Edit: het gaat over Kadett, niet JP

Over geneuzel gesproken.Robin schreef: 11 okt 2024, 11:40 2030 EGWEL!
https://nos.nl/artikel/2540369-onderzoe ... hoger-zijn
Mooi he, voor miljarden 'gratis' gas in de grond en dan dit geneuzel....
Hier zelfde verhaal en ik denk dat dat voor veel mensen geldt die niet voor de overheid werken. laatst jaren max 2% loonsverhoging per jaar.Arthur schreef: 11 okt 2024, 16:27 Tja, vakbonden en CAO’s. Helaas val ik niet onder een CAO en heb al jaren nauwelijks stijging gehad. Dus die vlieger gaat voor mij niet op.
Heb je nog een vacature? Klinkt wel goed dit!Wimo schreef: 11 okt 2024, 13:21 Niet? Ik word gewoon verplicht monsterlijke salarisverhogingen te geven ieder jaar. Als ik het niet doe doen ze het ergens anders wel...
Voorlopig zijn de lonen bij de overheid in vergelijkbare functies nog steeds lager dan in het bedrijfsleven.Will F. schreef: 11 okt 2024, 21:19 Overheid en alles wat er tegenaan schurkt lijken er de afgelopen jaren alles aan te doen de inflatie nog verder op te voeren dan die al is. Dat vind ik een kwalijke zaak, je ziet geen enkele terughoudend mbt kostenopdrijvende regelgeving meer. Ofwel: hoe help je een land/ je concurrentiepositie naar de knoppen….
Dat is zeker niet altijd zo, zag laatst vacature business controller voorbij komen bij KVK en belastingdienst beide hoger salaris dan ik nu verdien in bedrijfsleven als business controller (waarbij ik ook nog afdeling verantwoordelijke ben).Luco schreef: 11 okt 2024, 21:36Voorlopig zijn de lonen bij de overheid in vergelijkbare functies nog steeds lager dan in het bedrijfsleven.Will F. schreef: 11 okt 2024, 21:19 Overheid en alles wat er tegenaan schurkt lijken er de afgelopen jaren alles aan te doen de inflatie nog verder op te voeren dan die al is. Dat vind ik een kwalijke zaak, je ziet geen enkele terughoudend mbt kostenopdrijvende regelgeving meer. Ofwel: hoe help je een land/ je concurrentiepositie naar de knoppen….
Er zijn natuurlijk altijd afwijkingen, maar van wat ik zie, is het echt over het algemeen lager, het is niet voor niks dat er zoveel inhuur is bij de overheid.Martijn_bmw schreef: 11 okt 2024, 21:46Dat is zeker niet altijd zo, zag laatst vacature business controller voorbij komen bij KVK en belastingdienst beide hoger salaris dan ik nu verdien in bedrijfsleven als business controller (waarbij ik ook nog afdeling verantwoordelijke ben).Luco schreef: 11 okt 2024, 21:36Voorlopig zijn de lonen bij de overheid in vergelijkbare functies nog steeds lager dan in het bedrijfsleven.Will F. schreef: 11 okt 2024, 21:19 Overheid en alles wat er tegenaan schurkt lijken er de afgelopen jaren alles aan te doen de inflatie nog verder op te voeren dan die al is. Dat vind ik een kwalijke zaak, je ziet geen enkele terughoudend mbt kostenopdrijvende regelgeving meer. Ofwel: hoe help je een land/ je concurrentiepositie naar de knoppen….
Ik zal wel verziekt zijnWimo schreef: 11 okt 2024, 22:52 Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn absurd goed bij de overheid. Zeker als je bij een gemeente aan de slag gaat kun je heerlijk genieten in loondienst.