De R8 was een plaatje en ongetwijfeld een beest van een auto, maar ik weet ook niet of ik hem boven de 911 verkozen had.
Klopt. Maar nu de running costs erbij als je kijkt waarvoor hij ingezet gaat worden.Baboulah schreef: 02 jun 2020, 12:45 De vele verschillende smaken maken de auto scene juist leuk.
Dont get me wrong, ik vind een GT3 super, maar ik vind in dat budget dat er zoveel spraakmakendere keuzes zijn dan een 911...
Klinkt raar, maar eigenlijk is het bijna een gedwongen keus als je budget niet sky high is.Gijzert schreef: 02 jun 2020, 13:09Klopt. Maar nu de running costs erbij als je kijkt waarvoor hij ingezet gaat worden.Baboulah schreef: 02 jun 2020, 12:45 De vele verschillende smaken maken de auto scene juist leuk.
Dont get me wrong, ik vind een GT3 super, maar ik vind in dat budget dat er zoveel spraakmakendere keuzes zijn dan een 911...
Dan zijn er geen betere keuzes.
Een (voor mij) zo bijzonder mogelijke ja, dat kan je op vele manieren geïnterpreteerd worden, looks zijn daar zeker een deel van ja, alleen dan niet op de manier die jij noemtEric Z schreef: 02 jun 2020, 13:20 Voor 100k de meest opvallende auto is baboulah z’n streven. Dat lukt ook wel met een barrel en de auto-style gids leeg kopen.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten