Wat uiteindlijk echt telt is wat er over blijft aan pk's op de aandrijfwielen.
De corvette's zijn hele mooi auto's maar wat Cor al zei tegen mij, het is redelijk spartaans met bijvoorbeeld geringe mogelijkheden wat stoelverstelling.
Jammer van het vrekeer wat anders had ik zeker de 330 en mogelijk nog veel hoger gehaald:
http://www.youtube.com/watch?v=1awaDTQBavs
BTW, de airco stond echt vol aan.
De versnelling vanaf 270 naar 309 was mooi lineair, schakelde zelfs nog heel rustig bij de 304, had eigenlijk ietsjes eerder moeten schakelen zodat die niet op de max toren afgeremd zou worden.
Heb deze video met die van Frank vergeleken, binnen de fout marge in het aflezen van de de beelden gaan de M6 en M5 gelijk op van 270 tot 310. Mogelijk ook voor nog hogere snelheden.
Niet te vergeten, er zaten nog twee passagiers in de wagen, en hadden er nog makkelijk twee erbij gekund zonder dat het de resultaat zou beinvloeden.
De Z06 is een top sportwagen en de M5 en M6 die dat niet zijn presteren ietsjes minder, net zo goed of nog beter, afhankelijk in welk snelheidgebied men kijkt.
Kun je nagaaan als er een meer spartaanse versie van de M5 of M6 beschikbaar zou zijn, wat je dan zou kunnen.
Maar, vind de looks van de Corvette echt mooi en in het zwart zoals Cor die heeft is het echt subliem.
Heb dan ook genoten van de view op de Corvettes op de snelweg. was bijna lyrisch.
