Het grote "Wie gaat er naar de Nordschleife 2008"
- Collin Bello
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Mark Nauta
- Adje ///M3
-
Er reden er vandaag al meerdere rond; in elk geval een paar zwarte en een rode (wat ik zo heb gezien; dus dat kunnen er meer zijn geweest want dat merk interesseert mij geen bal, dus let ik er ook niet opAdje ///M3 schreef:Kennis van me schijnt ook te komen. Mocht je een Ferrari zien op NL'se plaatjes, dan is hij dat!
Wij zijn er uiteraard ook. A3'tje - Polo'tje en een GTI'tje
biss morgen!
Tjusss

Veel Russen dit week-end aanwezig. Ook veel Corvette's (oudere type, slechts enkele nieuwe)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zouden ze daarom minder lol hebben denk je?Aernoudt schreef:Er reden er vandaag al meerdere rond; in elk geval een paar zwarte en een rode (wat ik zo heb gezien; dus dat kunnen er meer zijn geweest want dat merk interesseert mij geen bal, dus let ik er ook niet op). Vooral niet als ze op de baan/Ring zijn: die rijden meestal dermate langzaam dat het lachwekkend is...
Veel Russen dit week-end aanwezig. Ook veel Corvette's (oudere type, slechts enkele nieuwe)

- Mark Nauta
Nope!!Arthur schreef:Zouden ze daarom minder lol hebben denk je?Aernoudt schreef:Er reden er vandaag al meerdere rond; in elk geval een paar zwarte en een rode (wat ik zo heb gezien; dus dat kunnen er meer zijn geweest want dat merk interesseert mij geen bal, dus let ik er ook niet op). Vooral niet als ze op de baan/Ring zijn: die rijden meestal dermate langzaam dat het lachwekkend is...
Hetzelfde geld voor Lamborghini's. Die zie je er ook nooit erg hard overheen gaan. Ik zal er in mijn eerste rondjes (die nog gemaakt moeten worden) ook niet snel overheen gaan, maar reken er maar op dat ik lol zal hebben!
- Macboy
Gisteren gegaan, zodat ik de DSC met Andre kon meepakken. Andre nog even kunnen spreken. Helaas was de Touristenfahrt pas om 17.30 open maar ik dacht ik vermaak me wel.
Aantal bizar gave wagens gezien, waaronder een nieuwe rode GT2, de CLK AMG DTM. Bizar gave wagens zeg ...
Verder IS-F gezien, fantastisch geluid zeg en een Land Rover met 24" of 26"
en natuurlijk the usual RS4, Porsches GT3, M3's, Alpina's, Schnitzers etc etc
Helaas de race van Andre afgelast vanwege mist
Dus belooft weinig goeds en verdomme, ook de Nordschleife dicht natuurlijk want mist werd enkel erger. Tot 18.30 uur gewacht en maar onverrichter zake naar huis gekeerd.
Er bestaat niets erger.
Desondanks wel vermaakt, paar mooie Corvette's gezien. Hele gave witte ook. Een Z06 is subliem, maar de gewone zie je het meest (terecht gelet op prijsstelling in Duitsland, kost geen drol).
Verder was de Alfa 146/147 club ook aanwezig.
Aantal bizar gave wagens gezien, waaronder een nieuwe rode GT2, de CLK AMG DTM. Bizar gave wagens zeg ...
Verder IS-F gezien, fantastisch geluid zeg en een Land Rover met 24" of 26"

Helaas de race van Andre afgelast vanwege mist

Dus belooft weinig goeds en verdomme, ook de Nordschleife dicht natuurlijk want mist werd enkel erger. Tot 18.30 uur gewacht en maar onverrichter zake naar huis gekeerd.
Er bestaat niets erger.
Desondanks wel vermaakt, paar mooie Corvette's gezien. Hele gave witte ook. Een Z06 is subliem, maar de gewone zie je het meest (terecht gelet op prijsstelling in Duitsland, kost geen drol).
Verder was de Alfa 146/147 club ook aanwezig.
-
Ben aan het monteren: heb staan filmen, aan de binnenkant van Hohe-acht 
Wel een pokke eind lopen
vanuit Hersbroich (en flink heuvel/berg op), maar wel hele mooie plekken om te filmen dan wel foto's te maken
Heb ook onder Hohe-Acht gestaan en bij het insturen van Wipperman. Hoop ze vanavond on-line te hebben op Youtube (anders morgen)

Wel een pokke eind lopen

- Macboy
-
Deel 1 is nu on-line
http://www.youtube.com/watch?v=Owb7wZ2I1bQ
Deel 2 later vanavond denk ik ook (nu aan het uploaden). Zijn ongecensureerde video beelden (dus geen geluids meuk er onder): genieten van auto geluid (en af en toe wat commentaar van mij
) 

Deel 2 later vanavond denk ik ook (nu aan het uploaden). Zijn ongecensureerde video beelden (dus geen geluids meuk er onder): genieten van auto geluid (en af en toe wat commentaar van mij

-
Michel Huisman schreef:Leuk gefilmd en leuke plek.. live verslaggever was wel wat voor jou met je droge commentaar![]()
.....

Snelste auto (qua bochtensnelheid !) van vandaag (tot 12:30 ongeveer), is een strijd gaat tussen een VW Golf GTI rijder en de knal oranje Fiat Barchetta bestuurder. Vooral dat laatste verbaasde best wel: een open/cabrio Fiat lijkt niet de meest stijve koets op het eerste gezicht, dus minder strak sturen, maar dit apparaat ging als de spreekwoordelijke brandweer door de bochten 8)
Die Duitse Corca OPC ging behoorlijk inderdaad, de rode Engelse Corsa OPC een stuk minder. Ook weer diverse behoorlijk vlotte Mini's.
Eerlijk is eerlijk (ben niet zo'n Audi fan 8) ) de zwarte RS4, had een wel erg lekker klinkende V8 er in

- Sander
We waren vanmorgen redelijk optijd aanwezig, helaas vanwege de mist was de ring niet open. Opeens kwamen de M5's aanzetten om een verkennings rondje te doen.Macboy schreef:Vertel wat meer dan ! Hoezo geluk ? Plek vrij ? Gratis ?
Op een of andere manier besloten we toen voor de "grap" eens te kijken of er niet toevallig plaatsen vrij zijn. (ik was een tijd terug al 2 maanden bezig om kaarten te krijgen, maar elke keer achter het net gevist) We liepen naar binnen en er was een auto leeg, dus 3 plaatsen vrij. Aangezien er meerdere mensen van onze club erg graag mee wilden hebben we kop/munt gedaan zodat het wel eerlijk is.
En ik was 1 van de gelukkige 3 die mee mocht in de Ring-taxi!
Toen we na het inschrijven ook nog hoorden dat Sabine onze driver was, was het feest helemaal compleet. God, wat kan ze goed rijden en driften!
Hier de factuur, naamkaartje en mijn gratis pen

[img:800:533]http://members.home.nl/ar33/rt.jpg[/img]
Ik heb ook gefilmd, maar die staat op een camera van een club genoot. Hopelijk is het wat geworden dan zal ik hem hier ook even posten

-
Die kent de baan na > 15.000 rondjes ook wel met een blinddoek voor denk ik zoSander schreef:Dat kan heel goed, de baan was nog gesloten maar alleen voor de ringtaxi's open..
Echt petje af, ik zag geen ruk maar Sabine rost gewoon door