Aiko schreef:GT Rene schreef:
René130i schreef:
Was dan vast z'n opwarmronde Wink
ja zou het wel moeten zijn, maar hij ging ook maar meteen zo hard ie kon omdat ie mij er niet voorbij wilde laten Laughing
Klopt beide.
Ik dacht: als ik Rene nu voorbij laat gaan, heb ik hem straks voor mijn neus. Toen de bandjes lekker warm waren kon ik mooi wegrijden

Slicks zijn wel erg lekker hoor

Nadat ik inderdaad de pits in ging en dus al gas minderde dat laatste stukje

8) maar eerlijk is eerlijk, ik moest alles geven om je bij te houden, achter iemand aanrijden vind ik prettiger dan dat iemand zoals Elmar achter mij aan rijd, dan denk ik elke keer ik ga opzij want anders wil ik men lijn rijden en steekt hij zijn auto nog binnendoor als ik ff niet oplet en knal je tegen elkaar op...als je nu supersnel bent zoals die oranje porsche GT3 tja die zie je aankomen en ga je opzij dat snelheidsverschil is een stukje groter met andere snelle auto's denk je van...nah die bocht pak ik ook nog en elke keer kijk je van komt ie nou of niet want snel kan Elmar wel zijn

dat soort situaties zijn wat lastiger wanneer opzei als het snelheidsverschil niet super groot is, en de ander misschien ook denkt van ik wacht nog of ik ga daar wel,das twijfel bij beide partijen

nee, laat mij maar achter iemand anders jakkeren, oef ik alleen maar op die te focussen en niet zo op wanneer die achter mij mij voorbij wil/gaat.