Heads Up Display!
Ik denk dat er iets teveel tegelijk aan het kijken waren o.i.d.Rene / Hazze schreef:Had ik ook ja. Leuke hostGTRene schreef:halverwege deden de filmpjes via putfile van erik niet meerhebben anderen dat ook? heb nog maar de helft gezien
![]()
![]()
Cor super video! Die hud is erg gaaf en het vermogen van je wagen is.. unreal. Wat een sprongen maakt die.
Het KAN. Het hoeft gelukkig nietCor Dame schreef:Hielke heeft tegen me gezegd dat ik makkelijk later kan remmen, want hij vond het geheel zeer stabiel en dus gewoon vertrouwen op je equipment.
Corvette
Inderdaad ik keek dan ook niet, maar weet dat ik al minimaal 220 reed in 4 en dan overschakelde om nog een stuk in z'n 5 te rijden over het rechte stuk, dus 240 op de klok minimaal op die momenten, maar soms ging ik bos uit? in z'n 3 en dan zat ik op 220 in z'n 4 omdat ik niet over wilde schakelen, maar als ik de vaart er goed in had kwam ik in 4 bos uit en zat dan al vrij vroeg max toeren en dus over 220 en schakelde dan naar 5 om daar nog een stukje in te kachelen 8) maar de standaard remmetjes kregen het daar wel warm van als je die snelheid af moet schudden...Peter Aero schreef:Ik weet niet echt wat mijn topsnelheid was. Bij 230 Kmh stop ik met kijken omdat ik dan de remweg voor me aan het berekenen benDan is een HUD wel handig zeg.
Ze wisten ons net niet te vatten met zowel een duim van bestuurder als bijrijder, dan maar in twee aparte foto'sAndre schreef:LOL om deze foto
precies op het juiste moment gemaakt. Prachtig.
[img:700:465]http://img183.imagevenue.com/aAfkjfp01f ... 22_8lo.JPG[/img]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten