Stampede vxl. M’n zoontje dan...

Stampede vxl. M’n zoontje dan...
Overheden kunnen auto’s die op benzine of diesel lopen beter verbieden dan subsidie geven voor stekkerauto’s. Een verbod is een veel effectievere maatregel om de omslag naar elektrisch rijden door te drukken dan het verschaffen van subsidies.
Is dat een acceptabel alternatief voor subsidie bashers?Elise schreef: 02 dec 2020, 18:04 Volvo-baas: verbied verkoop diesel- en benzineauto’sOverheden kunnen auto’s die op benzine of diesel lopen beter verbieden dan subsidie geven voor stekkerauto’s. Een verbod is een veel effectievere maatregel om de omslag naar elektrisch rijden door te drukken dan het verschaffen van subsidies.
Allemaal aan de SCHAAP Turbo.....Elise schreef: 02 dec 2020, 18:04 Volvo-baas: verbied verkoop diesel- en benzineauto’sOverheden kunnen auto’s die op benzine of diesel lopen beter verbieden dan subsidie geven voor stekkerauto’s. Een verbod is een veel effectievere maatregel om de omslag naar elektrisch rijden door te drukken dan het verschaffen van subsidies.
DitWouter81 schreef: 02 dec 2020, 19:00 Dat is hetzelfde als tabak en sigaretten verbieden ipv. steeds duurder maken. De inkomsten van onze roverheid moeten wel blijven vloeien. BPM, accijnzen op brandstof of tabak.... ik ben cynisch maar de groene religie is vooral een verdienmodel.
https://www.anwb.nl/belangenbehartiging ... nitor-2020Een elektrische auto is in gebruik nauwelijks duurder dan een model met brandstofmotor, zo blijkt uit de donderdag gepresenteerde Elektrisch Rijden Monitor 2020 van de ANWB. De bond komt tot een bedrag van 57 eurocent per kilometer voor een elektrisch model tegenover 56,4 cent voor een brandstofauto.
Eens, fossiele brandstof heeft nog een forse inhaalslag voor de boeg. Onderhoud, bedieningsgemak en restwaarde is vrij waardeloos bij die dingen..Nu nog de aanschaf, onderhoud, bedieningsgemak, range, laadsnelheden en de restwaarde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten