probeer zsm te laten weten of t wel of niet gaat lukken

Mmm... misverstand dus. Dit jaar organiseren Tom Everding en ik geen Klassiekerrally Winterswijk, maar Albert en ik organiseren mede daarom wel de DSR...Macboy schreef:Ik snap hier echt geen jota van. Ik heb ooit gekeken bij de Dutch Spring Run en zag daar iets over klassieker rally.
Dus ik dacht altijd dat het een toerrit met klassieke auto's betrof, dus verder geen aandacht besteed.
Ik zie nu dus pas (nav Michel opmerking in Queen am Ring draad) dat dit helemaal niet om klassieke auto's gaat !!!
Ik had hier verdomme dus wel erg graag bij willen zijn
Ach kom, iedereen weet toch dat TomTom voor de watjes onder ons isMark Nauta schreef:Haha lol.....ik zie dat er in de route allemaal postcodes staan voor de TomTom.....ik heb er geen. Heb wel een Shell stratenboek
. Ik rij wel achter iemand aan
.
Inderdaad. Met een stratenboek ben je pas hip these daysWim te Riet schreef:Ach kom, iedereen weet toch dat TomTom voor de watjes onder ons isMark Nauta schreef:Haha lol.....ik zie dat er in de route allemaal postcodes staan voor de TomTom.....ik heb er geen. Heb wel een Shell stratenboek
. Ik rij wel achter iemand aan
.
![]()
Lekker old-skool. Het gros van de mensen heeft alleen nog niet in de gaten dat TomTom zoooo 2007 is!Mark Nauta schreef:Inderdaad. Met een stratenboek ben je pas hip these days.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten