Steven Nauta schreef:Rein schreef:Ik heb me toch een raar probleem..
Op de iphone vol bereik, maar kan niet smsen of bellen. Wel kan ik gebeld worden, en internetten
Simkaart heb ik al in een andere telefoon gehad, zelfde probleem. Probleem moet dus bij t-mobile liggen. Zo meteen maar ff naar de t-mobile shop. (gaat dit problemen geven omdat ie jailbroken is? lijkt mij niet..)
Stop je de kaart tijdelijk in die andere telefoon als je daar hetzelfde probleem hebt. Ligt waarschijnlijk gewoon aan hun netwerk, je telefoon heeft er dus niks mee te maken.
Nou net terug van t-mobile shop. Blijkt dus dat mijn abonnement niet geactiveerd is, en dat ik maar contact moest opnemen met de ING omdat de actie via ING loopt(doe mee aan de ING Iphone actie bij een studentenrekening). Maarja, hoe doe je dat zonder dat je kan bellen

. Nu net een telefoon geleend, blijkt dus dat ze geen enkele gegevens van mij hadden, en dat ik nu 2 maand heb gebeld zonder activatie (dat kan blijkbaar?) en dat mijn nummer nu geblokkeerd is omdat ie nog niet geactiveerd is

. Ze hebben het doorgegeven aan de afdeling activatie, en hun zullen het regelen. En dat kan nog wel even duren... lekker is dat.