Laurens, je hebt nog een paar weken om de auto op kenteken te zetten

Ja auto staat ook op kenteken ff APK erop en ik kan rijden, maar vind het risico dat ie stuk gaat en dat ik dan daar sta te groot....GarreTT schreef:Ik heb me wel aangemeld voor de zaterdag.
Laurens, je hebt nog een paar weken om de auto op kenteken te zetten
De bezem ligt al wel klaar hoorTopFuel schreef:Wel aan te rade dus!? hehe. Ga van de week naar de Gamma voor een bezem en een zaag...![]()
Gaan er nog meerdere DF ers op zaterdag?
Gewoon het gezelschap van de dag heen en terug laten rijdenTopFuel schreef:Gaat me absoluut niet om de brandstof, echter 340km heen en dan weer 340km terug vind ik gewoon te lang...Laatst naar de tt gereden wat nog +-50km korter was en dan erger ik me al aan de lange rit!
Overnachting daar kost weinig. En doen er meer dus best gezellig de avond van te voren.....TopFuel schreef:Gaat me absoluut niet om de brandstof, echter 340km heen en dan weer 340km terug vind ik gewoon te lang...Laatst naar de tt gereden wat nog +-50km korter was en dan erger ik me al aan de lange rit!
Topfuel schreef:Gaat me absoluut niet om de brandstof, echter 340km heen en dan weer 340km terug vind ik gewoon te lang...Laatst naar de tt gereden wat nog +-50km korter was en dan erger ik me al aan de lange rit!
Mitsu is volgens mij al tijdje exitWiebe GT schreef:Topfuel schreef:Gaat me absoluut niet om de brandstof, echter 340km heen en dan weer 340km terug vind ik gewoon te lang...Laatst naar de tt gereden wat nog +-50km korter was en dan erger ik me al aan de lange rit!
En een vette Mitsubishi in de avatar.............Bent u wel van de afdeling DF?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten