Dat zijn precies de punten die ik mis aan de 330 (vooral een sper). Hiervoor had ik o.a. een E30 325i met sper (dat ik volgens mij nog van jou gekocht heb) en goed onderstel, die gaf meer df dan de 330 die ik nu rijd. Wel veel meer luxe, dat dan weer wel... Als ik af en toe onze racer pak en daar een rondje mee rijd, heb ik altijd een smile op mijn gezicht (bijvoorbeeld afgelopen weekend in de stromende regen).FreudeamFahren schreef:'s Erg persoonlijk. De M54B30 loopt geweldig mooi, maar maakt een veel saaier, monotoner geluid. Het S50 blok verandert elke 100 toeren die hij klimt in toeren van geluid. Daarbij is de reactie op 't gas van een S50B30 veel feller: 6 gaskleppen vs 1. Tel daarbij op een standaard sperretje, terwijl dat op een e46 330i niet eens op de optielijst stond (en door het 188k diff huis veel lastiger te realiseren is), en het e36 M3 feest is voor mij compleet
Waarschijnlijk is dit ook wel te bereiken met de 330, echter moet ik dan behoorlijk wat centen investeren in o.a. onderstel, aftermarket sper, etc. Kosten die ik er nooit meer uit haal.
@ Niels en Shakes:
Waarom gaat jullie voorkeur zo sterk uit naar de 330?
@ Joy:
Thx voor de uitgebreide info!! Sowieso eerst maar eens een proefritje gaan maken. Helaas ligt Zeeland voor mij een beetje uit de slag.