KW schreef:Weer lekker gezever tegen SK, klinkt nogal als jaloezie dat je zo'n overstuur actie waarschijnlijk zelf niet in de hand kan houden.

KW schreef:Weer lekker gezever tegen SK, klinkt nogal als jaloezie dat je zo'n overstuur actie waarschijnlijk zelf niet in de hand kan houden.
Mod mag van mij betreft foto eigenlijk ook wel ff gelijk verwijderen, huisregel kan denk iedere rijder hier op het forum zich in vinden...steve smith schreef:+100Downforce Hans schreef:Hou die camera gewoon in je zak.........MathijsRC schreef:Was idd flinke schade, Was helaas te laat voor foto van de voorkant, maar die zat goed in elkaar.
Waarom zou je een foto van die schade maken, denk je dat je de eignaar er een plezier mee doet?
Beetje ramp toerisme dit.................
Kan er niet gewoon een huisregel komen dat schadefoto's van NL-kentekens op/nabij circuits/NS gewoon niet welkom zijn? Kan me niet voorstellen dat er rijders op tegen zijn, en wat spottertjes vinden doet er niet toe.
Volgens mij ben jij de enige die op werkelijk iedereen jaloers kan zijnKW schreef:Weer lekker gezever tegen SK, klinkt nogal als jaloezie
KW schreef:Weer lekker gezever tegen SK, klinkt nogal als jaloezie dat je zo'n overstuur actie waarschijnlijk zelf niet in de hand kan houden. Heb zondagmiddag bij SK ook een rondje mee in de auto gezeten. Niks anders dan volle controle op en over de limiet.
internet.
Meer geluk, dan wijsheid..KW schreef:Weer lekker gezever tegen SK, klinkt nogal als jaloezie dat je zo'n overstuur actie waarschijnlijk zelf niet in de hand kan houden. (...)Niks anders dan volle controle op en over de limiet.
(..)
Nou wel mis dus, want als mijn auto in de kreukels zit wil ik niet dat daar iemand foto`s van maakt.KW schreef:Weer lekker gezever tegen SK, klinkt nogal als jaloezie dat je zo'n overstuur actie waarschijnlijk zelf niet in de hand kan houden. Heb zondagmiddag bij SK ook een rondje mee in de auto gezeten. Niks anders dan volle controle op en over de limiet.
Niks mis met foto's maken, ook niet van auto's op takelwagens op de Ring. Ben echter wel van mening dat het prettig is als het kenteken even weggesoept wordt... maar dat geldt imo voor elke foto van auto's op internet.Downforce Hans schreef: Hou die camera gewoon in je zak.........
Waarom zou je een foto van die schade maken, denk je dat je de eignaar er een plezier mee doet?
Beetje ramp toerisme dit.................
Je wil dan simpelweg het onmogelijke. Je bent daar tussen 1000'en mensen waarvan de meesten camera's bij hebben en de meesten daarvan graag van de voertuigen op takelwagens foto's maken. Ga je ze allemaal ter plekke eisen de pics van hun cam te verwijderen? Succes danDownforce Hans schreef: Nou wel mis dus, want als mijn auto in de kreukels zit wil ik niet dat daar iemand foto`s van maakt.
Mijn auto is ook zonder kenteken herkenbaar dus GEEN foto`s.
Mocht het zo ver komen dan zou ik me ook maar niet met een camera bij mijn auto vertonen...........
Dwars gaan is vooral lomp in bmw's want die hebben rwd. ( Zoals Kasteel al zei jullie moeten niet zo zeuren(lees overdrijven) over een fwd die ook eens overstuur heeft)JP schreef:Meer geluk, dan wijsheid..KW schreef:Weer lekker gezever tegen SK, klinkt nogal als jaloezie dat je zo'n overstuur actie waarschijnlijk zelf niet in de hand kan houden. (...)Niks anders dan volle controle op en over de limiet.
(..)...btw KW, doe niet zo overstuur als iemand opbouwende kritiek heeft jegens SK...
Edit; Kasteel was me al voor...
Edit2: FrankS heeft gelijk...vorig jaar probeerde hij 'm bij Brünnchen al eens in een overstuur te gooien en dat kwam er erg lomp/amateuristisch uit...
Ik heb ondertussen alle schadefoto's van de Z4 van het forum gehaald.Friso schreef:StefanV6 schreef:Gisteren geweest. Reed weer erg mooi spul rond. De drukte vond ik nogwel meevallen.
Volgens mij is onderstaande een DFér?
Ik spreek namens familie lid:
Namens eigenaar hartelijk bedankt voor deze onnodig domme actie(foto + kenteken)
Patsergedrag??? Ik ben simpel en realistisch. En de achterkant een stapje opzij kan ik nou niet echt heel spannend noemen. Omg men doet hier net alsof de wereld vergaatFrankS schreef: Gast... over de limiet. NIEMAND heeft controle dan. Je zegt het niet voor niets, je zit buiten je limiet.
Dit soort acties zien er heel stoer uit maar je hoeft maar met je vingers te knippen en het kan gruwelijk mis gaan. Het klinkt alsof je nog nooit zoiets hebt meegemaakt en dat wens ik zelfs jou en SKRD niet toe.
Daarbij valt het patsgedrag erg negatief op.
Er word een bepaald beeld neergezet en daar gaat het om. Als er dan opbouwende kritiek gegeven word reageren jullie beide als een verwijfd stelletje.KW schreef:Patsergedrag??? Ik ben simpel en realistisch. En de achterkant een stapje opzij kan ik nou niet echt heel spannend noemen. Omg men doet hier net alsof de wereld vergaatFrankS schreef: Gast... over de limiet. NIEMAND heeft controle dan. Je zegt het niet voor niets, je zit buiten je limiet.
Dit soort acties zien er heel stoer uit maar je hoeft maar met je vingers te knippen en het kan gruwelijk mis gaan. Het klinkt alsof je nog nooit zoiets hebt meegemaakt en dat wens ik zelfs jou en SKRD niet toe.
Daarbij valt het patsgedrag erg negatief op.vooral als het om KW of SK gaat. Als bv Fabian, Downforce Hans, Steve of Sabine Schmitz om maar wat bekende namen te noemen exact hetzelfde meemaken dan is iedereen positief. Typisch...
lolMathijsRC schreef:Gast die als een gek wegrijd in een Ferrari F430
@Rico: Dankuwel. ook namens de bestuurder van desbetreffende voertuig.Rico schreef:Ik heb ondertussen alle schadefoto's van de Z4 van het forum gehaald.Friso schreef:StefanV6 schreef:Gisteren geweest. Reed weer erg mooi spul rond. De drukte vond ik nogwel meevallen.
Volgens mij is onderstaande een DFér?
Ik spreek namens familie lid:
Namens eigenaar hartelijk bedankt voor deze onnodig domme actie(foto + kenteken)
FrankS schreef:Er word een bepaald beeld neergezet en daar gaat het om. Als er dan opbouwende kritiek gegeven word reageren jullie beide als een verwijfd stelletje.KW schreef:Patsergedrag??? Ik ben simpel en realistisch. En de achterkant een stapje opzij kan ik nou niet echt heel spannend noemen. Omg men doet hier net alsof de wereld vergaatFrankS schreef: Gast... over de limiet. NIEMAND heeft controle dan. Je zegt het niet voor niets, je zit buiten je limiet.
Daarbij valt het patsgedrag erg negatief op.vooral als het om KW of SK gaat. Als bv Fabian, Downforce Hans, Steve of Sabine Schmitz om maar wat bekende namen te noemen exact hetzelfde meemaken dan is iedereen positief. Typisch...
Daarbij hebben al die gasten én Sabine allemaal iets meer ervaring en kunde en ook credits.
Dit is overigens(in mijn ogen) geen stapje opzij maar gewoon lomp. Ik heb ook videomateriaal gezien waarbij SKRD lomp forcerend overstuur creeert op een afrit. Daarna staan er mensen te wachten (aan het einde van de afrit) en moest er zover als ik me kan herinneren ook nog behoorlijk geremd worden. Als je dan gaat glijden en je klapt wel achterop een auto...
Ik kan het even nergens vinden, maar wat voor auto heb jij eigenlijk ? Rij je ook regelmatig op de Nordschleife ?EJGT3CS schreef: +1
Alleen SKRD heeft ook heel veel ervaring.. 10000 rondjes minimaal!
Alleen is dit op de playstation, maar ja wat is het verschil..?
Enige verschil is dat je in de realiteit geen gameover knop hebt!
Rij een Ibiza en ik ben nog nooit op de ring geweest!Michel Huisman schreef:Ik kan het even nergens vinden, maar wat voor auto heb jij eigenlijk ? Rij je ook regelmatig op de Nordschleife ?EJGT3CS schreef: +1
Alleen SKRD heeft ook heel veel ervaring.. 10000 rondjes minimaal!
Alleen is dit op de playstation, maar ja wat is het verschil..?
Enige verschil is dat je in de realiteit geen gameover knop hebt!
Nou volgens mij is dit gewoon een totaal onnodige overstuur actie. Gewoon TE hard er in gegaan. Het is meer geluk dan wijsheid dat je hem in bedwang houd gezien de onrust in je stuurgedrag.Sebastian Keijmel schreef: het is pas ongecontroleerd als je anderzom staat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast