Pagina 12 van 15

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 15 jul 2009, 18:57
door DownforceJan
steve smith schreef: Is het bezwaarlijk daar midden in de nacht te arriveren? En is er dan een parkeerplekje voor een meter of 18?
Martin zal er niet vrolijk van worden wanneer je hem midden in de nacht wakker maakt. Wij zijn er zaterdag vroeger als alles meezit onderweg. Ik zorg wel dat ik de sleutel heb, zodat je mij wakker kan bellen. 18 meter is een heel eind, maar daar vindt je wel een plekje voor. Kortom: alles sal reg kom!

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 15 jul 2009, 20:00
door steve smith
DownforceJan schreef:
steve smith schreef: Is het bezwaarlijk daar midden in de nacht te arriveren? En is er dan een parkeerplekje voor een meter of 18?
Martin zal er niet vrolijk van worden wanneer je hem midden in de nacht wakker maakt. Wij zijn er zaterdag vroeger als alles meezit onderweg. Ik zorg wel dat ik de sleutel heb, zodat je mij wakker kan bellen. 18 meter is een heel eind, maar daar vindt je wel een plekje voor. Kortom: alles sal reg kom!
Cool. Sleutel ergens op een wiel van een auto of in een plantenbak is ook goed.

Oh en 18m is alleen als er een tweede auto mee moet, anders is 13m ook goed!

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 10:06
door HSR
steve smith schreef:Het lijkt erop dat er vooralsnog maar 1 auto bij ons op de trailer meegaat, dus dan pakken we de korte aanhanger. Tenzij er iemand nog een auto die kant op moet hebben en 2 tanken diesel sponsort, dan kan er tot 1320kg nog wel iets mee.

Zitten er aan te denken om zaterdag einde middag te gaan rijden, 115-120 kruisen gaat prima met de Fitzel, igv van de Hapert kan daar nog wel een schepje bij. Is het bezwaarlijk daar midden in de nacht te arriveren? En is er dan een parkeerplekje voor een meter of 18?
Ik sponsor met alle plezier 2 tanken dieselpeut als mijn heavweight op de trailer meekan ?

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 13:05
door steve smith
hugo schreef:
steve smith schreef:Het lijkt erop dat er vooralsnog maar 1 auto bij ons op de trailer meegaat, dus dan pakken we de korte aanhanger. Tenzij er iemand nog een auto die kant op moet hebben en 2 tanken diesel sponsort, dan kan er tot 1320kg nog wel iets mee.

Zitten er aan te denken om zaterdag einde middag te gaan rijden, 115-120 kruisen gaat prima met de Fitzel, igv van de Hapert kan daar nog wel een schepje bij. Is het bezwaarlijk daar midden in de nacht te arriveren? En is er dan een parkeerplekje voor een meter of 18?
Ik sponsor met alle plezier 2 tanken dieselpeut als mijn heavweight op de trailer meekan ?
1320 is echt max. Anders misschien heavyweight bij Jan en dan mestkever bij ons?

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 13:20
door DownforceJan
Jan is er nog niet helemaal uit.
Na het weekeinde hak ik de knoop door.
Ofwel kever op aanhanger of trailer, ofwel gewoon zo hard mogelijk met de kever naar Frankrijk. :df:
Dan wel binnendoor. Vooral het laatste stuk is mooi om te doen.
De meer vaderlijke adviezen sla ik maar in de wind. :wink:

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 13:53
door steve smith
DownforceJan schreef:Jan is er nog niet helemaal uit.
Fine. Kijk maar. Kever of iets van vergelijkbaar danwel minder gewicht kunnen we meenemen, e34 is helaas te zwaar, anders had ik m'n eigen e34 ook wel meegenomen!. Oh en met kever zo hard mogelijk aar Frankrijk lijkt me best grappig, beetje jammer dat het een zwarte zaterdag is!

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 13:55
door Downforce Hans
DownforceJan schreef:Jan is er nog niet helemaal uit.
Na het weekeinde hak ik de knoop door.
Ofwel kever op aanhanger of trailer, ofwel gewoon zo hard mogelijk met de kever naar Frankrijk. :df:
Dan wel binnendoor. Vooral het laatste stuk is mooi om te doen.
De meer vaderlijke adviezen sla ik maar in de wind. :wink:
Jan,
Ik zet mijn auto ook niet op een trailer dus rijden met dat hok.
Samen er naar toe knallen is wel grappig en ik beloof je dat ik niet naar zijn 5 zal schakelen dus uit het zich verdwijnen doe ik ook niet :wink:

GRtz,Hanz06 :wink:

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 13:58
door allen
Vergeet je zoontje niet eerst uit de kofferbak te halen dierenbeul!

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 14:06
door steve smith
Downforce Hans schreef:
DownforceJan schreef:Jan is er nog niet helemaal uit.
Na het weekeinde hak ik de knoop door.
Ofwel kever op aanhanger of trailer, ofwel gewoon zo hard mogelijk met de kever naar Frankrijk. :df:
Dan wel binnendoor. Vooral het laatste stuk is mooi om te doen.
De meer vaderlijke adviezen sla ik maar in de wind. :wink:
Jan,
Ik zet mijn auto ook niet op een trailer dus rijden met dat hok.
Samen er naar toe knallen is wel grappig en ik beloof je dat ik niet naar zijn 5 zal schakelen dus uit het zich verdwijnen doe ik ook niet :wink:

GRtz,Hanz06 :wink:
Jan had het over binnendoor, dus dan komt die plastic badkuip er toch niet aan te pas...... :goodnight:

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 14:18
door Rupie
allen schreef:Vergeet je zoontje niet eerst uit de kofferbak te halen dierenbeul!
:roflol:

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 14:44
door DownforceJan
@ Hans. Nu kan ik niet anders dan ook met de kever erheen rijden.

Wel handig om voor die rit toch even een lasershield en -detectie te laten inbouwen. :df:

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 15:28
door Downforce Hans
DownforceJan schreef:@ Hans. Nu kan ik niet anders dan ook met de kever erheen rijden.

Wel handig om voor die rit toch even een lasershield en -detectie te laten inbouwen. :df:
Dat is voor mij een goede reden om je een keer voor te laten rijden :mrgreen:

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 16 jul 2009, 15:29
door Downforce Hans
allen schreef:Vergeet je zoontje niet eerst uit de kofferbak te halen dierenbeul!
Ik ben hem al een tijdje kwijt, zal daar eens kijken.......

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 17 jul 2009, 10:22
door Kasteel
DownforceJan schreef:Jan is er nog niet helemaal uit.
Na het weekeinde hak ik de knoop door.
Ofwel kever op aanhanger of trailer, ofwel gewoon zo hard mogelijk met de kever naar Frankrijk. :df:
Dan wel binnendoor. Vooral het laatste stuk is mooi om te doen.
De meer vaderlijke adviezen sla ik maar in de wind. :wink:
Indien voor binnendoor, dan haak ik nog wel ff aan, dat 80/90 verhaal is niet echt mijn ding :D (moet doordeweeks al te vaak ;)).
Jammer dat mijn misspiggy z4 ruim over de 1320 gaat :(, anders had ik graag van het aanbod gebruik gemaakt :).

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 17 jul 2009, 10:52
door Mathieu
Wij rijden ook zaterdag weg dus misschien zien we elkaar nog wel daar in France.
Dus zwaaien naar een blauwe E36 M3 :hosanna:

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 17 jul 2009, 21:48
door steve smith
Kasteel schreef:
DownforceJan schreef:Jan is er nog niet helemaal uit.
Na het weekeinde hak ik de knoop door.
Ofwel kever op aanhanger of trailer, ofwel gewoon zo hard mogelijk met de kever naar Frankrijk. :df:
Dan wel binnendoor. Vooral het laatste stuk is mooi om te doen.
De meer vaderlijke adviezen sla ik maar in de wind. :wink:
Indien voor binnendoor, dan haak ik nog wel ff aan, dat 80/90 verhaal is niet echt mijn ding :D (moet doordeweeks al te vaak ;)).
Jammer dat mijn misspiggy z4 ruim over de 1320 gaat :(, anders had ik graag van het aanbod gebruik gemaakt :).
Hoeveel erover?

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 17 jul 2009, 21:53
door Kasteel
steve smith schreef:
Kasteel schreef:
DownforceJan schreef:Jan is er nog niet helemaal uit.
Na het weekeinde hak ik de knoop door.
Ofwel kever op aanhanger of trailer, ofwel gewoon zo hard mogelijk met de kever naar Frankrijk. :df:
Dan wel binnendoor. Vooral het laatste stuk is mooi om te doen.
De meer vaderlijke adviezen sla ik maar in de wind. :wink:
Indien voor binnendoor, dan haak ik nog wel ff aan, dat 80/90 verhaal is niet echt mijn ding :D (moet doordeweeks al te vaak ;)).
Jammer dat mijn misspiggy z4 ruim over de 1320 gaat :(, anders had ik graag van het aanbod gebruik gemaakt :).
Hoeveel erover?
Volgens RDW 1395 leeggewicht, tas/klein materiaal/half volle tank 1450kg?

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 19 jul 2009, 23:22
door steve smith
Vanmiddag zijn we toch maar eens begonnen met het preparatie voor Frankrijk. Lekker op tijd toch? :oops: Voortrein ligt er nu volledig onderuit m.u.v. 1 aandrijfas. Daar moet morgen nog ff een boutje verder uitgeboord worden...... Dat preventief vervangen van aandrijassen is toch niet zo preventief als we dachten, ze zijn gewoon aan bonken blijkt nu. Bijkomend voordeel van zwevende schijven is blijkbaar dat je overleden aandrijfassen iig niet meer hoort! Rubberwerk valt alles mee, 1 PF draagarmpoly onder heeft wat ruimte, bovenzijde wel even gedemonteerd maar dat kon na schoonmaken en invetten er gelijk weer onder, hulde Madeno! Had verwacht dat dit compleet aan gort zou zijn.

Morgen verder....

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 20 jul 2009, 00:33
door HSR
Ik ga overigens gewoon met de C30 Diesel (cup) racert. De E34 krijg ik naar mijn zin in tijd en wil me derhalve geen 7 dagen lang ergeren.

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 20 jul 2009, 00:39
door steve smith
hugo schreef:Ik ga overigens gewoon met de C30 Diesel (cup) racert. De E34 krijg ik naar mijn zin in tijd en wil me derhalve geen 7 dagen lang ergeren.
Kom op man, wat mankeert er aan da hok?

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 20 jul 2009, 06:31
door Rupie
Ja Hugo, wat mankeert er aan dat hok, behalve dat het een e34 is? :wink:

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 20 jul 2009, 11:34
door HSR
steve smith schreef:
hugo schreef:Ik ga overigens gewoon met de C30 Diesel (cup) racert. De E34 krijg ik naar mijn zin in tijd en wil me derhalve geen 7 dagen lang ergeren.
Kom op man, wat mankeert er aan da hok?
1) gereviseerde stuurhuis moet geplaatst worden
2) nieuwe banden regelen
3) aantal ophangrubbers vervangen ( de niet powerflex in de voortrein )
4) Nog even snel door de belgische keuring rammen ( afkeur wegens stoel + lamp )
5) stuurkogeltjes en hulppitmanarm vervangen
6) nieuwe koppeling +drukgroep want daar zit een hele vervelende rammel in.
7) stuurnaaf, shortshifter en deepdish stuur moet nog opgehaald c.q. betaald worden

Maw, de wagen rijdt an sich dus prima op een paar kleine irritaties na. En gezien ik een zeikert ben wil ik de wagen niet meenemen naar vlf omdat het mij alleen maar gaat ergeren. Ik wil dat dat ding gewoon eindelijk helemaal goed is. Ga dan dus liever gewoon comfortabel met de C30 heen en dan de maand daarop de E34 langzaam opbouwen tot serieus goede rijders wagen met camberplates, schroefset enz. Ik krijg er immers toch niks meer voor terug dus kan ik hem net zo goed nog leuker maken. :D
Originele E34 M5 velgen heb ik al!

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 20 jul 2009, 21:27
door Kasteel
Ik heb er al maximaal zin in, zie net dat de banden het land al binnen zijn :P. Hoeveel mensen zitten we nu?

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 20 jul 2009, 23:29
door Laurens
Afbeelding

Plus nog 4 onder de auto :shakeit:

Wil alleen maar staaldraad terug :hosanna: :df:

Re: Circuits d'Auvergne 2009! DF/DF

Geplaatst: 20 jul 2009, 23:39
door Tristan
:shock: :mrgreen: