Idd. Als je zag hoe gemakkelijk hari de vorige keer klaar was met schilt, ongekend. Echter snap ik al die symphatie voor hari niet zo. Blijft een onsportieve straatvechter imo. Terecht dat hij hem niet won dit jaar. Naar mijn persoonlijke mening begint hari in 2010 pas weer met ''een schone lei'' gezien hij van mij 1 jaar geschorst had mogen worden.Casper schreef:Ben_968CS schreef:Wat een kanon, die Badr, en wat een prachtige vechter! Jammer dat hij tegen een 1.5 zo grote kerel moest vechten. Dat was niet te doen, alsof een jongetje van 5 tegen een jongetje van 10 moest knokken. Vond niet dat beste vechter won, maar de langste. Maar goed, dat telt ook, had echter liever gezien dat de beste K1 fighter had gewonnen.
Oneesn, lengte zegt niet zoveel in K-1. Je moet het maar zien te benutten, Schilt is er vaak genoeg hard afgegaan tegen iemand die 1,5x zo klein was...zijn lengte en gewicht brengt ook een zekere 'traagheid' met zich mee...
Verder vond ik Overeem idd wat arrogant overkomen, maar de beslissing van de referee was verschrikkelijk fout en onterrecht. Ik denk wel dat Overeem de partij niet gewonnen had, dit gezien hari er naar die grote verliespartij in januari tegen Overeem er nu op gebrand was om te winnen...
Wat ik jammer vond was dat Bonjasky zo slecht uit de strijd is gekomen tegen Zimmerman, al was dit natuurlijk te verwachten gezien de capaciteiten van Zimmerman. Maar: Eigen schuld dikke bult, als je Zimmerman zó de kans geeft om te recoveren na die knockdown. Overeem staat er om bekend om na een knockdown binnen 30sec weer ´als nieuw´ door te gaan. Bonjasky had het meteen af moeten maken dan had hij waarschijnlijk in de finale gestaan gezien Schilt meteen onderuit ging in de 1ste ronde...
Verder was de partij van Le Banner tegen Sem een aanfluiting, hier zie je dan toch goed hoe vreselijk hard sem kan trappen!
Al met al een mooi toernooi met een een onverwachte maar zéér terrechte winnaar.