maar ze hebben wel ander leuk spul als je hem toch alleen voor trackdays gebruiken wil

http://www.westfield-sportscars.co.uk/XTR.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Idd, maar komt ook door die idiote kooi...Robin schreef:Topspecs die Westfield maar zo als op die foto erg lelijk....
25k in elkaar valt me nog reuze mee, als ik kijk naar de Caterham/Donkervoort prijzen. Looks van Caterham/Donkervoort vind ik het over het algemeen ook meer geslaagd op een of andere manier.allen schreef:Lijkt me een leuke rijderswagen als is het plaatje voor mij dan weer net niet compleet. Op de een of andere manier zie ik die wagens liever met alu ipv kunststof. Ook kan het ontwerp me niet helemaal warm maken. Iig moet je tussen de 15 en 25 denk een hele leuke westfield hebben.
Zelf al een paar dagen aan het bladeren in m'n Caterham boek.
Daarom bedoelde ik het ook, het overige werd ik idd niet zo warm vanTopFuel schreef:
Dit is dé westfield... Een gewone westfield (met normaal onderstel enz.) met 1.6 (te weinig power) of V8 (veel te zwaar) is gewoon 3x nix, ook bij een westfield is het zo dat het pas wat word met ander onderstel, sper stijver chassis enz. zoals hierboven getoond.
gr. TF
Er zijn ook wel mooiere voorbeelden te vinden, vooral met deze rolkooi lijkt het wel een debiel met een buitenboord beugelRobin schreef:Topspecs die Westfield maar zo als op die foto erg lelijk....
1993...denk dat je al veel moet vervangen of roest? I don't know het ziet er wel leuk uit maar ik zou dan nog ff verder zoeken Allen, eneuh...elke dag in zo'n ding is heel wat minder comfy dan een luxe Speedsterallen schreef:Misschien dat het voor mij allemaal wat betaalbaarder zou zijn omdat ik geen drang heb naar veel pk's. Zo'n wagen zie ik echt als iets waar ik voor de lol lange ritten mee zou pakken op de landwegen. Dus dan zit je volgens mij met zoiets: http://www.pistonheads.com/sales/789670.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
al heel erg goed.
Ooit eens een keertje ombouwen naar lhd en een setje mooie kuipjes.
Nou nog 1x dan!Andre schreef:Ja hans heeft gelijk.
12 pagina s lullen maar nie kopen. En nu heeft hans een parel op zijn oprit te koop staan. Wie duikt er op.
kris schreef:...in de plaats van de GT3 gekomen...
allen schreef:[macboy]Ik wil foto's van het dashboard, de stoeltjes, etc! [/macboy]
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], erwin20vt en 1 gast