Ik zie een mooie vrouw, maar jij dus niet, zal ff het bericht verwijderen.JP schreef:...bedankt Michel.....ik zag mijn avondeten nogeens...
Michel
Ik zie een mooie vrouw, maar jij dus niet, zal ff het bericht verwijderen.JP schreef:...bedankt Michel.....ik zag mijn avondeten nogeens...
Ah...nou zo had ik een vrouw nog nooit gezien.....Michel P schreef: Ik zie een mooie vrouw, maar jij dus niet, zal ff het bericht verwijderen.
Michel
Michel P schreef:Ik zie een mooie vrouw, maar jij dus niet, zal ff het bericht verwijderen.JP schreef:...bedankt Michel.....ik zag mijn avondeten nogeens...
Michel
Jezus Luc, straks kom je nog met natte jeugherinneringen van Kelly Le Brock...Kappuh nou, ik wil het niet wetenLuc B schreef:Niet zo heel zeer nsfw, maar ik was opzoek naar een naam
Het gaat om de vrouw die in deze clip model speelt. Toen deze clip uitkwam zal ik een jaar of 5/6/7 zijn geweest en weet wel dat ik wild was van die vrouw. Toevallig zag ik die net op tv weer ( gelukkig niet die kut batman clip hiervan) en wilde nu toch wel eens weten wie deze vrouw was. Aangezien hier de ''kenners'' rondhangen stel ik hier mijn vraag.
Heb al beetje gegoogled maar kon niets vinden.
Xave30 schreef:Now you're talking KW!
This smiley needs to go!Michel P schreef:
Nooit geweten dat zij al naakt heeft geposeerd. Dacht dat zij daar niet zo van was.-Menrik- schreef:Ancilla Tilia mag ook zeker niet ontbreken in dit topic;
Hound dog!Ruben schreef:Weet je, ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Er zitten hier een paar vaders waar de dochters ondertussen ook een leeftijd hebben die in de buurt komt van bepaalde foto's hier. Kunnen jullie niet eens wat posten![]()
Mochten jullie mij dit kwalijk nemen, ik doe dit op verzoek van Perry
Gebruikers op dit forum: Kadett en 4 gasten