Nederland gaat naar de haaien
- JP
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Redelijk 'kostenpostje' zo langzamerhand. Vingerwijzen naar die multimiljonairs/miljardairs dat die niet willen/kunnen nivelleren ofzo. Zo dat zovéél uitmaken dan? Dit blijft een hele uitgave, elk jaar weer meer. Massa is kassa, ook qua uitkeringen.....
https://www.nu.nl/economie/6249224/uitk ... -euro.html
https://www.nu.nl/economie/6249224/uitk ... -euro.html
-
Alles met verblijfsvergunning en geen baan na 3 jaar weer terugsturen naar land van herkomst. Heb je al minimaal helft ervan terug.
-
- Auto: Dikke Bmw
Uitkeringen zijn deels verzekeringwerk en worden opgehoest door de werkgever zoals bij arbeidsongeschiktheid…
- Baboulah
Nou als ik bij ons in het dorp kijk, word toch echt 8 op de 10 per auto gebracht en gehaald....Arthur schreef: 31 jan 2023, 15:03 De kinderen in de auto naar school brengen alleen al, dat doe je niet.
- frank de jonge
Doe ik ook wel eens....
- JP
Maar niemand die dat met de Ferrari doet. Zo zie je maar, of kinderen….of die rooie rakker !
- frank de jonge
Das ook niet helemaal waar. Klasgenootje van mn dochter werd met 812SF of 488 Pista Piloti naar school gebracht. Ze wonen inmiddels wel een dorp verderop dus jonk is van school gewisseld
- Philipoo
De Ferrari of kinderen vergelijking gaat dus toch niet op.. wie had dat gedacht!frank de jonge schreef: 31 jan 2023, 18:18 Das ook niet helemaal waar. Klasgenootje van mn dochter werd met 812SF of 488 Pista Piloti naar school gebracht. Ze wonen inmiddels wel een dorp verderop dus jonk is van school gewisseld
- JP
Wel mooi om te zien dat de ouders aan de restwaarde en km’s denken van die Ferrari en niet een dorp verder rijden. Dan moet het kind zich maar aanpassen…. 

- frank de jonge
Zo gaat dat ws int hoge segment.......
-
Meer dan genoeg kinderen, maar weinig Ferrari's wereldwijd. Keuzes he:)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Mss had ik een smiley moeten plaatsen

- Knot
In het dorp niet, altijd lopend of fietsen maar nu beiden op aangepast onderwijs zitten ga ik zeker de jongste niet 8km heen en 8km terug laten fietsen tussen al die hersenloze automobilisten die met alles behalve het verkeer bezig zijn.
- JP
"Vroeger" woonden wij langs een best drukke provinciale weg, en zijn fietsend opgegroeid, vanaf klas 2 basisschool mochten we alleen naar school, 3km, later moesten we 7.5km fietsen (enkel) richting middelbaar onderwijs, waar we veel vrachtverkeer tegenkwamen van zowel de Brand als de Gulpener brouwerij. Wij zijn niet anders gewend en vinden het best vreemd dat de jeugd nu zo beschermend opgevoed wordt, maar ook weer dubbel want uiteindelijk is mijn broer (37) gestorven nadat hij van de fiets werd gereden
misschien weer een afdwaling van het opvoeddraadje

misschien weer een afdwaling van het opvoeddraadje

- JP
-
Verschrikkelijk mens.
-
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe mensen die op D66 gestemd hebben hiernaar kijken en wat ze vinden van Sigrid...
-
En dan is Kaag nog maar 't topje van die DDR66 ijsberg...
-
Afgezien van de partij, de manier waarop Kaag zich presenteert kan toch niet veel mensen aanspreken?
Als een partij mij niet aanspreekt, kan ik best wel respect voor politici van die partij opbrengen. Zo denk ik dat ik nog liever Simons zie/hoor dan Kaag......en dat wil heel wat zeggen.
Als een partij mij niet aanspreekt, kan ik best wel respect voor politici van die partij opbrengen. Zo denk ik dat ik nog liever Simons zie/hoor dan Kaag......en dat wil heel wat zeggen.
- De fiscalist
- Auto: Polestar 2, Ex Alpina B5, B3
Ik breng mijn kinderen van 6 en 8 met de bakfiets, niet de auto. Zelf laten fietsen is helaas niet verantwoord ik de stad. Ik moet best vaak rare capriolen uithalen op de fiets om niet aangereden te worden door een auto. Meestal zitten die malloten dan op een schermpje te kijken. Met de komst van de mobiele telefoon is fietsen een stuk gevaarlijker geworden...JP schreef: 31 jan 2023, 20:45 "Vroeger" woonden wij langs een best drukke provinciale weg, en zijn fietsend opgegroeid, vanaf klas 2 basisschool mochten we alleen naar school, 3km, later moesten we 7.5km fietsen (enkel) richting middelbaar onderwijs, waar we veel vrachtverkeer tegenkwamen van zowel de Brand als de Gulpener brouwerij. Wij zijn niet anders gewend en vinden het best vreemd dat de jeugd nu zo beschermend opgevoed wordt, maar ook weer dubbel want uiteindelijk is mijn broer (37) gestorven nadat hij van de fiets werd gereden![]()
misschien weer een afdwaling van het opvoeddraadje![]()
-
Die lopen straks naar GroenLinks bij de provinciale staten verkiezingen op 15 maart is mijn verwachting..Elise schreef: 02 feb 2023, 12:13 Ik ben eigenlijk benieuwd hoe mensen die op D66 gestemd hebben hiernaar kijken en wat ze vinden van Sigrid...

CDA veel zetelverlies, winst voor BBB en JA21. VVD vind ik lastig te voorspellen. Waarschijnlijk wel wat zetelverlies, maar niet enorm veel denk ik.
In elk geval zal de gevestigde politiek een draai om de oren krijgen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Oké, bakfiets…De fiscalist schreef: 02 feb 2023, 12:58Ik breng mijn kinderen van 6 en 8 met de bakfiets, niet de auto. Zelf laten fietsen is helaas niet verantwoord ik de stad. Ik moet best vaak rare capriolen uithalen op de fiets om niet aangereden te worden door een auto. Meestal zitten die malloten dan op een schermpje te kijken. Met de komst van de mobiele telefoon is fietsen een stuk gevaarlijker geworden...JP schreef: 31 jan 2023, 20:45 "Vroeger" woonden wij langs een best drukke provinciale weg, en zijn fietsend opgegroeid, vanaf klas 2 basisschool mochten we alleen naar school, 3km, later moesten we 7.5km fietsen (enkel) richting middelbaar onderwijs, waar we veel vrachtverkeer tegenkwamen van zowel de Brand als de Gulpener brouwerij. Wij zijn niet anders gewend en vinden het best vreemd dat de jeugd nu zo beschermend opgevoed wordt, maar ook weer dubbel want uiteindelijk is mijn broer (37) gestorven nadat hij van de fiets werd gereden![]()

-
- Auto: Pulsar GT, Accord R, A110
Ik hoop dat je ‘t mis hebt qua GL......Martin* schreef: 02 feb 2023, 13:26Die lopen straks naar GroenLinks bij de provinciale staten verkiezingen op 15 maart is mijn verwachting..Elise schreef: 02 feb 2023, 12:13 Ik ben eigenlijk benieuwd hoe mensen die op D66 gestemd hebben hiernaar kijken en wat ze vinden van Sigrid...![]()
CDA veel zetelverlies, winst voor BBB en JA21. VVD vind ik lastig te voorspellen. Waarschijnlijk wel wat zetelverlies, maar niet enorm veel denk ik.
In elk geval zal de gevestigde politiek een draai om de oren krijgen.
- De fiscalist
- Auto: Polestar 2, Ex Alpina B5, B3
Ik breng ze ook wel eens met de 2002, dat compenseert weer watArthur schreef: 02 feb 2023, 13:35Oké, bakfiets…De fiscalist schreef: 02 feb 2023, 12:58Ik breng mijn kinderen van 6 en 8 met de bakfiets, niet de auto. Zelf laten fietsen is helaas niet verantwoord ik de stad. Ik moet best vaak rare capriolen uithalen op de fiets om niet aangereden te worden door een auto. Meestal zitten die malloten dan op een schermpje te kijken. Met de komst van de mobiele telefoon is fietsen een stuk gevaarlijker geworden...JP schreef: 31 jan 2023, 20:45 "Vroeger" woonden wij langs een best drukke provinciale weg, en zijn fietsend opgegroeid, vanaf klas 2 basisschool mochten we alleen naar school, 3km, later moesten we 7.5km fietsen (enkel) richting middelbaar onderwijs, waar we veel vrachtverkeer tegenkwamen van zowel de Brand als de Gulpener brouwerij. Wij zijn niet anders gewend en vinden het best vreemd dat de jeugd nu zo beschermend opgevoed wordt, maar ook weer dubbel want uiteindelijk is mijn broer (37) gestorven nadat hij van de fiets werd gereden![]()
![]()