Opvang is dicht he, je moet beiden een cruciaal beroep hebben begreep ik. Dan is er wel opvang.vester86 schreef: 31 mar 2020, 17:02je komt toch gewoon in aanmerking voor opvang? of heb je die niet? en zo nee hoe deed je dat "hiervoor" dan?Jinx schreef: 31 mar 2020, 16:33 Ik ben benieuwd wat jullie denken:
Voor mijn werk moet ik mensen bellen vanaf een laptop. Dit werk kan ik dus prima thuis doen, maar ik moet nog steeds naar de zaak komen van mijn werkgever. Mijn vrouw is verpleegkundige op de eerste hulp en daarnaast hebben we een baby thuis van 3 maanden oud. Onze werkzaamheden kruisen elkaar regelmatig. Ik kan de baby niet naar een opvang brengen, want die zijn dicht, en naar mijn moeder brengen word ook afgeraden omdat ze 70 jaar is en dus in de kwetsbare groep valt waarmee contact eigenlijk vermeden moet worden.
Kan ik op de een of andere manier afdwingen dat ik thuis ga werken?
Maar hier is een stel waarvan zij een cruciaal beroep heeft en hij niet en die kinderen gaan gewoon naar de opvang, dus heb ook het idee dat het overal weer anders mee omgegaan wordt.