Mea Culpa is niet goed genoeg, maak er maar Mea Maxima Culpa van

By the way, lekker uitgeslapen

Het treurige van het verhaal is dat hij de eerste race won, en dat als "middelmatige" rijder. En dat hij de tweede race ook aan de leidig lag. Ik kan jammer genoeg niet meer het tribute filmpje vinden. Want daarin zitten echt heel mooie beelden van de eerste race die hij gewonnen heeft.He moved to a works drive with the Nissan team in the ADAC Super-Tourenwagen-Cup (the German 2-litre touring car championship) in 1995. Kieth won the first race of the double header meeting at AVUS (giving Nissan its first win in the series) and was leading the second race when his Primera was pitched against the left wall by a front left suspension failure (or front left tyre explosion), which was probably triggered by the way he was riding the high kerbs of the chicanes installed in the temporary track. The Nissan spun twice and and stopped sideways in the middle of the track, in the fast approach to Nordkurve. Two competitors managed to avoid the stricken Nissan, but it was then hit square in the right-side door by Frank Biela's Audi. Because of his British racing background, and unlike most other competitors in the German series, Kieth was racing a right hand drive (RHD) touring car, and so he suffered serious injuries when the door on that side of the car was struck. He was airlifted to a Berlin hospital, but passed away later that same day.
Vind alles best zolang je maar een zekere R.v.d.E achter je laat.Andre schreef:mijn 1e quali is verneukt door een gele vlag sitatie moest die ronde afbreken en de banden pieken eigenlijk maar 1 rondje daarna kakken ze in en haal je geen goeie tijden meer. Anders had ik rond plek 8 a 9 kunnen staan.
hopen dat we morgen een beetje schade vrij door kunnen komen en een paar plekjes naar voren kunnen komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten