Ik zag constant te wachten op het stoppen van die kudt-muziek en het roken van de achterbanden...Macboy schreef:@ Filmpje jammer dat ze de power niet laten zien ... dat is nu het meest imponerende aan dat logge ding.

Ik zag constant te wachten op het stoppen van die kudt-muziek en het roken van de achterbanden...Macboy schreef:@ Filmpje jammer dat ze de power niet laten zien ... dat is nu het meest imponerende aan dat logge ding.
95% zelf rijden, maar daar kan weleens verandering in gaan komen...Joost Hermens schreef:Mooi, zelf rijden of met chauffeur 8) ?
+1, schitterende combo!Macboy schreef:Dat interieur![]()
![]()
More more more pics please !!!
Ach ieder zijn ding, we hebben voor deze kleur gekozen omdat het de uitstraling warm en chique maakt.ErikMartijn schreef:SUPER!. Maar, (mierenneukmodus aan) ik had hem toch in Azuritschwartz besteld (mierenneukmodus uit)
tikkeltjesteve smith schreef:Heel dik! Maar wel een tikkeltje
haha, die gaan meestal voor een Merc overigens.M@rcel schreef:Wat een bak, ga denk ik voor een bananenrepubliek rijden...tenminste geen geouwehoer over jullie belastingcenten
Zaterdag is al even geweest, waar blijven ze?Haha geduld tot zaterdag! kan het zelf al bijna niet vol houden
Ze staan al een tijd je hier:Richardt. schreef:Zaterdag is al even geweest, waar blijven ze?Haha geduld tot zaterdag! kan het zelf al bijna niet vol houden![]()
In real life trouwens ook een imposante bak! 8)
Hihi lol,. Dat was de (pers) demo van BMW NL, dit was al terug in december 2008. Deze auto zat ook in dat testje bij autoblog.nlRobin schreef:@ Thijs, die korte filmpjes met de 750i, dat was de inruiler op de 760?
Heb je onze auto in IRL gezien of een andere?Richardt. schreef:Zaterdag is al even geweest, waar blijven ze?Haha geduld tot zaterdag! kan het zelf al bijna niet vol houden![]()
In real life trouwens ook een imposante bak! 8)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten