Vandaag GESPOT
- Kasteel
Re: Vandaag GESPOT
Vandaag een superstrakke witte e39 m5 met zwarte (zeer geslaagde) aftermarket wielen en carbon/zwart dak; ben normaal niet zo van de aanpassen van dergelijke auto's, maar deze was wel heel erg geslaagd
.
- Lee M3
Kasteel schreef:Vandaag een superstrakke witte e39 m5 met zwarte (zeer geslaagde) aftermarket wielen en carbon/zwart dak; ben normaal niet zo van de aanpassen van dergelijke auto's, maar deze was wel heel erg geslaagd.
Deze?
- Kasteel
Nope, veel subtieler, geen extra lip of 20J velgenLee M3 schreef:Kasteel schreef:Vandaag een superstrakke witte e39 m5 met zwarte (zeer geslaagde) aftermarket wielen en carbon/zwart dak; ben normaal niet zo van de aanpassen van dergelijke auto's, maar deze was wel heel erg geslaagd.
Deze?
*plaatje*
Volgens mij ook een natuurlijkere/romigere kleur wit
- GTRene
Vandaag in Wierden tijdens de Wieso feesten, heel veel klassieke auto's
meer de down to earth wagens 8) leuk nostalgie
stond nog wel een Opel GT bij, zo'n echte, was wel een automaat
maar tjonge wat zijn die smal
best grappig.
stond nog wel een Opel GT bij, zo'n echte, was wel een automaat
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
En vandaag kwam hij 2x langs rijden bij de BMW dealer in Echt...Youp schreef:Net, rond 4 uur, een zilvergrijze E30. Het leek in de gauwigheid een M3 Evo (of Cecotto ofzo), met "krulspoiler". Ik zat op de Supermotard (geel, VÉÉL lawaai), vandaar dat ik zeg; in de gauwigheid...
Toevalig iemand van hier?
-Edit-
Ohja, in Roermond op de Roerkade.....
- Tom V
Echt?Youp schreef:En vandaag kwam hij 2x langs rijden bij de BMW dealer in Echt...Youp schreef:Net, rond 4 uur, een zilvergrijze E30. Het leek in de gauwigheid een M3 Evo (of Cecotto ofzo), met "krulspoiler". Ik zat op de Supermotard (geel, VÉÉL lawaai), vandaar dat ik zeg; in de gauwigheid...
Toevalig iemand van hier?
-Edit-
Ohja, in Roermond op de Roerkade.....
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Nee, Sittard... 
- FrankvW
allen schreef:In Rotterdam net een Nissan Figaro. Op de terugweg op de A16 een groepje van 3 Ferrari's: 355, Mondial en een 328. Ze reden als opa's dus van het geluid heb ik niet mogen genieten.
er was bij hotel Ara een meeting of iets dergelijks met allemaal ferrari`s
Zat leuk spul tussen :o
- Adje ///M3
Dit weekend:
- BMW E39 M5 in Best
- Maserati Granturismo in A'dam
- Porsche 993 4S A'dam
- Porsche 993 targa in A'dam
- BMW E30 M3 op de A2 t.h.v. Zaltbommel (vanuit een witte stretched lincoln limo)
- Lamborghini Jalpa in de buurt van Lelystad
- Een hele nette 335i Touring met M-pakket in Lelystad
- 2x Peugeot 504 Coupé in A'dam
- BMW E39 M5 in Best
- Maserati Granturismo in A'dam
- Porsche 993 4S A'dam
- Porsche 993 targa in A'dam
- BMW E30 M3 op de A2 t.h.v. Zaltbommel (vanuit een witte stretched lincoln limo)
- Lamborghini Jalpa in de buurt van Lelystad
- Een hele nette 335i Touring met M-pakket in Lelystad
- 2x Peugeot 504 Coupé in A'dam
- Stéphane
Dat was waarschijnlijk op de Oudedijk. Die heb ik daar ook zien staan namelijkallen schreef:In Rotterdam net een Nissan Figaro.
- Dinkel
Weesp, gister.
Tijdloos spul, niet spectaculair.
- Mack
Capelle a/d IJssel, gister:
Tijdloos spul, wel spectaculair.
- Kasteel
- Oldskool BMW coupe (midden jaren 70-model), supergave staat
.
- Elise, wederom een grijze, langzaam maar zeker ontdekken steeds meer mensen het
.
- Elise, wederom een grijze, langzaam maar zeker ontdekken steeds meer mensen het
-
allen
Stéphane schreef:Dat was waarschijnlijk op de Oudedijk. Die heb ik daar ook zien staan namelijkallen schreef:In Rotterdam net een Nissan Figaro.
Ja, klopt. Heel stiekem moet ik bekennen dat de wagen erg opvalt, maar ik niet weet of dat nu in positieve of negatieve zin is.
- Dinkel
In London zie je ze veel: echte damesautootjes.
-
Werner207
Waarschijnlijk dezelfde gespot op de A12 van Zevenaar richting Velperbroek;Kasteel schreef:Vanochtend gespot in de parking in Arnhem een vrij recente (h-kenteken) zilveren Elise, bedacht me toen pas hoe zelden ik er 1 spot.
Blauwe rhd lotus Elise met kenteken 15-hxd-*
- Stéphane
Die van mij is ook zilver en heeft ook een H-kenteken maar was niet in de parkeergarage in Arnhem, maar in de mijne 
- stefan740
Net een stuk achter een witte granturismo gereden. Hij had hem net aan het kenteken en zijn rijstijl te zien. Hij had geen idee hoe breed is was volgens mij
Gister een maybach, volgens mij de eerste keer dat ik hem in het wild zie.
Gister een maybach, volgens mij de eerste keer dat ik hem in het wild zie.
-
Paul
is geen M5 , maar een 2.5, ken de auto wel die je bedoeld.Kasteel schreef:Vandaag een superstrakke witte e39 m5 met zwarte (zeer geslaagde) aftermarket wielen en carbon/zwart dak; ben normaal niet zo van de aanpassen van dergelijke auto's, maar deze was wel heel erg geslaagd.
- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
Die blauwe heeft donkere velgen? afgelopen paar weken heb ik die ook zien rijden dan in Velp richting Presikhaaf.Werner207 schreef:Waarschijnlijk dezelfde gespot op de A12 van Zevenaar richting Velperbroek;Kasteel schreef:Vanochtend gespot in de parking in Arnhem een vrij recente (h-kenteken) zilveren Elise, bedacht me toen pas hoe zelden ik er 1 spot.
Grijze ook rechtsgestuurd? Mss is dat die ene die altijd aan de velperweg staat bij zo'n brillenzaak, komt uit Velp ook.Kasteel schreef:- Oldskool BMW coupe (midden jaren 70-model), supergave staat.
- Elise, wederom een grijze, langzaam maar zeker ontdekken steeds meer mensen het.
Ik zag net een Phantom in Velp, ook nog een zwarte engelse Impreza, reed een stuk achter hem aan richting Rheden, hij zat de hele tijd met zn anti-lag te knallen
-
Kees Bunk
Ik kwam vanavond deze tegen.
Het geel is op de foto wat verneukt...

Het geel is op de foto wat verneukt...
- Adje ///M3
Een oude Morgan 4+4??? op de boschdijk in Eindhoven
- Kasteel
Werner, ouwe slaperd, welk deel van zilveren had je niet gelezen?Werner207 schreef:Waarschijnlijk dezelfde gespot op de A12 van Zevenaar richting Velperbroek;Kasteel schreef:Vanochtend gespot in de parking in Arnhem een vrij recente (h-kenteken) zilveren Elise, bedacht me toen pas hoe zelden ik er 1 spot.
Was niet eens opgevallen, ding is optisch echt een beauty iigPaul schreef:is geen M5 , maar een 2.5, ken de auto wel die je bedoeld.Kasteel schreef:Vandaag een superstrakke witte e39 m5 met zwarte (zeer geslaagde) aftermarket wielen en carbon/zwart dak; ben normaal niet zo van de aanpassen van dergelijke auto's, maar deze was wel heel erg geslaagd.
Grijze ook rechtsgestuurd? Mss is dat die ene die altijd aan de velperweg staat bij zo'n brillenzaak, komt uit Velp ook.Kasteel schreef:- Oldskool BMW coupe (midden jaren 70-model), supergave staat.
- Elise, wederom een grijze, langzaam maar zeker ontdekken steeds meer mensen het.
Ik zag net een Phantom in Velp, ook nog een zwarte engelse Impreza, reed een stuk achter hem aan richting Rheden, hij zat de hele tijd met zn anti-lag te knallen
Die spot van afgelopen week was een phase 1 en was in Doetinchem, niet kunnen zien of het rhd was, de eerdere spot was iig lhd (en phase 2).
- InjectTheVenom
Donkerblauwe (kleur van de Grand Sport uitvoering) Corvette C4 met zwarte velgen op de rotonde bij Oostrum vanochtend... ik zat in de bergingsauto die richting Venray reed 
- Peric
Net in een achterafstraatje in Gouda.
Met een andere url op de auto nu..

Met een andere url op de auto nu..