
DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vqlevamg32k4" onclick="window.open(this.href);return false;
Eindelijk eens een echte ClubsportMark Nauta schreef:Het is dat ik nog studeer, de knaken niet heb, de M3 nog heb staan, etc.......maar anders
DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vqlevamg32k4" onclick="window.open(this.href);return false;
Een CS heeft een beetje RS status gekregen dankzij bovenstaande uitvoeringen en vandaar dat je diep in de buidel moet. Echter komt een standaard CS zonder M030, sper en schaalstoelen niet in de richting en is dus sterk overrated imho. De prijs betaal je dan voor de naam niet wetende dat je max. betaald voor het instapmodel. Dit is een Clubsport, al het andere een 968 instap. Ten minste, zo zie ik hetMark Nauta schreef:Klopt. Een CS is natuurlijk een lege 968, maar veel CS-kopers bestelden dan wel weer alles erop.....dat moet eigenlijk niet op een CS. Daarnaast moet
ie gewoon M030 hebben, een sper en schaalstoelen.
Rickstah schreef:E46 M3 CSL interieur op marktplaats!!!![]()
![]()
http://link.marktplaats.nl/261856412" onclick="window.open(this.href);return false;
10/1987 NFL Lachssilber sedan, 196.000 echte kms, roestvrij, volledig herspoten in 2007.
De wagen is zo opgebouwd dat hij dagelijks bruikbaar is, maar tevens uiterst geschikt is voor drift - en Ringdagen.
*Motor: Kempower 2.7 195pk, 250NM :
specs:
195 échte pk's, 250NM (gemeten+grafiek op 23/06/2009)
Kempower-afstelling op maat (720€)
Vfl onderblok, ombouw naar nfl-kop en ecu
Bijgewerkte kop met schrick nokkenassen + kleppen pas gesteld
Nieuwe koppakking, kleppendekselpakking, rekbouten enz
Nieuwe distributieriem, waterpomp, spanrol, snaren enz
ALLE darmen en rubbers nieuw
Sebring spaghetti (=Hartge) + Lambda-aansluiting (op maat gemaakt)
Nieuwe benzinedrukregelaar Porsche 3.5 bar
Gereviseerde Philken-injecteurs
Grote "027" luchtmassameter
Bergpas' grote gasklep (bbtb)
Nieuwe BMC open luchtfilter (dé beste)
Lichter vliegwiel
Deze motor is kurk en kurkdroog. Er lekt niets aan het kleppendeksel, niets op de olie-retour enz...
De begrenzer is op 6350 gezet om de betrouwbaarheid te garanderen.
Andere opties / aanpassingen:
* H-R Cup kit
* Veerpootbrug
* Eibach verstelbare stabi's voor en achter
* 1x Sparco Speed + verstelbaar chassis en 1x Sparco Sprint met vast chassis
* 2x vierpuntsgordels
* Alutec alcantara semi-deepdish stuur met gepaste naaf en werkende claxon (belangrijk voor de keuring)
* Nieuwe Sandtler schijven met Ferodo blokken
* Nieuwe stalen remleidingen (zwart gevoerd) en Ferodo 5.1 vloeistof
* Z3 stuurhuis : 2.7 omwentelingen van aanslag tot aanslag
* 3.91 40% platensper, pas gereviseerd en voorzien van het "M-coupé" deksel
* 324td-radiator
* Nieuwe Sachs visco
* Wiechers sport rolbaar : toegelaten voor de keuring
* Nieuwe Simons uitlaat met E-keuring
Gebreken:
* Bluts in linker passagierdeur
* Kleine beschadiging vooraan rechts
* Versnellingsbak lekt aan de uitgang
De wagen wordt op kroonkurk velgen verkocht. Prijs = 6000€ (niet onderhandelbaar)
Dat is niet zo heel vreemd meer zodra je wat dieper in de Apeldoornse autowereld terecht komt....Tim R schreef:Idd Arthur. Tuurlijk gaat het altijd op, maar heel vaak toch wel daar in Apeldoorn. Vreemd eigenlijk...
Denk dat het een beetje in de Apeldoornse cultuur zit..maar kan daar ook geen verklaring voor bedenken. Wel een hele hoop fout volk daar....Tim R schreef:Dat is idd niet vreemd. Ik bedoelde juist zoveel in Apeldoorn allemaal bij elkaar en bijvoorbeeld veel minder in Arnhem en Nijmegen etc.
Erg mooie kar, regelmatig in Uden zien rijden.JP schreef:Witte Z4 M Coupe in mooie kleurstelling..![]()
http://link.marktplaats.nl/281126695
Helaas prijs op aanvraag en geen km-stand vermeld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten