Blijkbaar....maar help me ff, waar staat het dan en uitleg met 3 personen in 'n 458.Arthur schreef:Jij leest maar 2 a 3 draadjes op DF?![]()
Blijf niet aan de gangThommy schreef:Kom d'r maar in Hanz06
Downforce Hans schreef:Blijf niet aan de gangThommy schreef:Kom d'r maar in Hanz06
Fokking hell, haar ouders!?Robin schreef:Dan heb je net 2 uurtjes de greatest car van het moment min of meer, dan rem je op nat bij een realtieve slakkengang van 110kmh(zegt ie) en dan rij je dat ding aan barrels.![]()
Prima DJ dat dan weer wel(we waren erbij aug vorig jaar Mallorca), maar dit snap ik even niet....en ook niet 2 passagiers?! Met z'n 3en in dat ding? LOL het is geen Macca F1....
Oh, wacht, 't gaat natuurlijk om 'fro-dude en z'n Fiat...Xave30 schreef:Youp!
smiley schreef:Mamma mia madonna
Ik bestel alvast 'n bloemetje bij Pleurop....Sperdy schreef:Nieuwe afspraak 458 italia 20 maart 15.00u ..
Ok, maar als dit met TC aan is denk ik dat er nu en in de toekomst met 458 rijders wel eens wat doden te betreuren vallen. Geef ik gas met TC aan op ijs/sneeuw /nat : Geeft ie 'n schokje en that's it. Gebeurt verder niks...Luco schreef:Wat is listig, met klompvoeten is elke rwd met een beetje vermogen listig![]()
Rustig gas opbouwen is er niet bij geloof ik, het is of niks, of vol gas.
Nou ik krijg 't niet voor mekaar in de regen met alles AAN om al hoepelend in alle richtingen en alle pedalen tegelijk intrappend de auto te laten doen wat er met de 458 gebeurde. Hij smoort 'm dan en je komt wat scheef tot stilstand misschien, maar geen 180 turn ofzo.KW schreef:Gewoon trage reactie met gas los en tegensturen. TC aan maakt het ongetwijfeld een stuk makkelijker, maar dit is duidelijk driver error. Jammer van die dikke bak.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], BMWDennis, HarryC, L5S1, Mark, Mark 320iS, RJK, SlowCo, vigilante, WillemBoer en 3 gasten