300k / +/- 20jr foutloos te functioneren naar mijn mening.
Bij Porsche is het stuur na 10k al versletenZulke delen horen minstens 200k-300k / +/- 20jr foutloos te functioneren naar mijn mening.
Visueel beeld van Wimbledon: Ferdinand serveert vs JC
Maar dat is ook nog écht leder in tegenstelling tot de huidige samenraapsel die geproduceerd worden.Knot schreef: 08 jul 2022, 15:38 Het leer van een E38 met 250.000km erop ziet er nog beter uit dan een moderne auto met 25.000km vaak!
De wielen moet je ding zijn iddWimo schreef: 17 jul 2023, 22:17 Grote kick, allereerst wat plaatjes van de bromtol:
Dit zal vast niet ieders smaak zijn maar ik wilde een keer de mafia look. Auto is voorzien van een setje Vossen en tint. Verder heb ik de deuren laten dempen om van de rateltjes af te zijn. Meteen ook de speakers aangepakt want Bose blijft Bose![]()
Het stuur is verder nu ook leder i.p.v. plakcantara. Het is maar goed dat de ramen donker zijn want het ding trekt net zoveel aandacht als de R8 deed. Het blijft een imposante verschijning.
De auto zelf is erg prettig in gebruik na deze modificaties. Doodstil, bloedsnel en voorzien van alle luxe. Enige wat ik echt mis zijn de keramische schijven.. wat een gedoe remstof i.c.m. deze velgen.
Dan de R8, die heeft het veld moeten ruimen voor Porsche nummer 2, een 992. Achteraf toch gemengde gevoelens over .. de 992 is absurd veel sneller maar toch minder speciaal. Ik ga de 992 nog wel wat aanpassen maar uiteindelijk is het geen blijvertje. Daar ken ik mezelf goed genoeg voor..
Het betreft een 992C, RWD dus. De auto is voorzien van zo'n beetje de hele optielijst. Keramische schijven, Burmester, stoelkoeling, leder pakket, akoestisch glas etc etc.
Op de planning staat nog een setje zilveren HF5's :![]()
Zwart vind ik wat saai op deze auto.
En helaas ook deze auto heeft wat extra demping nodig rond de speakers, de audioboer ziet me graag verschijnen![]()
Tot de volgende!