https://www.nu.nl/binnenland/6213450/sy ... sdeal.html?Sywert van Lienden en Bernd Damme van de Stichting Hulptroepen Alliantie zijn definitief ontslagen als bestuursleden van de stichting. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam donderdag bepaald. Ook mogen zij de komende vijf jaar geen bestuurder of commissaris van een stichting worden.
Nederland gaat naar de haaien
- JP
Re: Nederland gaat naar de haaien
Arme Siewert.....vandaag maar de WW in...
- MParallel
- Auto: BMW
Lekker. Nu verder kaalplukken.
-
OnlineMartijn_bmw
- 328Ti
Dus. NL gaat met dit soort uitspraken wat minder snel “naar de haaien”JP schreef: 21 jul 2022, 12:56 Arme Siewert.....vandaag maar de WW in...
https://www.nu.nl/binnenland/6213450/sy ... sdeal.html?Sywert van Lienden en Bernd Damme van de Stichting Hulptroepen Alliantie zijn definitief ontslagen als bestuursleden van de stichting. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam donderdag bepaald. Ook mogen zij de komende vijf jaar geen bestuurder of commissaris van een stichting worden.
-
- Auto: Dikke Bmw
Alleen de echte smoking gun omtrent de chat berichten met ….. zijn nog niet boven tafel. Deze jongens gaan voorlopig wel “op de blaren zitten” zoals van Damme het in een interview noemt https://www.businessinsider.nl/bernd-da ... -eleonore/
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Damme: 'Bouw een reservepotje op voor jezelf' da's de enige goeie tip van hem denk ik?:)Crookie schreef: 22 jul 2022, 10:21 Alleen de echte smoking gun omtrent de chat berichten met ….. zijn nog niet boven tafel. Deze jongens gaan voorlopig wel “op de blaren zitten” zoals van Damme het in een interview noemt https://www.businessinsider.nl/bernd-da ... -eleonore/
Lijkt me wat een mini Victor Muller, weinig vertrouwen in 'hem' als ik z'n fiasco's zo lees. Had 'm zeker succes gegund, maar wat maakt hem zo 'belangrijk', heb ik iets gemist?
-
Geen ervaring en toch een succesvolle handel opzetten?
Maar de echte waarheid is niet boven tafel. Liever wat aftikken dan openheid over zaken geven.
Maar de echte waarheid is niet boven tafel. Liever wat aftikken dan openheid over zaken geven.
-
Eerste alinea, ok:) Ik las het misschien verkeerd, maar zag weinig succesvols door de jaren heen: Stekker eruit, geld kwijt , na jaren toch maar stoppen....Crookie schreef: 22 jul 2022, 11:55 Geen ervaring en toch een succesvolle handel opzetten?
Anyway tweede alina: eensch....
-
De non profit entreprenoer moet nog geboren worden.
- JP
Ouwe meuk aan Ukraine schenken en zelf beginnen met te verelektrificeren van je krijgsmacht….
https://www.ninefornews.nl/defensie-uit ... d-is-stuk/?Defensie heeft donderdag de eerste vier van 134 elektrische bedrijfsvoertuigen ontvangen. Hiermee levert de krijgsmacht naar eigen zeggen ‘een bijdrage aan de maatschappelijke opgave om klimaatverandering tegen te gaan’.
Een foto van de vier wagentjes die het ministerie van Defensie op social media plaatste, leidt tot hilariteit. “De Speld,” twittert publicist Jan Dijkgraaf. “Als het niet zo triest was, had ik erom gelachen. Onze krijgsmacht,” zegt PVV-leider Geert Wilders.
-
een bijdrage aan de maatschappelijke opgave om klimaatverandering tegen te gaan

Waar ik helemaal van schrok: Nederland heeft geen eigen tank materieel maar huurt dat van Duitsland

- JP
Ik tank ook (nu) altijd in Duitsland….. 

- WJ
HahahahahJP schreef: 22 jul 2022, 19:59 Ouwe meuk aan Ukraine schenken en zelf beginnen met te verelektrificeren van je krijgsmacht….
https://www.ninefornews.nl/defensie-uit ... d-is-stuk/?Defensie heeft donderdag de eerste vier van 134 elektrische bedrijfsvoertuigen ontvangen. Hiermee levert de krijgsmacht naar eigen zeggen ‘een bijdrage aan de maatschappelijke opgave om klimaatverandering tegen te gaan’.
Een foto van de vier wagentjes die het ministerie van Defensie op social media plaatste, leidt tot hilariteit. “De Speld,” twittert publicist Jan Dijkgraaf. “Als het niet zo triest was, had ik erom gelachen. Onze krijgsmacht,” zegt PVV-leider Geert Wilders.
Ik neem aan dat dit gewoon wat service wagentjes voor op de kazernes zijn? (dat hoop ik dan maar

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Vanzelfsprekend. Maar het is natuurlijk leuk om de overheid of defensie af te zeiken. Alsof ze hiermee gaan vechten...
-
Nee maar prestigieus zijn deze aangeschafte picnic wagentjes niet dus totaal niet boeiend om te melden aan het publiek.
-
Ha. Elke dag weer wat nieuws waar je broek van afzakt.JP schreef: 22 jul 2022, 19:59 Ouwe meuk aan Ukraine schenken en zelf beginnen met te verelektrificeren van je krijgsmacht….
#TeamWilders

-
https://nos.nl/artikel/2437959-dijkgraa ... nschappers
Daaruit:
een fokking raketwerper. Man!
En ja, Pim en Theo zijn niet meer, Ayaan en Geert genoten en geniet nog steeds dagelijkse beveiliging etc.
Daaruit:
Ik zit hier toch te grinnikenOok noemt Dijkgraaf het voorbeeld van de Belgische viroloog Marc van Ranst, die thuis door iemand met een raketwerper werd opgewacht.

En ja, Pim en Theo zijn niet meer, Ayaan en Geert genoten en geniet nog steeds dagelijkse beveiliging etc.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Een mobiele invasie hoeven we iig niet te verwachten als alles eerst is platgegooid. Voordat ze de grens bereiken zijn de accu’s leeg en kun je nergens (meer) laden. Worden korte oorlogen, win-win 

- JP
Het was niet om de overheid of defensie “af te zeiken” maar als je heel aardig materieel weggeeft ga ik er vanuit dat dit met gelijkwaardig of beter en nieuw materieel vervangen wordt. Daar lees je dan niets over, behalve 3 elektrische golfkarretjes.
Ja de 2800 Scania Gryphus’n die ze besteld hadden maar te hoog waren afgeleverd……
Ja de 2800 Scania Gryphus’n die ze besteld hadden maar te hoog waren afgeleverd……

-
JP, ga je niet verontschuldigen daarover man, dit draadje is om juist 'de overheid' en aanverwante (maar ook de tegenstanders) af te zeiken. Ere wie ere toekomt. Het mag en móet niet zo zijn dat we dát niet meer kunnen en mógen doen. Met al die metoo/woke/pc/cancelcultuur/moraalridderij moet dat juist. 'wij' witte heteromannen uit rijkere werelddelen zijn al het doelwitJP schreef: 23 jul 2022, 10:27 Het was niet om de overheid of defensie “af te zeiken” maar als je heel aardig materieel weggeeft ga ik er vanuit dat dit met gelijkwaardig of beter en nieuw materieel vervangen wordt. Daar lees je dan niets over, behalve 3 elektrische golfkarretjes.
Ja de 2800 Scania Gryphus’n die ze besteld hadden maar te hoog waren afgeleverd……![]()

- JP
Ik heb geen twitter maar wat ik me afvroeg, heeft witte heteroman Wilders ook gereageerd om ome Willems gratie aan drugsshowmaster Masmeijer of maakte Geert zich alleen zorgen om deze Picnicmandjes…en moet dat de aandacht afleiden 
Ik twijfel trouwens of wij nog tot de rijkere werelddelen behoren….

-
https://www.parool.nl/nederland/plotse- ... gle.com%2FJP schreef: 23 jul 2022, 10:45 Ik heb geen twitter maar wat ik me afvroeg, heeft witte heteroman Wilders ook gereageerd om ome Willems gratie aan drugsshowmaster Masmeijer of maakte Geert zich alleen zorgen om deze Picnicmandjes…en moet dat de aandacht afleiden
Daaruit:
Masmeijer kwam volgens RTL Boulevard al op 15 juni op vrije voeten. D66-minister Weerwind tekende op 29 juni officieel het document waarmee de voormalig presentator onder voorwaarden wordt kwijtgescholden van zijn resterende gevangenisstraf. Hij mag in deze periode geen strafbare feiten plegen.
PVV-leider Geert Wilders is furieus over de kwestie en noemt de zaak waanzinnig.

-
Misschien is dat precies wat men verwacht..Robin schreef: 23 jul 2022, 10:34 JP, ga je niet verontschuldigen daarover man, dit draadje is om juist 'de overheid' en aanverwante (maar ook de tegenstanders) af te zeiken. Ere wie ere toekomt. Het mag en móet niet zo zijn dat we dát niet meer kunnen en mógen doen. Met al die metoo/woke/pc/cancelcultuur/moraalridderij moet dat juist. 'wij' witte heteromannen uit rijkere werelddelen zijn al het doelwit![]()
- JP
-