Kende alle 3 de dames niet, die getunede dame doet het best aardig maar wat veel fouten maakt ze met sleutelen.
De vicroria of whats her name is enkel bezig haar pluspunten in beeld te krijgen, tenenkrommend. Spacers ff vastzetten met je gereedschap en al kruislings aandraaien moeilijk te snappen vinden... die band en velg compleet naar de getver.. wat een armoe.
Laatste dame kijkt lekker weg, leike meid, energie straalt eraf. Heeft er zelf ook schik aan. En leuke hobby projecten.
Weet niet of dit hier 100% het topic voor is maar...
Leo de Haas van Blik op de weg heeft al een tijd zijn eigen youtube kanaal.
Blik op de weg komt niet meer op TV maar Leo heeft zijn kanaal geupdate en is weer nieuwe opnames aan het maken die regelmatig verschijnen
Ik was en ben altijd enorm geintresseerd in zijn kijk op verkeer en begeleidende kalme commentaar.
Kwam ik nét tegen, één minuut kijken zegt genoeg(zit prachtig spul tussen daar ligt 't niet aan)
Maar de onveiligheid: Group B revisited...dat mensen daar gaan staan. Dwaasheid van beide kanten....
Krijg net deze vergelijking doorgestuurd.
Erger mij dan achter het scherm behoorlijk aan de rijstijl over dat industrieterrein etc.
812 klinkt wel heerlijk
Bruut apparaat, geen grip etc natuurlijk lachen en kwallen. Maar op die drukke stukken op die manier rondblaffen is toch nergens goed voor?
Veel meer respect voor de hwren van autoweek bvb die met de auto's een relatief rustig rondje zoeken en daar zonder gevaarlijke situaties te creëren hun ding doen.
Harry Metcalfe heeft de motor van z'n Espada laten reviseren bij een bedrijf, stonden meerdere filmpjes op z'n kanaal. Daar werd zo positief op gereageerd dat die man z'n eigen kanaal is begonnen. Erg leuk en informatief: https://www.youtube.com/channel/UC2pQT9 ... SVLtbJBvyw
Eerste filmpjes gaan over de restauratie van een Miura.
R33 , maar nog steeds erg vet uiteraard , R34 zou overigens nog wel een stuk vetter zijn want dat model is een stuk fraaier (imho) , man man man wat gaat dat ding af ...