Nee maar als je een dure auto koopt waar de originele dure wielen al meer niet bij zijn, dan zoek ik een andere op.
Ik heb zelf een, maar heb de originele wielen mooi eraf gehaald en nieuw gelaten.
Nee maar als je een dure auto koopt waar de originele dure wielen al meer niet bij zijn, dan zoek ik een andere op.
1400 euro ex de btw per velg.JP schreef: 12 apr 2026, 11:32 Setje forged waren aardig duur toch? 3-4k ?
Restbpm op een 12-2020 is nog een ± €4400,- Dan is die wel aardig goedkoop aangekocht in Duitsland, ervan uitgaande dat de huidige handelaar ook nog iets wil verdienen.
Waarom zou je dat doen? Als je een vrouw of vriendin hebt berg je haar ook op, op zolder, en doet het met het afdankertje van de buurman?JdvPolo schreef: 12 apr 2026, 14:01Nee maar als je een dure auto koopt waar de originele dure wielen al meer niet bij zijn, dan zoek ik een andere op.
Ik heb zelf een, maar heb de originele wielen mooi eraf gehaald en nieuw gelaten.
Arthur schreef: 13 apr 2026, 01:43Waarom zou je dat doen? Als je een vrouw of vriendin hebt berg je haar ook op, op zolder, en doet het met het afdankertje van de buurman?JdvPolo schreef: 12 apr 2026, 14:01Nee maar als je een dure auto koopt waar de originele dure wielen al meer niet bij zijn, dan zoek ik een andere op.Opa schreef: 12 apr 2026, 13:39
Ach, smaken verschillen.....ik vind deze wielen zeker niet misstaan.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten