Die ///M schuif je gewoon door naar mij man.Joy schreef:Dan kan ik vast mijn zeldzame 4-deurs M3 inruilen. Overvolle M3 af fabriek voorzien van M-pakket!
Van eerste eigenaar tot 2008! Ok, daarna nog 2 extra maar die tellen niet. Van A tot S BMW dealer onderhouden. Van T tot Z door Bas Roos. Inmiddels echt zeer schaars.
Ondanks de wat hogere kilometerstand in perfecte conditie
Een heerlijke strak sturende sedan. Tijdloos model en onverwoestbaar.
Precies. Daarom heb ik ook het liefst een bedrijf dat bijvoorbeeld youngtimers verhuurt. Maar misschien dat iemand hier een adres daarvoor heeft, heb zelf niks kunnen vinden namelijk.Knot schreef:Idee is leuk maar het is nou niet bepaald een auto om een dagje mee te geven als het je prive bezit is...
zag in de video vanaf 17 sec dat ie z'n deurrubber wel eens mag vervangenMel Tang bewonderd al sinds zijn jeugd, de vroege jaren ’90, Duitse auto’s. Als bewijs staat er in zijn garage onder andere een Porsche 993 Turbo en Mercedes-Benz W124 E550. Maar zijn favoriete auto is ook zijn meest zeldzame: De 2000 Dinan E39 M5.
De Dinan E39 M5 is volgens Mel Tang de beste uitvoering van de M5 ooit, krachtig, niet te groot en niet teveel poespas. Het Dinan team nam de E39 grondig onder handen, maar het fenomenale vermogen van de sedan is het meest memorabele kenmerk. De grondig opgewaardeerde supercharged S62 V8 genereert een piekvermogen van 620 pk en 677 Nm koppel. Om ervoor te zorgen dat de auto dit vermogen aan kan zijn diverse onderdelen aangepast zoals de koppeling, remmen en de ophanging.
Deze ‘all black’ Dinan E39 is een briljante herinnering aan een geweldig tijdperk van BMW design. Een van onze favoriete M5 modellen ooit, wat vinden jullie?
Gebruikers op dit forum: Berrie en 16 gasten