Voordeel is wel dat ik hierna weer wat ruimer in m'n vrije tijd hoop te zitten, zodat ik eindelijk het lijstje met openstaande shoots af kan werken.

Leuk om te horen Martijn!Martijn Koevoets schreef:Zo, de stage is (uiterst succesvol),
Donderdag? Vrijdag? Zeg maar wanneer je tijd hebt...frank de jonge schreef:Martijn, wanneer wil je de mijne een keer doen
Zoooooooo gaaaaf man!!
Die inderdaad. Leek behoorlijk hermetisch afgesloten de laatste keer dat we probeerden er binnen te komen. Overal hekken en sloten om dat gebouw heen. Lijkt me wel gaaf om eens doorheen te lopen.Martijn Koevoets schreef:Strokartonfabriek De Toekomst bij Scheemda. Daar kun je op zondagochtend best komen om foto's te maken.Maar een auto naar binnen rijden wordt wat lastig...
Hieruit blijkt weer dat jij een echte liefhebber bent , met liefde voor auto's/fotografie.Martijn Koevoets schreef: Er lijkt nogal wat onduidelijkheid te zijn over mijn werkwijze en randvoorwaarden. Die zijn vrij simpel: kom me in Groningen ophalen en zorg voor wat gezellig geouwehoer, dan komt het met de foto's wel goed!Ik vraag geen geld voor dit werk, ik ben geen pro, maar een geschifte hobbybob. Of je nu net een GT3 RS opgehaald hebt in Zuffenhausen of dat de Fiat Panda van je moeder op Marktplaats moet, ik fotografeer alles met een stel wielen eronder! Heb je een vehikel waar foto's van nodig zijn en zie je een manier om mij op lokatie te krijgen? Ik beschik over OV, maar al m'n spullen in de trein meeslepen moet wel de moeite waard zijn zegmaar. Dat kan een bijzondere auto zijn, maar ook voor een vette lokatie wil ik best een eindje reizen. Desnoods huur ik voor €25 een Alto bij Stuur Autoverhuur. Heb je ideeën, stuur me gerust een PB/mail/sms/Tweet/whatever...
Zulke mooie platen en dat gratis.Martijn Koevoets schreef:
Er lijkt nogal wat onduidelijkheid te zijn over mijn werkwijze en randvoorwaarden. Die zijn vrij simpel: kom me in Groningen ophalen en zorg voor wat gezellig geouwehoer, dan komt het met de foto's wel goed!Ik vraag geen geld voor dit werk, ik ben geen pro, maar een geschifte hobbybob. Of je nu net een GT3 RS opgehaald hebt in Zuffenhausen of dat de Fiat Panda van je moeder op Marktplaats moet, ik fotografeer alles met een stel wielen eronder! Heb je een vehikel waar foto's van nodig zijn en zie je een manier om mij op lokatie te krijgen? Ik beschik over OV, maar al m'n spullen in de trein meeslepen moet wel de moeite waard zijn zegmaar. Dat kan een bijzondere auto zijn, maar ook voor een vette lokatie wil ik best een eindje reizen. Desnoods huur ik voor €25 een Alto bij Stuur Autoverhuur. Heb je ideeën, stuur me gerust een PB/mail/sms/Tweet/whatever...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten