Dat red ik bruto niet eens

Dat red ik bruto niet eens
De Tesla zal een flinke klapper maker hierin. Mochten deze kwh prijzen aanblijven zal de 'energie transitie' zomaar paar jaar langer duren want het is dan even duur als een benzine auto die 1:16 rijdt.Fabian schreef: 05 jan 2022, 15:20 Stroom 20K+? Mijn god, wat doe je daar allemaal mee dan?
Ik wist dat een wietkwekerij veel verbruikt, maar zoveel?![]()
Heb je een complete fabriek of kassencomplex?Wimo schreef: 05 jan 2022, 15:06 Stadsverwarming hier. Voorschot staat nu op 400 euro per maand voor alleen warm water. Stroom durf ik hier niet eens te vertellen maar dat is 20k+. Gaan leuke tijden worden..
Dit is overigens het totale verbruik met 39 panelen die er sinds eind februari op liggen....Wimo schreef: 05 jan 2022, 16:55 Misschien had ik duidelijker moeten zijn. Het verbruik is 20k+ kWh per jaar
Twee ev's, wat servers en wat koi's. Helpt allemaal niet mee.
Dus je moet afgezien van de zonnepanelen opbrenst NOG eens 20k kwh ernaast gebruiken?
Tja, en als je nu helemaal geen hypotheek hebt dan? Ook geen gas en elektra meer dan?
Als ie genoeg panelen heeft en alles met de sfeerhaard stookt niet idd
20,5-21 vind ik prima anders. Op t werk soms 23 en dat is mij echt te warm.matthyssie schreef: 06 jan 2022, 09:51 Zuinigerds. Ik ben iemand die op kantoor de kachel lekker hoog zet en thuis ook. Vlammen!
Je bent voor de IB geen ondernemer. Dus daar hoef je je inderdaad geen zorgen om te maken.Elise schreef: 05 jan 2022, 10:52Dan zou je ook de installatiekosten bij je IB moeten kunnen aftrekken, dus ik denk dat het gewoon onbelast is voor een normaal huishouden?Knot schreef: 05 jan 2022, 10:13 Nee, maar omdat het toch een bron van inkomsten is... de belastingdienst ligt overal op de loer.