Fixed.matthyssie schreef:Ja als je even een goede versnelling wilt om bijv in te halen zal hij terugschakelen. Maar als je geen haast hebt heb je volgens mij niks te klagen met een 525i.
Iemand een moeder kopen...?

Fixed.matthyssie schreef:Ja als je even een goede versnelling wilt om bijv in te halen zal hij terugschakelen. Maar als je geen haast hebt heb je volgens mij niks te klagen met een 525i.
Iemand een moeder kopen...?
Heel veel geld maar als hij echt zo mooi is dan zijn er altijd kopers voor.Knot schreef:Een 528 uit 1999, meer dan 8k moet t niet worden..
Ja, maar een auto kopen en rationeel zijn, zijn twee zaken die mutually exclusive zijn.matthyssie schreef:Tsjah, je bent (rationeel gezien) natuurlijk knettergek als je 16.5 mille neertelt voor een E39 525i.
Zijn al die Up en Aygo rijders hier je nog niet opgevallen?MParallel schreef:Ja, maar een auto kopen en rationeel zijn, zijn twee zaken die mutually exclusive zijn.matthyssie schreef:Tsjah, je bent (rationeel gezien) natuurlijk knettergek als je 16.5 mille neertelt voor een E39 525i.
Pics?535d schreef:Zelfde kleur als die Italiaanse die ik gekocht heb.
matthyssie schreef:Pics?535d schreef:Zelfde kleur als die Italiaanse die ik gekocht heb.
Voor beiden wel?///Joost schreef:Echt wow! Moet je kijken, voor 15.000 heb je gewoon een bom van een auto. 150k km is ook gewoon niks. Audi + M3 inruilen voor dit zonder bijbetaling?Lijkt me wel een goede deal.
Ohja.ErikS schreef: Vorige pagina?!