Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rupie

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Rupie » 04 mar 2011, 09:07

Ik heb graag dat je het juk op je schouders neemt en begint bij de opvoeding van "de Nederlander".

Michel P

Bericht door Michel P » 04 mar 2011, 09:20

Ruben schreef:Ik heb graag dat je het juk op je schouders neemt en begint bij de opvoeding van "de Nederlander".
Hahahaha, tokkies ongezien afkomst dienen veel harder te worden aangepakt in dit land, gelukkig is deze regering wellicht instaat hier een begin aan te maken. Geef ze in Den Haag nog even tijd, en laten we hopen dat de linkse kerk niet teveel de boel probeert te frustreren.

Dat procentueel de allochtonen een hoog tokkie gehalte hebben is je toch niet ontgaan met je multiculbril met glazen van mat glas :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 mar 2011, 09:23

Michel P schreef:
Ruben schreef:De laatste twee opmerkingen...

Maar PD power, je geeft zelf al antwoord met het laatste gedeelte van je post op waar het echte probleem zit, jammer dat je het zelf niet ziet.

Maar als ik Michel goed begrijp is dit een incindent en hoeft ie geen excuses te maken voor zijn blanke broeder. Ongelovelijk.

Ruben, leest eens goed, zet je multicul bril af ik zeg neemt niet weg dat die uit de trein geknuppeld moet worden hoe duidelijk wil je het hebben! Blijf jij je maar verexcuseren voor de lieve mocro boys, die naar goed multicul gebruik natuurlijk slachtoffer zijn i.p.v. dader.

Michel
+1 voor Michel, bepaalde lieden lezen alleen hun triggers zo lijkt. :mrgreen:

en ook PD ziet het wel, hij schrijft het zelfs neer... :wink:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 04 mar 2011, 10:07

Ik snap dat gezanik op Wilders niet. Cohen probeerde alles op te lossen met thee-drinken, was dat dan beter?....... Wees blij dat het (sinds het geschreeuw van Wilders) uberhaupt op de agenda in Den Haag staat.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 04 mar 2011, 10:54

Michel P schreef: neemt niet weg dat die uit de trein geknuppeld moet worden
Done :D
http://www.dumpert.nl/mediabase/1387851 ... er_ii.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel P

Bericht door Michel P » 04 mar 2011, 11:00

smiley schreef:
Michel P schreef: neemt niet weg dat die uit de trein geknuppeld moet worden
Done :D
http://www.dumpert.nl/mediabase/1387851 ... er_ii.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:thumbup: :clap:

Fernando

Bericht door Fernando » 04 mar 2011, 11:14

En dan nog zeggen: "Ik doe nooit wat" :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 mar 2011, 11:15

whaha :thumbup: good thing. :clap:

Xave30

Bericht door Xave30 » 04 mar 2011, 12:12

Gelukkig.

Voorlopig treinconducteuren houden hoor!

Metchu

Bericht door Metchu » 04 mar 2011, 19:18

lekker hoor! stiekem moest ie nog een klap krijgen. Maar de eerste keer moest ie al die opmerking krijgen van wat passanten, had ie preces hetzelfde gereageerd met de staart tussen de benen!

ik noemde wilders om het in perspectief te plaatsen, was natuurlijk niet letterlijk bedoeld. Feit is dat ik ermee wil aangeven dat we niet op kleur moeten benoemen, maar op gedrag! En dat is wat er helaas wel gebeurt in deze maatschappij... laten we eerlijk zijn. Dat er relatief meer incidenten gebeuren dat zou best kunnen, maar geef het evenveel aandacht... "want voor Henk en Ingrid heb ik het ook gedaan". :bignews:

Ik ben benieuwd Michel, het liefst had ik Geert nog als minister gehad. Dan had ie zich ECHT mogen bewijzen...

Michel P

Bericht door Michel P » 04 mar 2011, 19:56

Metchu schreef:lekker hoor! stiekem moest ie nog een klap krijgen. Maar de eerste keer moest ie al die opmerking krijgen van wat passanten, had ie preces hetzelfde gereageerd met de staart tussen de benen!

ik noemde wilders om het in perspectief te plaatsen, was natuurlijk niet letterlijk bedoeld. Feit is dat ik ermee wil aangeven dat we niet op kleur moeten benoemen, maar op gedrag! En dat is wat er helaas wel gebeurt in deze maatschappij... laten we eerlijk zijn. Dat er relatief meer incidenten gebeuren dat zou best kunnen, maar geef het evenveel aandacht... "want voor Henk en Ingrid heb ik het ook gedaan". :bignews:

Ik ben benieuwd Michel, het liefst had ik Geert nog als minister gehad. Dan had ie zich ECHT mogen bewijzen...
Zou best kunnen, hahahahaha uitspraak van het jaar, niet zo naief, benoemen had je het toch over!! Geef dan grif toe dat de verhoudingen compleet zoek zijn, en het geen incidenten zijn maar dat er een grote groep capuchon klootzakjes de boel verzieken in de openbare ruimte zoals het openbaarvervoer, winkelcentra enz. enz. En ook de white trash boys mogen van mij met de zelfde knuppel hard tegen de grond geramd worden bij kut gedrag.

Michel

PD power

Bericht door PD power » 04 mar 2011, 21:47

Michel P schreef:
Ruben schreef:De laatste twee opmerkingen...

Maar PD power, je geeft zelf al antwoord met het laatste gedeelte van je post op waar het echte probleem zit, jammer dat je het zelf niet ziet.

Maar als ik Michel goed begrijp is dit een incindent en hoeft ie geen excuses te maken voor zijn blanke broeder. Ongelovelijk.

Ruben, leest eens goed, zet je multicul bril af ik zeg neemt niet weg dat die uit de trein geknuppeld moet worden hoe duidelijk wil je het hebben! Blijf jij je maar verexcuseren voor de lieve mocro boys, die naar goed multicul gebruik natuurlijk slachtoffer zijn i.p.v. dader.

Michel
Bedankt voor het verduidelijken Michel, hoop dat het Ruben nu ook wil zien.......

Tom

Bericht door Tom » 05 mar 2011, 01:19

Auto rijdt twee bomen uit de grond
Omroep Brabant - 1 uur geleden
Een auto met een Pools kenteken is vrijdagavond zwaar beschadigd geraakt op de Heesterseweg bij Geffen

Doodgereden vrouw A50 was verward‎
Omroepgelderland - 7 uur geleden
Een vrouw van 28 uit Polen raakte zwaargewond.

Vier mannen gepakt voor autodiefstal‎
BN/De Stem - 8 uur geleden
OOSTERHOUT - Drie Polen (57, 60 en 72 jaar) en een Engelsman (45) zijn donderdagavond rond elf uur aangehouden op rustplaats Galgenveld langs de A27. ...

Dronken automobilist ramt bomen‎
RTV Utrecht - 13 uur geleden
MAARSSEN - In Maarssen is een 24-jarige man uit Polen van de weg geraakt. Hij had gedronken

Weer snel de fout in‎
Politie - 1 dag geleden
De 26-jarige man uit Polen trok omstreeks half vier op de Beusingsedijk de aandacht van agenten door zijn vreemde rijgedrag.

Motorrijder aangehouden voor rijden zonder rijbewijs‎
Politie - 2 dagen geleden
Bij controle bleek dat de bestuurder, een 23-jarige man uit Polen, geen geldig rijbewijs had.

Dronken Pool stopt niet‎
PowNed - 3 dagen geleden
De man zat dronken achter het stuur; iets dat bij Polen in Nederland steeds

Poolse man aangehouden voor poging doodslag‎
Blik op Nieuws - 4 dagen geleden
Haaksbergen - Een 21-jarige man uit Polen werd maandag 28 februari aangehouden voor poging doodslag op een 63-jarige man.

Zes winkeldieven in één weekend betrapt in Breda‎
BN/De Stem - 5 dagen geleden
Onder hen twee Polen (22 en 39)

--
Paar nieuwsberichtjes over polen die dronken achter het stuur zitten en misdrijven plegen. Tegenwoordig staan er dagelijks berichten in de media.
Gaan ze daar nog iets aan doen? Las een tijdje terug dat de politie ze sneller van de weg plukt voor blaascontrole maar de politiek slaapt (weer)?

dvh

Bericht door dvh » 05 mar 2011, 08:07

Gewoon Aldi een verbod geven bier te verkopen, opgelost !

Shakes

Bericht door Shakes » 05 mar 2011, 08:18

:mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 05 mar 2011, 10:45

je ziet de ze ook steeds meer die Polen, kom ze regelmatig tegen sinds een aantal maanden in het uitgaan, maar ook bij mij in de straat...
dacht een paar maand terug, hm...wat voor volk is dat dan?
waren 3 of 4 mannen heel kort haar, een beetje uit een film getrokken van Poolse mafia zeg maar, zo liepen ze ook :mrgreen:
dus ik sta op van achter men pc en ff bij het raam kijken...
zie ik ze 2 huizen verderop voor een woning-deur staan (via daar naar een bovenwoning ofzo, anyway...dacht wat doen die daar (nooit gezien hiero) en na wat gebabbel en paar minuten later gingen ze daar naar binnen...dacht huh?
en toen zag ik ook die Opel Omega station met Poolse platen in de straat staan...en sindsdien altijd.
Die hebben schijnbaar die woning gehuurd en zullen wel arbeiders zijn.

Invasie van de Polen :roll: :wink:

Shakes

Bericht door Shakes » 05 mar 2011, 10:53

Joh,

dat is hier al x jaar aan de gang. Bulgaren, Roemenen next. En ja ze gaan na een aantal jaar weer terug naar huis hoor :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 05 mar 2011, 11:20

Shakes schreef:Joh,

dat is hier al x jaar aan de gang. Bulgaren, Roemenen next. En ja ze gaan na een aantal jaar weer terug naar huis hoor :mrgreen:
+1000

1,5 jaar geleden bezoek gehad van 2 Bulgaren. Tent half leegeroofd, binnendoor naar Duitsland etc...
Maar van de 2 daders ontbreekt elk spoor....

Maus335i

Bericht door Maus335i » 05 mar 2011, 11:32

Shakes schreef:Joh,

Jij weet het vast beter dan ik, maar ik heb het gevoel dat het "niveau" op middelbare scholen sowieso steeds verder naar beneden gaat. Is het niet op de manier van omgaan met elkaar en het gedrag, dan wel de complete desinteresse voor studeren. Volgens mij zijn er over een jaar of 10 helemaal geen baantjes meer voor gastarbeiders, we kunnen die plekken prima met "eigen mensen" opvullen.

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 05 mar 2011, 11:59

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9194 ... tml?p=23,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Gestoord land hier

Shakes

Bericht door Shakes » 05 mar 2011, 12:06

Ja ik weet het niet helemaal. Bij mij werken ze altijd wel hard, maar ben niet echt de maatstaf. Wat me wel opvalt is dat de algemene kennis achteruit gaat. Ik heb deze weken mondeling eindexamen en dan moeten ze in het Engels iets vertellen over foto's.

Foto van Mark Rutte...... who's that, meerdere keren.....
Foto van Khadaffi......... that's Ice T (ok ik hield het nog net)
Geert Wilders kennen ze allemaal (werkt in the second room etc.)

Zolang ze blijven denken dat ze zonder diploma nog ergens komen is het eind niet in zicht. Heb deze week ook een oud-leerling op bezoek gehad waar twee jaar terug niets mee te doen was (laat, geen structuur, slechte cijfers, elke dag bellen en zelfs thuis ophalen) Nu twee banen, volgend jaar HBO, eigen huurwoning, eigen auto, vaste relatie. Het kan dus wel maar dit is eerder een uitzondering.

Qua examens gaat een boel helemaal niet meer over de stof (wiskunde, economie etc.) maar gaat het puur om goed lezen.

N.

GTRene

Bericht door GTRene » 05 mar 2011, 12:22

Wouter81 schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/9194 ... tml?p=23,1

Gestoord land hier
yep...
een dief/crimineel heeft net zo veel recht als een goede burger..., maar der komen gelukkig al wat kleine verbeteringen aan.

als ze dat nu eens anders maken, dus zodra je kan spreken van een crimineel/dief en of bij moedwillige zaken een ander kwaad/onrecht aandoet (echte dus geen snelheidspiloot) dan verspeeld zo'n persoon z'n rechten of een deel van, en kan dan harder aangepakt worden.
krijgt dan ook geen "gratis" advocaat maar alles wordt dubbel en dwars in rekening gebracht en of voor altijd genoteerd zo lang je leeft en het niet na bent gekomen...
zoiets.(dan beter uitgewerkt natuurlijk)

Metchu

Bericht door Metchu » 05 mar 2011, 13:34

Shakes schreef:Ja ik weet het niet helemaal. Bij mij werken ze altijd wel hard, maar ben niet echt de maatstaf. Wat me wel opvalt is dat de algemene kennis achteruit gaat. Ik heb deze weken mondeling eindexamen en dan moeten ze in het Engels iets vertellen over foto's.

Foto van Mark Rutte...... who's that, meerdere keren.....
Foto van Khadaffi......... that's Ice T (ok ik hield het nog net)
Geert Wilders kennen ze allemaal (werkt in the second room etc.)

Zolang ze blijven denken dat ze zonder diploma nog ergens komen is het eind niet in zicht. Heb deze week ook een oud-leerling op bezoek gehad waar twee jaar terug niets mee te doen was (laat, geen structuur, slechte cijfers, elke dag bellen en zelfs thuis ophalen) Nu twee banen, volgend jaar HBO, eigen huurwoning, eigen auto, vaste relatie. Het kan dus wel maar dit is eerder een uitzondering.

Qua examens gaat een boel helemaal niet meer over de stof (wiskunde, economie etc.) maar gaat het puur om goed lezen.

N.
herkenbaar...

Tom

Bericht door Tom » 05 mar 2011, 16:09

http://www.dumpert.nl/mediabase/1389821 ... _mos_.html" onclick="window.open(this.href);return false;
haha wat een held :D

GTRene

Bericht door GTRene » 05 mar 2011, 16:26

whaha, lekker overdreven tegen actie :mrgreen: :wink:

Plaats reactie