Ik heb alleen de laatste 11 rondes gezien, dus weet het niet hoor

Dat komt als het kampioenschap in de pocket is.Mike R32 schreef: 30 sep 2018, 14:41 Als Hamilton een echte kampioen is laat hij Bottas voor. Maar dat is hij niet.........
Van TEAM vreugde was na afloop weinig te zien.Mari Oh Oh! schreef: 30 sep 2018, 15:37Dat komt als het kampioenschap in de pocket is.Mike R32 schreef: 30 sep 2018, 14:41 Als Hamilton een echte kampioen is laat hij Bottas voor. Maar dat is hij niet.........
Het is een TEAM sport.
Als die banden echt op hun einde gaan lopen dan gaan de rondetijden ook echt hard naar de knoppen. Dan heb je kans dat zelfs Ricciardo hem nog voorbij kwam, hehe.Niels schreef: 30 sep 2018, 15:23 Had Max niet beter gewoon door kunnen rijden? Dan hadden er in 10 rondes eerst nog ff vier man langs gemoeten om vijfdes te worden....
Ik heb alleen de laatste 11 rondes gezien, dus weet het niet hoor![]()
Wat is de straf als je dat niet doet?Knot schreef: 30 sep 2018, 16:51 Je moet 2 verschillende sets gebruiken toch dus mag sowieso niet doorrijden
Ik had me gewoon ff 'verremd' ergens en zo Vettel voorgelaten. Sorry jongens, concentratie was wat weg...
Is ook zo, maar dat heeft hij al een paar jaar. Moet dus al wel rond kunnen komenJP schreef: 30 sep 2018, 17:14 Bottas zit rond de 10miljoen per jaar ? Ja, ik moet voor minder luisteren naar mijn werkgever....
Ja en als de rest ook niet was gestopt had hij die 25 seconden ook nog maar dicht moeten rijden, iets te kort door de bocht dit...Mike R32 schreef: 30 sep 2018, 16:53 Vroeger toen F1 nog meer een autosport was had Max zeker een kans gemaakt om te winnen. De Red Bull auto en zeker ook Max zijn erg zuinig op de banden. Nu moet je verplicht twee verschillende sets banden gebruiken.
En anders had hij de rest van het seizeon maar zijn best moeten doen, dan had Hamilton aan het korte eind getrokken. Ze worden er allebei niet blij van(en het siert beide dat ze dat tonen), maar het resultaat staat wel. Move on. Dit was bij lange na niet zo erg als Oostenrijk 2002 en ook dat was uiteindelijk gewoon een beslissing ten voordele van het team(al schijnt het wel dat er smerige dingen over de boord-radio zijn gegaan om het voor elkaar te krijgen).allen schreef: 30 sep 2018, 17:58 Voor tien miljoen per jaar had ik denk ik wel vrede om m’n eerste plaats weg te moeten geven. Desnoods 8 keer het seizoen als het op de manier ging als vandaag.
Thanks!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten